Bordo Paket

Özet Bilgiler
Active

  • Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
    • Paket içeriğinde Goller Cepte standar Paket üyeliği vardır.
  • Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir? 
    •  Kampanya kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.
  • Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Paketinizi satın aldıktan sonra iletilecek bilgilendirme SMS'inin ardından paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
    • Evet, paket her ay, otomatik olarak yenilenecektir. Bilgilendirme SMS’i yenilenmeden öncesinde ve sonrasında gelecektir.
  •  Hangi ülkelerde geçerlidir?  
    • Kampanya kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir

Nedir?
Active

Bordo Paketi, Trabzonspor sevdalısı, tüm Turkcell ses hattı müşterilerinin yararlanabileceği bir ek pakettir. Müşteriler kendi paketlerine ek olarak bu paketi alabilirler.

Kimler yararlanabilir?
Active

Tüm Turkcell ses hattı müşterileri yararlanabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

TS BORDO yazıp 2200’ye göndererek aylık abonelik yapabilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerinden, Turkcell bayilerinden veya internetten katılabilirsiniz.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, paket değişikliği yapılabilir.

Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Bordo Paketi’nde Goller Cepte Standart Paketi, gol başına 200 MB, galibiyet başına 1GB internet internet vardır.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Abone sayısına ilişkin bir sınır bulunmamaktadır. 

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Aynı paketi bir dönem boyuna bir kez alabilirsiniz ancak diğer destek paketlerini satın alarak Trabzonspor Kulübüne destek olabilirsiniz.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Tüm bireysel kurumsal ses hattı teklifleri ile alınabilir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Kampanya kapsamında verilen kullanım hakları sadece yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL BORDO yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. 

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paketteki faydalar iptal edildiğinde fayda anında sonlanır.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderdiğinizde fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ SMS/  internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Paket kapsamında verilen kullanım hakları sadece kişisel kullanım içindir, üçüncü şahıslara transfer edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği, Sim kart değişikliğinde, ödeme tipi değişikliğinde devam eder. Devirde, numara taşımada ve hat iptalinde iptal olur.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, kullanılamaz.

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Hayır, uzamaz.

​Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir mi?
Active

Hayır, paket süresi boyunca geçerlidir.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Hatlarınızda geçerli paketlerin tanımlı olması halinde yararlanabilirsiniz.

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Active

  Paket içeriğinde Goller Cepte Standart Paket üyeliği vardır.

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Active

Hayır, tanımlanmaz.

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Active

Hayır, alınamaz

​​Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Dönem değişikliğinde devam eder ancak hattın kapatılması durumunda fayda sonlanır.

Kapat
Yardım ister misiniz?