Akıllı Ofis Paketleri Kampanyası

Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Active

Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılığı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvurularınızı “Kampanyaya nasıl katılabilirim?” başlığı altındaki kanallar üzerinden yapabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kampanyadan, en az 6 aydır Turkcell abonesi olan, tüm kurumsal müşterilerimiz yararlanabilirler. İşteCep, FAİ alan abonelerimiz bu kampanyadan yararlanamazlar

Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • Yeni FCT kullanıcısı olacaksanız kampanya başvurunuz sonrası aktiflendiğinde fatura kesim tarihini beklemeden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
  • Mevcutta bir FCT tarifesini – kampanyasını kullanmaktaysanız, öncelikle tarifenizin Akıllı Ofis Paketleri Tarifesine geçirilmesi gerekmektedir. Tarife değişikliği bir faturalama dönemi sonrasında yansıyacaktır. Bu nedenle kampanyanız da bu değişikliğin yansıması ile birlikte aktif hale gelecektir.

Kampanya ile yeni kurumsal hat almak için hangi evraklarla başvurmalıyım?
Active

  • Mevcut müşterimiz değilse ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi (zorunlu),KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir. .
  • Mevcut müşterimiz değilse ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
  • Mevcut müşterimiz ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
  • Mevcut müşterimiz ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
  • MNT Port-in ile gelen Şahıs Şirketi ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi(zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası(zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
  • MNT Port-in ile gelen Tüzel firma ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri(zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi(zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
  • Mevcut Bireysel müşterimiz Şahıs Şirketine devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
  • Mevcut Bireysel müşterimiz ve Tüzel firmaya devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kağıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.

Şahıstan Şahıs Şirketine Geçişte İmza Beyannamesi almak zorunlu mudur?
Active

Hayır, şahıstan şahıs şirketine geçişte imza beyannamesi alımı zorunlu değildir.

Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Bu durumlarda kampanya iptali yapılır ve cayma bedeli yansıtılır.

Kampanyaya girdikten sonra tarife değişikliği yapabilir miyim?
Active

Kampanyaya katıldıktan sonra tarifenizi değiştirebilmeniz için önce kampanya aboneliğinizi sona erdirmeniz gerekir. Kampanya aboneliğinizi sonlandırdıktan sonra tarife değişikliği yapabilirsiniz. Kampanya aboneliğinizi sonlandırmanız durumunda paket iptali yaptığınız için “güncel paket sabit ücreti * taahhüt süresinin başlangıç tarihinden söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar olan ay sayısı” olarak hesaplanan cayma bedeli ilk faturanıza yansıtılır.

Konferans görüşme yaptığımda ya da ödemeli aramalarda paketteki dakikalarımdan mı kullanacağım?
Active

Hayır, Paket dakikalarınızdan düşmez. Konuştuğunuz kadar dakika faturanıza yansıtılır.

Yurt dışı görüşmelerim için paketteki dakikalarımı kullanabilir miyim?
Active

Yurt dışı görüşmeleri için almış olduğunuz yurt dışı paketleri kapsamındaki dakikaları kullanabilirsiniz.

Paket ücretine hangi kullanımlar dâhil değildir?
Active

Yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralar ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaların ücretleri ilgili hattın içinde bulunduğu tarifedeki ücretlendirmelerden farklı olup, kampanya kapsamındaki konuşma süreleri bu servisler kapsamında kullanılamamaktadır

Paket dakikaları devir ediyor mu?
Active

Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.

SMS, MMS ve Internet kullanımlarım nasıl ücretlendirilir?
Active

SMS, MMS ve internet kullanımlarınız, hattınızın güncel SMS, MMS ve Internet tarifesi üzerinden ücretlendirilir

Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.

Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Kampanya faydası olarak cihaz kullanım ücreti alınmaktadır. Taahhüt süresi boyunca fayda bitişi gibi bir durum olmamaktadır. Taahhüt süresi sonunda kampanyanın bittiğine dair bir bilgilendirme yapılmamaktadır.

Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN PAKET yazıp 2222'ye kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır. Kampanya faydaları üzerine tanımlanmış olduğu hat için geçerli olacaktır.

Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin bir sınırımız yoktur.

Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Active

Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.

İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Kampanya iptali sonrasında tüm haklar sona erer.

Kampanyaya girdikten sonra başka pakete geçersem, taahhüt süresi dolmadan hattımı ya da paketimi iptal ettirmek istersem ne olur?
Active

  • Taahhüt süresi dolmadan paket değişikliği yapmak isterseniz, ilgili değişiklik fatura kesim tarihinizden sonra yansıtılacaktır.
  • Her bir paketi kendi içinde(her yöne paketler içinde ayrı geçiş, sabit yöne ya da yurt dışı paketlerle ayrı geçiş yapabilirsiniz) bir kez alt pakete geçiş (downgrade), sınırsız yükseltme (upgrade) yapabilirsiniz.
  • Taahhüt süresi dolmadan hat ya da paket iptali yapmak isterseniz, yansıtılacak cayma bedeli her paket için ayrı ayrı hesaplanarak, ilk faturanıza yansıtılacaktır.
Bir Örnek ile açıklarsak: Müşterimiz 24 aylık Her Yöne 1000 paketi aldı ve;
  • İlk 3 ay 1000 paketini kullandı
  • 4-6 ay arası 500’lük alt pakete geçiş (downgrade) gerçekleştirdi.
  • 7-20 aylarda ise 2000’e yükseltme (upgrade) yaptı.
  • 20. ay caydı.

Cayma bedeli: Aşağıdakilerden hangisi küçükse o alınır
  • [(1000 paketinin faydası*3) + (500 paketinin faydası*3) + (2000 paketinin faydası*12)]
  • ya da
  • [2000 paket ücreti*4]
  • Bu paketin yanında sabit yöne bir paket de almış olsaydı, ilgili cayma bedeli yukarıda gösterildiği şekilde bu sabit yöne paketi için de hesaplanarak yansıtılacaktır.
  • Kampanya iptali yapılması durumunda ücretlendirme Akıllı Ofis Paketler Tarifesi üzerinden devam edecektir.

Kampanyaya girdikten sonra sabit ücreti daha yüksek pakete geçersem ne olur?
Active

  • Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden (kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
  • İlgili değişiklik fatura kesim tarihinden sonra yansıtılacak olmakla beraber, istediğiniz sayıda yüksek paket geçişi yapabilirsiniz. Yüksek pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 100 paketinden her yöne 500 paketine ayrı, sabit yöne 100 paketinden sabit yöne 200 paketine ayrı geçilebilecektir.

Kampanyaya girdikten sonra düşük sabit ücretli pakete geçersem ne olur?
Active

  • Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
  • Taahhütlü kampanya paketiniz süresince sadece bir kez düşük sabit ücretli pakete geçebilirsiniz. Düşük pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Yaptığınız değişiklik fatura kesim tarihi sonrası gerçekleşecektir. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 500 Paketi’nden her yöne 100 paketine ayrı, sabit yöne 200 paketinden sabit yöne 100 paketine ayrı geçilebilecektir.

Kampanya kontrat süresi sona erdiğinde hangi tarifeden ücretlendirileceğim?
Active

  • Kampanya süreniz sona erdikten sonra, kampanya yenileme yapmadığınız takdirde, hattınız üzerinde Her yöne paketi tanımlı idiyse ilgili Her Yöne paketinin kontratsız paketi üzerinden devam edecektir. Her yöne paket tanımlanmamış hattınız Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilmeye devam edecek ve bu paketlere ait www.turkcell.com.tr adresinde belirtilen güncel paket bedeli hattınızın faturasına her ay yansıtılacaktır. Kampanya süresi sona erdiğinde fayda=sözleşme kuralı geçerli olacağı için süre dolduktan sonra yansıması beklenen tarife/paket değişikliği bir sonraki faturalam dönemi yansıtılacaktır.
  • Bu paketleri istemediğinizi yazılı olarak bildirmeniz halinde, talep etmiş olduğunuz yeni paket/tarife, bildiriminizi takip eden fatura döneminden itibaren geçerli olacak şekilde hattınıza tanımlanacaktır.

Kontratsız Paket kullanıcısı iken Kontratlı paket olan bu kampanyaya geçebilir miyim?
Active

Kontratsız paketlerden taahhütlü akıllı ofis paketlerine fatura kesim tarihini beklemeden geçilebilmektedir. Kontratsız paketin iptal edilmesi gerekmez. Yeni seçilen kontratlı paket dakikası, mevcut kontratsız paket dakikasından fazla ise; dakika kotası yenilenir. Aynı ya da daha az ise dakika kota yenilenmez. Ancak ilk faturada indirimli ücret yansır.

Kampanya yurt dışında geçerli mi?
Active

Kampanya yurt içinde geçerlidir.

Kapat
Yardım ister misiniz?