Kurumsal Süper Hotspot 20 GB

​​Özet Bilgiler
Active

  • Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Paket tanımlama yapılmasının ardından gelecek olan aktivasyon sms ile kullanılmaya başlanabilir. Devreye girdiğinde SMS gelir.
  • Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
    • 12 fatura dönemi süresince yenilenecektir. Paket yenilendiğinde SMS gelir.

​Nedir?
Active

12 fatura dönemi süresince yenilenenen tahhhütlü hotspot internet paylaşım paketidir.

​Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal Kontratlı Hotspot paketlerinden 12 ay taahhüt veren ve Kurumsal Kontratli Hotspot Kampanya Taahhütnamesini imzalayan kurumsal faturalı ses hattı sahibi aboneler faydalanabilir.

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.

​Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

  • Evet, yapılabilir. Paketin tanımlanmasından sonra yeni Paket kapsamındaki hotspot miktarı da hattınıza tanımlanır. Paket değişikliğinin yapıldığı gün, hattınıza yeni paket kapsamındaki Hotspot internet miktarı da tanımlanarak hattınızın paket değişikliğinden sonraki ilk fatura kesim tarihine kadar hem mevcut paket hem de geçilen yeni paket kapsamındaki toplam mobil internet miktarından yararlanmanız sağlanacaktır.
  • Kampanya kapsamındaki tüm paketler için alt pakete doğru paket değişikliğinin taahhütname süresince yalnızca 1 kere, üst pakete doğru paket değişikliğinin ise sınırsız kere yapılabilir. paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 fatura dönemi geçmesi gerekmektedir.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

 Her hatta aynı anda sadece bir paket tanımlaması yapılabilir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket haklarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Sadece yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

SMS, Çağrı Merkezi, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla iptal edebilirsiniz.

​İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder, Bilgilendirme SMS’i gelir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, yapılacak.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör uygulamasından ya da KALAN yazıp 2222’ye göndererek kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Sadece ses hatları ile kullanılabilir.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Evet, sözleşmede belirletin hatların her biri için bir paket alınabilir.

Kapat
Yardım ister misiniz?