İşte Benim 2 Haftalık 2 GB

Özet Bilgiler
Active

  • Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Paket tanımlama yapılmasının ardından gelecek olan aktivasyon sms ile kullanılmaya başlanabilir. Devreye girdiğinde SMS gelir.
  • Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
    • Paket yenilenmez.

​Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Evet, yararlanılabilir.

Nedir?
Active

Kişisel kredi kartı ile satın alınan tekrarsız internet paketidir.

Kimler yararlanabilir?
Active

 Kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler yararlanabilir.

​​​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Kullanıcılar, kişisel kredi kartları ile turkcell.com.tr üzerinden, Dijital Operatör uygulamasından ve Çağrı Merkezinden ek paketleri satın alabilirler.

​Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapılabilir. Hattınıza yeni paket kapsamındaki internet miktarı da tanımlanarak hem mevcut paket hem de alınan yeni paket kapsamındaki toplam mobil internet miktarından yararlanmanız sağlanacaktır. 

​Birden fazla kez paket alabilir miyim? ​
Active

Evet, alınabilir.
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

 Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

 Sadece yurt içi kullanımlarda geçerlidir.

​Nasıl İptal ederim?
Active

SMS, Çağrı Merkezi, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla iptal edebilirsiniz.
Abonelik iptali için ”IPTAL KK 2 HAFTALIK 2GB” yazıp 2200'a gönderebilirsiniz.

​İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder, Bilgilendirme SMS’i gelir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, yapılacak.

​Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör uygulamsından ya da KALAN yazıp 2222’ye göndererek kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.

​P​aket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

​Data hattımda kullanabilir miyim? ​
Active

Sadece kurumsal faturalı ses hatları yararlanabilir.

​Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim? ​
Active

Evet, yararlanılabilir.

Kapat
Yardım ister misiniz?