Kurumsal Ortak Kota Paketi 6 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

  • Paketten yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Şirket yetkiniz aracılığıyla paketi şirketinize ait ses hatlarına tanımlatabilir, maksimum 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipiyle paylaştırabilirsiniz. Her paket 1 ses 1 mobil geniş bant veya HSCSD hat tipi tarafından ortak kullanılabilir.
  • Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Paket ses hattına anında tanımlanır, aktivasyona dair SMS mesajını takiben kullanabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal faturalı ses hatları paketi tanımlatabilir ve 1 adet mobil geniş bant veya HSCSD hattı ile paylaştırabilir.
Paketten yararlanacak hatların aynı şirkete ait olmaları gerekmektedir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

İptal edilmediği takdirde paket her fatura döneminde yenilenir ve bedeli tanımlı olduğu ses hattına yansır.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Paketler arası geçiş yapılabilir. Değişiklik anında devreye girer ve ilk paketin tam ücreti, geçiş yaptığınız paketin ise (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) x paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” olarak toplam ücret yansıtılır. Bir sonraki fatura dönemi itibarı ile geçiş yaptığınız paketiniz ile tam ücret ödeyerek devam edersiniz. Önceki paketten kalan kullanım hakkı son kullanım tarihine kadar kullanılmaya devam eder. Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir. Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Anında devreye girer.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

6 GB yurt içi internet paketidir.

Aynı anda birden fazla paket alabilir miyim?
Active

Hayır, aynı anda birden fazla paket alınamamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, paket yalnızca yurt içi kullanımlarda geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla paketinizi iptal edebilirsiniz.

Şirket Ünvanı veya hat numarası değişikliğinde paket iptal olur mu?
Active

Firma ünvanı ve hat numarası değişiyorsa, evet iptal olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Paketinizin %80 ve %100'üne geldiğinizde pakete dahil olan ses ve mobil geniş bant hattına SMS ile bilgi verilir.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederseniz her 100 MB / 5 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Paket aşım bedeli maksimum 200 TL sınırına ulaştığı zaman kullanım hızınız 1 kbps’ye düşürülecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.

Kapat
Yardım ister misiniz?