Daha Fazla Bilgi

Akıllı Ofis Kontratlı PaketlerKampanyalı Ücret
Brüt (vergiler dahil)
Akıllı Ofis Her Yöne PaketlerAkıllı Ofis Her Yöne 10015,3 TL/Ay
Akıllı Ofis Her Yöne 20022,9 TL/Ay
Akıllı Ofis Her Yöne 50038,2 TL/Ay
Akıllı Ofis Her Yöne 100061,2 TL/Ay
Akıllı Ofis Her Yöne 2000114,7 TL/Ay
Akıllı Ofis Her Yöne 5000229,5 TL/Ay
Akıllı Ofis Sabit Yöne PaketlerAkıllı Ofis Sabit 1006,1 TL/Ay
Akıllı Ofis Sabit 30016,8 TL/Ay
Akıllı Ofis Sabit 60030,6 TL/Ay
Akıllı Ofis Sabit 100045,9 TL/Ay
Akıllı Ofis Yurt Dışı PaketleriAkıllı Ofis Yurt Dışı 305,1 TL/Ay
Akıllı Ofis Yurt Dışı 609,2 TL/Ay
Akıllı Ofis Yurt Dışı 12017,3 TL/Ay

24 Ay İndirimli Akıllı Ofis Paketleri Kampanyası ile tüm gsm operatörlerine, sabit yöne ve yurt dışı yönüne avantajlı tarifelerden konuşabilirsiniz. Paket içeriğinde bulunan yurt dışı paketleri tek başına alınamaz. Alınabilmesi için üst paketler olan her yöne ve/veya sabit yöne paketlerinden almaları gerekmektedir. Kampanya paketleri aşağıdaki seçeneklerle alınabilir;
  • Her Yöne Paketi + Sabit Yöne Paketi + Yurt Dışı Paketi
  • Her Yöne Paketi + Sabit Yöne Paketi
  • Sabit Yöne Paketi + Yurt Dışı Paketi
  • Yalnızca Her Yöne veya Yalnızca Sabit Yöne Paketi
  • Her Yöne paketinde alınmış olan dakikanın iki katı kadar dakika şirket içi kullanımlara tanımlanacaktır
  • Yurt dışı paketleri yalnız başlarına alınamamaktadır
Fiyatlandırma ile ilgili detay bilgiler aşağıdaki gibidir;
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahildir.
  • Ücretlendirme periyodu 20 saniyedir.
Kampanya süresince paket dışı kullanımlar, taahhüt kapsamında olmayıp, güncel Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilecektir.
* Yurt Dışı Paketinde, Almanya’da Turkcell Europe, Fiji, Somali, Demokratik Kongo Cumhuriyeti, Etiyopya, Sao Tome, Küba, Mayotte Adaları, Gine Bissau ve Cibuti yönüne yapılan aramalar paket kapsamı dışında olup, tarifeden ücretlendirileceklerdir.

Taksitli cihaz kapsamında hangi cihazları alabilirim?
24 ay temlikli cihaz kampanyası ile birlikte aşağıdaki cihazlar alınabilir;
CihazTemlik Bedeli(Vergiler dahil)/Ay
2N EasyGate(1 hat)66,57 TL
2N SMartgate (1 hat)96,92 TL
2N BRI Lite (2 hat)136,48 TL
2N PRI 6 Kanal (6 hat)262,94 TL
2N PRI 12 Kanal (12 hat)204,31 TL
2N 2'li Eklenti140,69 TL


Aylık cihaz bedelleri, cihazda bulunan her hattan ayrı ayrı alınmaktadır.



Kampanya taahhütnamesi için tıklayınız.
532 ya da 0532 532 0000
Turkcell Kurumsal Satış
Kurumsal Müşteri Yöneticisi
Diğer
Turkcell Online İşlem Merkezi
  • Ayrıntılı bilgi ve paket aboneliği için satış yöneticiniz aracılığı ile, 4440532 üzerinden Turkcell Kurumsal Müşteri Hizmetleri aracılğı ile ya da Turkcell Mağazaları, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleri ve www.turkcell.com.tr’den başvuruda bulunabilirsiniz.

  • Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir.
    Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir.
    Limit puan uygulaması ile ilgili detaylı bilgiyi Müşteri Hizmetlerinden, Kurumsal Müşteri Yöneticinizden, Kurumsal Çözüm Merkezleri’nden ya da Turkcell Mağazalarından edinebilirsiniz.
    Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için geçerli limit puan bilgisi aşağıdaki kampanyada yer almaktadır.

    2N Easygate(1 Hat) 500
    2N Smartgate(1 Hat) 604
    2N BRI(2 Hat) 656
    2N PRI 6(6 Hat) 1615
    2N PRI 12(12 Hat) 1255
    2N 2’li eklenti(2 Hat) 761
    BLUEGATE PRI 4(4 Hat) 1538
    BLUEGATE PRI 12(12 Hat) 897
    BLUEGATE 4’lü eklenti(4 Hat) 625
    BLUEGATE BRI(2 Hat) 606

  • Başvurularınızı “Kampanyaya nasıl katılabilirim?” Başlığı altındaki kanallar üzerinden yapabilirsiniz.

  • 24 Ay Taahhütlü Paketler Kampanyası’ndan, en az 6 aydır Turkcell abonesi olan, tüm kurumsal müşterilerimiz yararlanabilirler. İştecep ve FAİ alan abonelerimiz bu kampanyadan yararlanamazlar

    • Yeni FCT kullanıcısı olacaksanız kampanya başvurunuz sonrası aktiflendiğinde fatura kesim tarihini beklemeden yararlanmaya başlayabilirsiniz.
    • Mevcutta bir FCT tarifesini – kampanyasını kullanmaktaysanız, öncelikle tarifenizin Akıllı Ofis Paketleri Tarifesine geçirilmesi gerekmektedir. Tarife değişikliği bir faturalama dönemi sonrasında yansıyacaktır. Bu nedenle kampanyanız da bu değişikliğin yansıması ile birlikte aktif hale gelecektir.

    • Mevcut müşterimiz değilse ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut müşterimiz değilse ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi(zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut müşterimiz ve Şahıs Şirketi ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut müşterimiz ve Tüzel firma ise: Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • MNT Port-in ile gelen Şahıs Şirketi ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • MNT Port-in ile gelen Tüzel firma ise: Port-in başvuru formu ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut Bireysel müşterimiz Şahıs Şirketine devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe, Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. KDV Tahakkuk fişi yok ise Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.
    • Mevcut Bireysel müşterimiz ve Tüzel firmaya devir edecek ise: Devir ve Kurumsal Abonelik Sözleşmesi (zorunlu), Kampanya Taahhütnamesi (zorunlu), Kaşe (imza sirküleri içeriğinde yer alıyorsa zorunlu), Şirket Yetkilisinin Nüfus kâğıdı fotokopisi (zorunlu), İmza sirküleri (zorunlu), KDV Tahakkuk fişi fotokopisi (zorunlu) alınır. Alternatif olarak Vergi Levhası (zorunlu) veya Faaliyet Belgesi (zorunlu) alınabilir.

  • Hayır, şahıstan şahıs şirketine geçişte imza beyannamesi alımı zorunlu değildir.

  • Bu durumlarda kampanya iptali yapılır ve cayma bedeli yansıtılır.

  • Kampanyaya katıldıktan sonra tarifenizi değiştirebilmeniz için önce kampanya aboneliğinizi sona erdirmeniz gerekir. Kampanya aboneliğinizi sonlandırdıktan sonra tarife değişikliği yapabilirsiniz. Kampanya aboneliğinizi sonlandırmanız durumunda paket iptali yaptığınız için “güncel paket sabit ücreti * taahhüt süresinin başlangıç tarihinden söz konusu aykırılığın gerçekleştiği tarihe kadar olan ay sayısı” olarak hesaplanan cayma bedeli ilk faturanıza yansıtılır.

  • Hayır, Paket dakikalarınızdan düşmez. Konuştuğunuz kadar dakika faturanıza yansıtılır.

  • Yurt dışı görüşmeleri için almış olduğunuz yurt dışı paketleri kapsamındaki dakikaları kullanabilirsiniz.

  • Yarışma servisleri, sohbet hatları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralar ve özel servis numaralarına doğru yapılan aramaların ücretleri ilgili hattın içinde bulunduğu tarifedeki ücretlendirmelerden farklı olup, kampanya kapsamındaki konuşma süreleri bu servisler kapsamında kullanılamamaktadır

  • Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.

  • SMS, MMS ve internet kullanımlarınız, hattınızın güncel SMS, MMS ve Internet tarifesi üzerinden ücretlendirilir

  • Hayır, paket kapsamındaki aylık konuşma süreleri başka bir hatta ve/veya bir sonraki aya devretmez. Abonelerin yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunmaları yasaklanmıştır. Bu yasağı ihlal eden abonenin hattı görüşmeye kapatılabilir ve abonelik fesih edilebilir.

  • Kampanya faydası olarak cihaz kullanım ücreti alınmaktadır. Taahhüt süresi boyunca fayda bitişi gibi bir durum olmamaktadır. Taahhüt süresi sonunda kampanyanın bittiğine dair bir bilgilendirme yapılmamaktadır.

  • KALAN PAKET yazıp 2222'ye kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz.

  • Hayır. Kampanya faydaları üzerine tanımlanmış olduğu hat için geçerli olacaktır.

  • Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin bir sınırımız yoktur.

  • Şirket yetkilinizin Turkcell Mağazalarına, Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezlerine, Turkcell Kurumsal Satış Yetkilisine veya Müşteri Hizmetlerine (4440532) iptal için başvuruda bulunması yeterlidir.

  • Kampanya iptali sonrasında tüm haklar sona erer.

    • Taahhüt süresi dolmadan paket değişikliği yapmak isterseniz, ilgili değişiklik fatura kesim tarihinizden sonra yansıtılacaktır.
    • Her bir paketi kendi içinde(her yöne paketler içinde ayrı geçiş, sabit yöne ya da yurt dışı paketlerle ayrı geçiş yapabilirsiniz) bir kez downgrade, sınırsız upgrade yapabilirsiniz.
    • Taahhüt süresi dolmadan hat ya da paket iptali yapmak isterseniz, yansıtılacak cayma bedeli her paket için ayrı ayrı hesaplanarak, ilk faturanıza yansıtılacaktır.
    Bir Örnek ile açıklarsak: Müşterimiz 24 aylık Her Yöne 1000 paketi aldı ve;
    • İlk 3 ay 1000 paketini kullandı
    • 4-6 ay arası 500’e downgrade etti.
    • 7-20 aylarda ise 2000’e upgrade etti.
    • 20. ay caydı.
    Cayma bedeli: Aşağıdakilerden hangisi küçükse o alınır
    • [(1000 paketinin faydası*3) + (500 paketinin faydası*3) + (2000 paketinin faydası*12)]
    • ya da
    • [2000 paket ücreti*4]
    • Bu paketin yanında sabit yöne bir paket de almış olsaydı, ilgili cayma bedeli yukarıda gösterildiği şekilde bu sabit yöne paketi için de hesaplanarak yansıtılacaktır.
    • Taahhüt süresi içinde yapılacak iptallerde ödenmemiş cihaz taksit bedellerinin toplamı faturaya yansıtılacaktır.
    • Kampanya iptali yapılması durumunda ücretlendirme mevcut tarife üzerinden devam edecektir.

    • Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
    • İlgili değişiklik fatura kesim tarihinden sonra yansıtılacak olmakla beraber, istediğiniz sayıda yüksek paket geçişi yapabilirsiniz. Yüksek pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 100 paketinden her yöne 500 paketine ayrı, sabit yöne 100 paketinden sabit yöne 200 paketine ayrı geçilebilecektir.

  • Kampanya ile ilgili yapılmış olan son işlemden(kampanya aktivasyon veya paket değişiklikleri vs) sonraki 30 gün içinde herhangi bir değişiklik yapılamaz. Benzer şekilde kampanya bitiş süresinden önceki 30 gün içinde de bir değişiklik yapılamaz.
    Taahhütlü kampanya paketiniz süresince sadece bir kez düşük sabit ücretli pakete geçebilirsiniz. Düşük pakete geçişte ek bir bedel ödemezsiniz. Yaptığınız değişiklik fatura kesim tarihi sonrası gerçekleşecektir. Her bir paket grubu kendi içinde değiştirilebilecektir. Örn. Her yöne 500 paketinden her yöne 100 paketine ayrı, sabit yöne 200 paketinden sabit yöne 100 paketine ayrı geçilebilecektir.

    • 24 aylık kampanya süreniz sona erdikten sonra, kampanya yenileme yapmadığınız takdirde, hattınız üzerinde Her yöne paketi tanımlı idiyse ilgili Her Yöne paketinin kontratsız paketi üzerinden devam edecektir. Her yöne paket tanımlanmamış hattınız Akıllı Ofis Paketleri Tarifesi üzerinden ücretlendirilmeye devam edecek ve bu paketlere ait www.turkcell.com.tr adresinde belirtilen güncel paket bedeli hattınızın faturasına her ay yansıtılacaktır. Kampanya süresi sona erdiğinde fayda=sözleşme kuralı geçerli olacağı için süre dolduktan sonra yansıması beklenen tarife/paket değişikliği bir sonraki faturalam dönemi yansıtılacaktır.
    • Bu paketleri istemediğinizi yazılı olarak bildirmeniz halinde, talep etmiş olduğunuz yeni paket/tarife, bildiriminizi takip eden fatura döneminden itibaren geçerli olacak şekilde hattınıza tanımlanacaktır.

  • Kontratsız paketlerden 24 ay taahhütlü akıllı ofis paketlerine fatura kesim tarihini beklemeden geçilebilmektedir. Kontratsız paketin iptal edilmesi gerekmez. Yeni seçilwn kontratlı paket dakikası, mevcut kontratsız paket dakikasından fazla ise; dakika kotası yenilenir. Aynı ya da daha az ise dakika kota yenilenmez. Ancak ilk faturada indirimli ücret yansır.