Şirketim Haftalık 4 GB İnternet Paketi

Nasıl satın alabilirim?
Active

  • Bu paket sadece Şirketim’den Şirket yetkilileri tarafından alınabilir.
  • Şirketim Tarife ve Paketler ekranından seçilen hatta paket tanımlanır.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL SIRKETIM HAFTALIK 4 GB yazıp 2222’ye ücretsiz SMS gönderebilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

SMS ile başvuru alınmamaktadır.

Kimler yararlanabilir?
Active

Sadece Şirketim’den tüm Kurumsal Faturalı Ses Hatları için bu paketi alınabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Hayır, yenilenmez.

Paket ne kadar süre ile kullanılabilir?
Active

1 hafta boyunca geçerlidir.

Paketi ne zaman kullanmaya başlayabilirim?
Active

Paketinizin hattınıza tanımlandığıyla ilgili bilgilendirme mesajı geldikten sonra paketinizi kullanmaya başlayabilirsiniz, paketiniz 7 gün boyunca geçerli olur.

Paket yurt dışında da geçerli midir?
Active

Paket sadece yurt içinde geçerlidir.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Haftalık paketin hattınıza tanımlı olduğu 7 gün içerisinde aynı kotadaki paketi yeniden alamazsınız, ancak farklı kotadaki haftalık paketi alabilirsiniz

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması ya da Şirketim uygulamalarından paketlerinizin KALAN bilgilerine ulaşabilirsiniz. Ya da KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Hayır, devam etmez.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, devam eder.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Paketinizin kullanımı %80’e ulaştığında ve bittiğinde hatta SMS ile bildirilecektir.

Kapat
Yardım ister misiniz?