Şirketim 2 Haftalık 10 GB İnternet Paketi

Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

Hayır, yenilenmez.

Nedir?
Active

Sadece Şirketim uygulamasına özel 2 Haftalık 10 GB İnternet Paketi

Kimler yararlanabilir?
Active

Sadece Şirketim’den tüm Kurumsal Faturalı Ses Hatları için bu paketi alınabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Bu paket sadece Şirketim’den Şirket yetkilileri tarafından alınabilir.
Şirketim Tarife ve Paketler ekranından seçilen faturalı ses hattına paket tanımlanır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paket sadece yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL SIRKETIM 2 HAFTALIK 10 GB yazıp 2222’ye ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması ya da Şirketim uygulamalarından paketlerinizin KALAN bilgilerine ulaşabilirsiniz ya da KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, transfer edilmez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Hayır, devam etmez.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Paketinizin kullanımı %80’e ulaştığında ve bittiğinde hatta SMS ile bildirilecektir.

Anında İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Hayır, devam etmez.
 

Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Farklı bir data faydası yoksa mevcut tarife aşımından ücretlenir.

Kapat
Yardım ister misiniz?