Kurumsal Akıllı Telefon müşterilerimiz, sözleşme süreleri boyunca; diledikleri bir anda; limitlerine uygun olarak aksesuarı ayrı bir sözleşme olarak 12, 24 veya 36 ay taahhütle sahip olabilecekler.

"Kurumsal Aksesar Kampanyası" kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.

  • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
  • Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz.

Daha Fazla Bilgi

 

  • Kurumsal Akıllı Telefon Kampanyasındaysanız sözleşmenize ek bir sözleşmeyle 12, 24 veya 36 ay taahhütle Aksesuar Kampanyası’na katılabilirsiniz. Kurumsal Aksesuar kampanyasından faydalanmak için kurumsal akıllı telefon kampanyasından faydalanılmış olma ön koşulu yoktur.
  • Aksesuar Kampanyası’ndan cayma durumunda data cayması yansımaktadır*  
  • Paket aktif edildiğinde ve sonlandığında bilgilendirme SMS’i yollanacaktır.
  • Paket bitimine yakın (%80) ve bitiminde (%100) bilgilendirme SMS’i yollanmaktadır.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dâhildir.

 



Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
    • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kurumsal Aksesuar kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar “Katılım Koşulları” bölümünde yer almaktadır.
    • Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
    • Limit puanınız ile detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell İletişim merkezlerinden edinebilirsiniz.
    • Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.

  • Turkcell Mağazalarına, Kurumsal Çözüm Merkezleri’ne giderek ya da müşteri yöneticiniz ile görüşerek talepte bulunmalısınız.

  • Cihaz için erken iptal ücreti: Kampanya kapsamında sağlanan vergiler dâhil cihaz taksit tutarının, sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar tahsil edilmeyen kısmı ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

  • Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

  • Tercih edilen aksesuar bedeli aylık olarak abonenin faturasına yansıtılacaktır. Taahhütnamede belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumda söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği aydan itibaren taahhüt süresi bitimine kadar ödenmesi gereken vergiler dahil kalan cihaz taksitleri toplamı, söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. Taahhüt kapsamında verilen fayda için ise; o güne kadar verilen Turkcell indirimleri toplamı takip eden fatura döneminde Mobil hizmet faturasına bir kerede yansıtılır. (Taahhüt kapsamında, aboneye sağlanan fayda (ücretsiz mobil internet paketi) bedelleri toplamıyla karşılaştırılarak, abone lehineyse cayma bedeli hesaplamasında esas alınabilecek fayda bedellerinin tahsil edilmemiş kısmı bulunmadığından, cayma bedeli hesaplamasında karşılaştırma yapılamamaktadır.) Söz konusu tutar ödenmeden kampanyaya katılan hattın başka birine devir edilmesi mümkün değildir.

  • Kampanya kapsamında faturanıza, aylık cihaz taksiti olarak yansıyacaktır.

  • Numara değişikliğinde kampanya devam eder.

  • Kampanya katılım koşullarını sağlayan başka bir kurumsal faturalı hatta devredilebilir. Hat devri yapıldığında ise kampanya iptal olmaktadır.