Daha Fazla Bilgi

12, 24 Ve 36 ay kontratlı Turkcell teklifi ile seçeceğiniz Wifi cihaz modellerine sahip olabilirsiniz.

  • Kampanya 31 Aralık 2021 tarihine kadar geçerlidir.
  • Tablet bedelleri ve tarife bedeli aylık olarak abonenin faturasına yansıtılacaktır.
  • Fiyatlara %20 KDV ve %25 ÖİV dâhildir.


Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
  • Şirket Yetkilisi, Müşteri Hizmetleri veya Bayiden işlem yapabilirsiniz.
    · Gerekli Evraklar:
    - İmza Sirküleri (Meslek Kulubü ve Şahıs Şirketi için imza beyannamesi zorunluluğu yoktur. Bu tür firmalar için kurumsal olduğunu gösteren diğer evraklar alınmalıdır.)
    - Yetkili Kimlik Fotokopisi,
    - Taahhütname

  • Evrak & Alternatif Evrak tanımları için tıklayınız.
    Vekaletnamede Dikkat Edilecek Noktalar için tıklayınız.

    Vekilin Başvurması Durumunda Alınacak Ek Evraklar için tıklayınız.

  • Kurumsal WiFi Cihaz Kampanyası 20.09.2017 - 31.12.2020 tarihleri arasında geçerlidir. Genel kampanya koşullarını yerine getiren abonelerimiz, 12, 24 ve 36 ay taahhüt sözüyle seçtiği cihaza uygun tarife avantajı ile sahip olabilirler.

  • 12 Mayıs 2017 itibarıyla Esnaf 6 ve Esnaf 8 teklifleri ile cihaz alan abonelere Yeni İştecep Kampanyası'na katılamayacak ve İştecep ile indirim verilemeyecektir.

  • Kampanya sözleşme girişlerini MAYA' da tarife için Kurumsal Wifi Cihaz Kampanyası altından gerçekleştirebilirsiniz.
    ·Kampanya İptali, Erken İptal görüntüleme gibi işlemler için MAYA > Kampanya > Kampanya Portal > Kampanyalı cihaz satış ekranından yapabilirsiniz.

    • Cihaz için erken iptal ücreti: Kampanya kapsamında sağlanan vergiler dâhil cihaz taksit tutarının, sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar tahsil edilmeyen kısmı ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.
    • Tarife/Data/SMS paketi için erken iptal ücreti: Paketin tanımlandığı tarihten sözleşmenin feshedildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen sms-data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken sms-data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak ilgili her bir Hattımızın Kampanyanın iptalinden sonraki ilk Mobil İletişim ilgili hattın Mobil İletişim Hizmet Faturasına söz konusu tarihi takip eden fatura döneminde bir kerede yansıtılır.

    • Kampanyadan yeni ve mevcut ses hattı veya data hattı ile kurumsal müşterilerimiz yararlanabilir.
    • Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan Uygulaması” bulunmaktadır. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    • Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
    • Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
    • Kurumsal Wifi Cihaz Kampanyası kapsamında sunulan cihazlar için belirlenen limit puanlar “Katılım Koşulları” bölümünde yer almaktadır.
    • Limit puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebi ile kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş erken iptal bedeli bulunmaması gereklidir.
    • Aynı NCST ile birbirine bağlı hatlar için kampanya katılım limiti 20’dir. Bu tüm cihaz kampanya ve teklifleriniz kapsamaktadır. Kurumsal abonenin katılabileceği maksimum kampanya sayısı, abonenin 3 aydan eski faturalı hatların sayısının 2 katı ile de sınırlanır.

  • Turkcell Mağazalarına, Kurumsal Çözüm Merkezlerine giderek ya da müşteri yöneticileriniz aracılığıyla talepte bulunabilirsiniz.

  • Kampanya kapsamında faturanıza, paket seçiminiz doğrultusunda seçtiğiniz paketlerin aylık indirimli bedeli ve buna ek olarak aylık cihaz taksiti yansıyacaktır.

  • Paketinizin %80’ini kullandığınızda ve paketiniz bittiğinde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Kalan haklarınızı KALAN yazıp 2222'ye ücretsiz kısa mesaj atarak öğrenebilirsiniz veya Turkcell kurumsal web sayfasına bağlanarak "Online işlemler" tabının altında yer alan "Data Sorgulama" kısmından "Yararlanmakta olduğunuz paket ve paketinizde kalan kullanım miktarınız"a ulaşabilirsiniz.

  • Tarifelerin paket aşım ücretleri abonelerin güncel tarife paket aşım ücretleri ile aynı olacaktır. Aşım ücretlerine dair güncel bilgiler tarife/paketin sayfasında yer almaktadır.

  • Paket dahilinde sunulan Turkcell servisleri (ses/SMS/data) bir fatura dönemi için geçerlidir. Bir sonraki aya devrolmaz.

  • Kampanya kapsamında sunulan İşte Platin Prestij tarife içeriğinde yer alan yurt dışı faydaları yurt dışında veya yurt dışı yönünde doğru kullanılabilir. Bunun dışındaki paketlerde yurt dışı dolaşımı sırasında yapılan kullanımlar, güncel Turkcell Dünya Tarifesi ile ücretlendirilecektir.

  • Müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz.

    • Kampanya taahhüt süresi boyunca paket değişikliği yapılabilecektir. İşte tarifeler kendi arasında, Esnaf tarifeleri kendi aralarında değiştirilebilecektir. 1 defa bir alt içeriğe sahip pakete, istenildiği kadar daha geniş içeriğe sahip olan pakete geçiş yapılabilecektir. Bu kapsamda taahhüt süresi boyunca tarife 1 kez alt içeriğe sahip pakete geçirilebilecektir. Aynı ay içerisinde 1’den fazla kez tarife değiştirilebilir.
    • Kampanya kapsamında devam eden paketlerde değişiklik yapılabilir. Taahhütnamenin imza tarihinde Kampanya kapsamında yer almasına rağmen Paket Değişikliği talep tarihinde veya öncesinde kampanyadan çıkarılmış veya kapatılmış paketlere geçiş yapılamayacaktır.

  • Ödeme tipi ve devir işlemlerinde devam etmez, numara değişikliğinde eder.

  • Kampanya bitiminde kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Cihazınızı en kısa sürede yetkili bir teknik servise götürmelisiniz. Cihaz garanti kapsamında, tamir edilecektir. Cihazınızı garanti kapsamındayken servise götürdüğünüzde herhangi bir ücret ödemezsiniz. Garanti kapsamı dışındaki, kullanıcı hatasından kaynaklanan arızalarda ise Yetkili Teknik Servis’in belirleyeceği tutarı ödemelisiniz.

  • Kampanya kapsamında sunulan cihazlardan herhangi birisiyle seçilen paketlerden herhangi birinin 12/24/36 aylık kontrat bitiminde veya kampanya iptalinde, aboneler,kontratta seçtikleri tarifelerinin güncel kontratsız tarife fiyatları ile ücretlendirilmeye devam ederler.

  • Hayatınızı kolaylaştıran bir çözüm olarak, taksit ödemeleriniz faturalarınızı ödediğinizde yapılmış olur. Mevcutta faturanızı nasıl ödemeyi tercih ediyorsanız aynı şekilde ödemeye devam edebilirsiniz.