Kendi numaramı nasıl gizleyebilirim?

Turkcell Filiz, kullanıcıya tarlası hakkında daha detaylı bilgi alabilme olanağı sunan, toprak-hava istasyonuyla birlikte kullanılan ve anlık veri alınabilen bir uygulamadır.
Kârınızı artırabilmek için sulama ve ilaçlama ihtiyaçlarınıza o anki hava, toprak ve iklim koşullarına göre karar verebilirsiniz.
Tarlanızla ilgili bilgileri tarlaya gitmeden alarak ürün veriminizi artırırken alanında uzman ziraat mühendislerinden yazılı ve sözlü destek alabilirsiniz.
Turkcell Filiz, kullanıcıya tarlası hakkında anlık veri sağlayan bir tak-çalıştır toprak-hava istasyonu uygulamasıdır. Yetiştiricinin kârını arttırabilmesi için sulama ve ilaçlama kararlarını toprak ve hava koşullarına göre vermesini sağlamaktadır.
Turkcell Filiz servisinden faydalanmak için Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticiniz ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkeziniz aracılığı ile temas kurarak başvuru sürecinizi başlatabilirsiniz. Servis aboneliği için Turkcell Filiz cihazının satın alınması ve cihaz içerisindeki Turkcell M2M hat üzerinden Turkcell Akıllı Tarım tarifesine abone olunması gerekmektedir.
Ücrete KDV ve ÖİV dâhildir.
Turkcell Filiz cihazını satın alan ve Turkcell Akıllı Tarım Tarifesi bulunan müşteriler kullanabilir. Turkcell Filiz servisine abone olmak için hâlihazırda Turkcell müşterisi olma zorunluluğu yoktur.
Evet, Turkcell Akıllı Tarım tarifesi iptal edilmediği sürece aylık otomatik olarak yenilenir ve servisten faydalanmaya devam edersiniz.
Turkcell Akıllı Tarım tarifesi yurt dışında geçerli değildir. Turkcell Filiz servisinin yurt dışında kullanılması durumunda Turkcell M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası Tarifesi'ne göre ücretlendirme yapılır ve faturanıza ayrıca yansıtılır.
Turkcell Müşteri Yöneticinize veya Kurumsal Çözüm Merkez’iniz ile iletişime geçerek yapabilirsiniz.
iOS işletim sistemine sahip akıllı telefonlar için App Store’dan, Android telefonlar için Google Play’den indirebilirsiniz. Uygulamanın desteklediği işletim sistemi bilgileri, uygulama mağazalarından öğrenilebilir.
İptal işlemi yapıldığında, hattınız kapatılma süresi sonuna kadar servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.
Evet, Turkcell Filiz servisini kullanabilmek için ihtiyacınız olan, cihazı Kurumsal Müşteri Temsilci’nize veya Kurumsal Çözüm Merkezi’nize başvurarak farklı satın alma seçenekleri ile alabilirsiniz.
Turkcell Çağrı Merkezini arayarak destek alabilirsiniz veya Turkcell Filiz mobil uygulaması üzerindeki Bize Ulaşın bölümünden sorununuzu iletebilirsiniz.
Turkcell Filiz uygulamasını kullanmak için iOS veya Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuz olması gereklidir.
Evet. Uygulamayı kullanarak ilgili bölümlerdeki “Geçmiş İstasyon Verileri” butonu seçilerek verilerinizi görebilir, filtreler yardımıyla arama yapabilirsiniz.
Evet. “+” işaretine tıklayarak yeni tarla ekleyebilir, “Tarlalarım” bölümünden tarlalarınız arasında özgürce geçiş yapabilirsiniz.
Sistemde yapılan bir güncelleme sırasında Turkcell Filiz uygulamasına gelecek veriler kısa da olsa gecikebilir. Böyle bir durum ile karşılaşırsanız uygulamadan çıkış yaparak yeniden giriş yaparsanız sorun çözülecektir. Bu yeterli olmaz ise lütfen bizi aşağıda yazan numaradan arayarak ulaşın.
Cihaz ile toprak arasında kısa süreli temassızlıklar olabilir. Bu durumda toprak nemindeki değişim verilere yansımaz. Temassızlık oluşumu birkaç saat içinde düzelecektir. Cihazı toprağa tekrar yerleştirerek teması sağlayabilirsiniz.
TARLA EKLEME
Diğer tüm sorularınız için Turkcell Filiz Çağrı Merkezi’ne sorularınızı yöneltebilirsiniz. Turkcell Filiz Çağrı Merkezi telefon hattı 0232 215 09 47.