Turkcell Kopilot Filom

Sürücüleriniz, otomobil ve motorlarınızla ilgili anlık bilgilere, sürüş skoruna ve daha birçok özelliğe Turkcell Kopilot Filom ile ulaşın!

Hemen Başvur

Ürün Avantajları

Gerçek Zamanlı Takip

Çözüm üzerinden anlık veri takibi, beklenmeyen durumlarda alarm üretimi ya da doğrudan müdahale

Lokasyon Bildirimi

Çözüm üzerinden belirlenen lokasyon bilgisi ya da lokasyona özel hizmet

Ödeme Kolaylığı

Taksit ve ya sabit fiyat kurgusu

İşTurkcell Teknoloji ve Kalitesi

İşinizde fark yaratacak Turkcell teknolojisi ve hizmetiyle sunulan çözüm

Raporlama & Analiz

Çözüm kapsamında oluşan verinin raporlanması ve analizi

Ürün Özellikleri

Nedir?

Taşıtlarınızın veri toplama bağlantı noktasına kolaylıkla yerleştireceğiniz ya da taşıta montajlı yapıdaki akıllı cihaz yardımıyla, Turkcell Kopilot Filom platformu üzerinden taşıtlarınızı haritada görüntüleyebilirsiniz.

Neler Yapabilirsiniz?

Taşıtlarınız ile ilgili; konum bilgisi, hız, rölanti, sürüş performansı, seyahat detayları veya hız aşımı, kaza, çekilme gibi anlık bilgilerle filonuzu daha etkin ve sistematik yönetmenizi sağlar.

Öne Çıkan Özellikleri Nelerdir?

Turkcell Kopilot Filom'da size uygun cihazı satın alarak web ve mobil uygulamadan taşıtlarınızı harita üzerinden izleyebilir, trafik, hava durumunu görüntüleyebilir ve taşıtınızla ilgili anlık olayları takip edebilirsiniz.

Ücretlendirme

  • Turkcell Kopilot Filom servisinden faydalanmak için Kopilot Filom Standart tarifesine abone olmanız gereklidir. 
  • Turkcell Kopilot Filom Standart, tarife ve platform bedellerini içerir. Fiyatı Kopilot Filom kampanyasından faydalanarak 24 ay taahhütle vergiler dahil aylık 53,90 TL'dir. KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. Taahhütsüz Turkcell Kopilot Filom Standart fiyatı vergiler dahil aylık 85,90 TL‘dir.
  • Turkcell Kopilot Filom servisini kullanabilmek için ihtiyacınız olan, otomobilleriniz için Turkcell Kopilot Filom BB veya motorlarınız için Turkcell Kopilot Filom MT cihazını Turkcell Müşteri Yöneticiniz aracılığıyla Kopilot Filom kampanyası ile satın alabilirsiniz.
           
Taahhüt Süresi              
Turkcell Kopilot Filom Cihaz Modeli
Kopilot Filom Standart
(KDV ve ÖİV dahil, Aylık)
Turkcell Kopilot Filom Tarifesine Ek 
Aylık Cihaz Taksit Tutarı
(KDV dahil)
24 Ay Kampanyalı Aylık Toplam Fiyat
(KDV ve ÖİV dahil)
24 ayTurkcell Kopilot Filom BB53,90 TL
284,00 TL

337,90 TL
24 Ay
Turkcell Kopilot Filom MT
53,90 TL
303,00 TL
356,90 TL
Aylık indirimsiz tarife bedeli 25,90, indirim tutarı 12 TL ve indirim sonrası KDV ve ÖİV dahil tarife bedeli 13,90 TL'dir.
Aylık indirimsiz platform bedeli 60 TL, indirim tutarı 20 TL ve indirim sonrası KDV ve ÖİV dahil tarife bedeli 40 TL'dir.
  • Turkcell Kopilot Filom Kampanyasının 24 aylık taahhüt süresi dolmadan iptali durumunda, ilgili cayma bedeli hesaplanarak Turkcell faturasına yansıtılır. Turkcell Kopilot Filom kampanyası 24 aylık taahhüt süresi sonunda sona erer ve taahhütsüz tarife üzerinden servis aboneliği devam eder.
  • Kopilot Filom tarifesi yeni satışa kapatılmıştır, kampanyada mevcutta Kopilot Filom Standart tarifesi sunulmaktadır. Yeni satışa kapatılan Kopilot Filom tarifesi taahhütsüz fiyatı 45,90 TL'dir. Turkcell Kopilot Filom tarifeleri iptal edilmediği sürece aylık otomatik olarak yenilenir ve servisten faydalanmaya devam edersiniz.
  • Turkcell Kopilot Filom cihazı stoklarla sınırlıdır.
Turkcell Kopilot Filom'u satın aldıktan sonra kopilotfilom.turkcell.com.tr adresinden ya da Turkcell Kopilot Filom Mobil Uygulamadan giriş yapabilirsiniz. Detaylar için kopilotfilom.turkcell.com.tr adresini ziyaret edebilirsiniz.

Diğer Çözümler

Paycell POS

Paycell POS

Paycell POS'la Türkiye'nin bankaları tek bir cihazda! Üstelik avantajlı fiyatlar ve ç...

Bağlantılı Araç Tarifesi

Bağlantılı Araç Tarifesi

Turkcell Bağlantılı Araç çözümleri sayesinde telematik servislerinizi ve acil çağrı s...

Turkcell Sayaç Çözümleri Servisi

Turkcell Sayaç Çözümleri Servisi

Turkcell Sayaç Çözümleri servisi ile su sayaçlarınızı uzaktan takip edip, operasyonel...

Turkcell Enerjim

Turkcell Enerjim

İşletmenizin enerji tüketimini görüntüleyip verimliliğe katkı sağlayabilirsiniz.

Turkcell IoT Platform

Turkcell IoT Platform

İşinizi verimli hale getirecek tüm IoT çözümleri için tek altyapı!

Ekip Mobil

Ekip Mobil

Saha ekibinizi tek ekrandan gerçek zamanlı takip edin!

Turkcell EkipMobil+

Turkcell EkipMobil+

Gerçek zamanlı ekip takibiyle işinizi cepten yönetin, mobil teknolojiyle işinize değe...

M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası

M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası

Turkcell M2M Standart Tarife Paketleri Kampanyası ile kurumsal M2M hat için ihtiyacın...

Akıllı Araç

Akıllı Araç

Filonuzdaki tüm araçların seyahat güzergâhını, rotasını, hızını ve anlık konumunu har...

Akıllı Endüstri

Akıllı Endüstri

Turkcell Endüstri Servisi ile uzaktan erişim, yönetim, kontrol, lokasyon bilgisi gibi...

Mobil POS / Yazar Kasa

Mobil POS / Yazar Kasa

Turkcell Mobil POS ile müşterilerinize istedikleri yerde kredi ve banka kartıyla ödem...

Ortak İnternet Paketleri

Ortak İnternet Paketleri

Turkcell'in işletmeniz için sunduğu ortak internet paketleri ile data ihtiyacınızı ko...

NB-IoT Tarifesi

NB-IoT Tarifesi

IoT işlerinize özel şebeke sunan Turkcell NB-IoT Tarifesi ile geniş kapsama, düşük ma...

Turkcell Kopilot Tarifesi

Turkcell Kopilot Tarifesi

Güvenli sürüş keyfi için aracınızla ilgili her bilgi, maliyet avantajıyla Turkcell Ko...

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası

M2M IoT Limitinde Durma Kampanyası ile siz de paket aşımlarının önüne geçebilirsiniz!...

Kurumsal APN

Kurumsal APN

Turkcell APN çözümü ile şirketinizin sanal ağına hızlı ve güvenli erişim sağlayın!

Statik IP

Statik IP

Turkcell Statik IP çözümü ile her bağlantı için aynı IP adresini alabilirsiniz.

Rahat Takip Kampanyası

Rahat Takip Kampanyası

Firmanızda bulunan araçların takibinde ihtiyaç duyacağınız tüm çözümler Turkcell avan...

Sıkça Sorulan Sorular

Kopilot Filom nedir?

​Kopilot Filom şirketler için motorları, otomobilleri ve sürücüleri ile ilgili bilgileri tek bir platformdan takip etme imkânı sunan, taşıtları ile ilgili bildirim ve detaylı raporlama sağlayan bir Turkcell servisidir.​

Kopilot Filom ne işe yarar?

​Filonuzdaki otomobillerinizin ve motorlarınızın tüm bilgilerine tek platformdan ulaşıp zamandan tasarruf edebileceğiniz gibi, taşıtlarınızla ilgili aldığınız bildirim ve raporlar ile filonuzu daha verimli ve güvenli yönetebilirsiniz. Sürüş sırasındaki ani hızlanma, ani freni, sert dönüş ve hız aşımı gibi durumlara göre oluşan sürüş performansını takip ederek sürücülerinizi daha güvenli ve verimli sürüşe teşvik edebilirsiniz. ​ 

Nasıl çalışır?

​​Kopilot Filom’da, otomobilleriniz için Kopilot Filom OBD ve Kopilot Filom BB olmak üzere iki cihaz seçeneği bulunmaktadır. Kopilot Filom OBD cihazı satın alınarak firma tarafından araçlarının OBD2 portuna takılır ve Kopilot Filom Platformuna tanımlı ürün sorumlusu gsm numarası ile Hızlı Giriş yapılır. Kopilot Filom platformda cihazın yerleştirildiği araçlar eklenir ve cihazlar araçlar ile eşlenerek görüntülenebilir. Kopilot Filom OBD cihazların ilk kurulumu anlaşmalı servis noktalarında da yapılabilir. Kopilot Filom BB cihazı satın alınarak araca teknik servis aracılığıyla montajı yaptırılır ve Kopilot Filom platformuna tanımlı ürün sorumlusu gsm numarası ile Hızlı Giriş yapan kullanıcı araçlarını görüntüleyebilir.​ Ayrıca motorlarınız için, Kopilot Filom MT cihazı satın alınarak motora teknik servis tarafından montajı yaptırılır. Kopilot Filom platformuna tanımlı ürün sorumlusu gsm numarası ile Hızlı Giriş yapan kullanıcı motorlarını görüntüleyebilir.​ ​

Kopilot Filom’u nasıl satın alabilirim?

Turkcell Kopilot Filom servisinden faydalanmak için Turkcell Kurumsal Satış Yöneticiniz aracılığıyla Kopilot Filom cihazı satın alabilir ve Kopilot Filom Standart Tarifeye katılarak cihaz içerisindeki ya da cihaz ile birlikte temin edilecek Turkcell M2M hat ile Kopilot Filom tarifesine abone olabilirsiniz.  ​

Kopilot Filom Kampanyasından Kimler Yararlanabilir?

Kampanyadan Kopilot Filom Tarifesini ve Platformunu kullanan Kurumsal M2M Hat sahipleri yararlanabilmektedir. Kopilot Filom cihazını kampanya ile alabilmeniz için Limit Puan Uygulaması yeterliliğinin sağlanmış olması beklenmektedir. Limit Puan Uygulaması kapsamında firmanız adına kayıtlı tüm hatlardaki kullanım ve ödeme alışkanlıklarınız değerlendirilerek firmanız adına bir limit puan belirlenir. Seçtiğiniz cihaz tekliflerine sahip olmak için limit puanınızın, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Kopilot Filom cihazı için geçerli limit puan ile ilgili Turkcell Kurumsal Müşteri Yöneticinizden bilgi alabilirsiniz.
Bununla beraber, Cihaz Limit Puanınız yeterli olsa dahi, son ödeme tarihi geçmiş ama ödenmemiş faturanızın bulunmaması, firma adına kayıtlı hatlardan hiçbirinin abonelik sözleşmesine aykırı durumlar sebebiyle kapalı olmaması ve yine aynı firma adına kayıtlı hatlardan herhangi biri için, önceden katılıp kontrat süresinden önce iptal gerçekleştiği için hesaplanıp fatura edilmiş ancak ödenmemiş cayma bedeli bulunmaması gereklidir. ​

Servisi yurt dışında da kullanabilir miyim?

​Kopilot Filom tarifesi yurt dışında geçerli değildir. Kopilot Filom servisinin yurt dışında kullanılması durumunda Turkcell M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası Tarifesi'ne göre ücretlendirme yapılır ve faturanıza ayrıca yansıtılır.​

Nasıl İptal ederim?

​Kopilot Filom servisini iptal etmek için Turkcell Müşteri Yöneticiniz ile iletişime geçebilirsiniz.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde aboneliğim devam eder mi?

​Kopilot Filom servisini kullanabilmeniz için aracınıza taktığınız cihaz içerisindeki hattın Kopilot Filom tarifesine aboneliğinin olması ve hattın aktif olması gerekmektedir. Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, tarife değişikliği durumlarında Kopilot Filom aboneliğiniz sona erer ve kampanyadan faydalanıyorsanız ilgili cayma bedeli faturanıza yansıtılır. Hattın kapanması durumunda servis kullanımınız durdurulur, hattınızın tekrar açılması ile servisi kullanmaya devam edebilirsiniz. Fatura dönem değişikliğinde aboneliğiniz etkilenmez ve servisi kullanmaya devam edebilirsiniz.

Kopilot Filom web arayüze nasıl ulaşabilirim?

Kopilotfilom.turkcell.com.tr​ adresinden sisteme tanımlı gsm numaranız ile Hızlı Giriş yaparak ulaşabilirsiniz. ​

Kopilot Filom web arayüz hangi tarayıcılar ile çalışır?

Edge, Chrome 69 üzeri, Safari 10 üzeri, Opera 55 üzeri, Firefox60 üzeri tarayıcılar ile çalışmaktadır.​

Kopilot Filom’a sonradan araç ekleme yapabilir miyim?

​Kopilot Filom servisine istediğiniz kadar araç ve motor eklemesi yaparak taşıtlarınızı takip edebilirsiniz. Her bir taşıt eklemesi için ek bir cihaz satın almanız ve içerisindeki/ayrı temin edilen M2M hat ile Kopilot Filom tarifesine abone olmanız gerekmektedir.​

Kopilot Filom Mobil Uygulamasını telefonuma nasıl indirebilirim?

IOS işletim sistemine sahip akıllı telefonlar için App Store’dan, Android telefonlar için Play Store'dan indirebilirsiniz. Android 5.0 ve üstü, IOS 11 ve üstü işletim sistemleri desteklenmektedir. ​

Kopilot Filom Mobil Uygulaması ücretli midir?

​Kopilot Filom mobil uygulamasını, uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirebilirsiniz. Kopilot Filom mobil uygulamasını kullanabilmeniz için Kopilot Filom cihazı satın almış ve Kopilot Filom tarifesine abonelik gerçekleştirmiş olmanız gerekir.
 
Kopilot Filom mobil uygulaması internet bağlantısı gerektiren ve kullanımı sırasında data akışı gerçekleşen bir uygulama olduğundan, uygulamayı kullanırken internet tüketimi gerçekleşir. Uygulamayı kullanırken gerçekleşen internet tüketimi, internet servisi hizmeti aldığınız GSM operatörünüzün veya internet servis sağlayıcınızın tarifesi üzerinden ücretlenir veya internet paketinizden düşülür.​

Kopilot Filom OBD kullanımında araç çeşidinde bir limitleme var mı?

Kopilot Filom OBD; OBD2 standardına uygun geliştirilmiştir. Araçların OBD2 portuna (servis bağlantı girişine) takılan cihaz üzerinden alınan veriler kullanılarak çalıştığından, cihazın takılacağı aracın OBD portunun sorunsuz ve OBD2 standardına uygun olması önemlidir. Aracınızda halihazırda veya ek bir ekipman olarak bulunan uzaktan çalıştırma, tekerlekli sandalye asansörü gibi donanımlar sebebiyle cihazınız aracınıza uyumlu olmayabilir. Kopilot Filom OBD cihazı OBD2 standartlarına uyumlu olmakla beraber aracınızın marka, model ve yılına özgü spesifik iletişim protokolleri kullanılan özel durumlar ve yerleşim kaynaklı sorunlardan dolayı tüm fonksiyonları beklenilen performans seviyesinde çalışmayabilir, Kopilot Filom OBD cihazı farklı marka ve modeldeki araçlarda test edilmiştir. www.turkcell.com.tr/kurumsal/kurumsal-cozumler/kopilot-filom ya da kopilotfilom.turkcell.com.tr adresinden, yapılan testlere göre oluşturulan listeden aracınızın marka ve modeline göre Kopilot Filom OBD ile uyumlu olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Kopilot Filom OBD cihazının 2011 model öncesinde üretilen araçlara uyumluluğu garanti edilmemektedir. 2011 model sonrası ve Türkiye’de kullanım için üretilmiş araçlarda turkcell.com.tr’de cihazın aracınıza uyumlu olduğu belirtilmesine rağmen cihazın aracınıza uyumlu olmadığı tespit edildiği takdirde iade süreci uygulanır.
Kopilot Filom OBD ürünlerini satın almadan evvel mutlaka cihazınızın, aracınızda yer alan OBD II soketi ile fiziksel olarak uyumlu olup olmadığını kontrol etmeniz gerekmektedir, fiziksel uyumluluk konusunda garanti verilmemektedir.
2011 model üzeri araç ile cihaz listede uyumlu gözükmesine rağmen eğer kullanıcı cihazdan sağlıklı şekilde yararlanamaz (cihazda bir veya birden fazla fonksiyon çalışmıyor) ise öncelikle çağrı merkezine sorun iletilmelidir. Çağrı merkezinde yapılacak kontroller sonrası teknik servis incelemesi gerekirse cihaz teknik servise gönderilmelidir. Teknik servis tarafından cihazın araç ile uyumsuz olduğuna karar verilirse iade süreci başlatılır.​

Kopilot Filom OBD cihazı araca nasıl takılıyor?

Kopilot Filom OBD cihazı montaj gerektirmeyen kullanıcı tarafından kolayca takılabilecek bir üründür. Ürünü kutusundan çıkarıp aracınız çalışır durumda iken aracın OBD2 girişine takıp kullanmaya başlayabilirsiniz. OBD2 girişi araç marka modellerinde değişiklik göstermektedir. Detaylı bilgi için kopilotfilom.turkcell.com.tr​ adresinden destek alabilirsiniz.
Cihazlarınızı satın aldıktan sonra sizinle iletişime geçecek olan montaj servisimizden talep etmeniz ve randevu planlamanız durumunda Kopilot Filom OBD cihazlarınızın ilk kurulumunu montaj servis noktalarında da yaptırabilirsiniz.  ​

Kopilot Filom OBD kolayca sökülebilir mi?

Kopilot Filom OBD ürününde teknik servis desteği gerekmeksizin kolayca takıp çıkarma işlemleri yapılabilir.​

Kopilot Filom OBD cihazı başka bir araca takılabilir mi?

Kopilot Filom OBD cihazınızı aracınızdan çıkardıktan sonra başka bir araçta kullanabilirsiniz. Aracı değiştirdiğinizde Kopilot Filom web platform üzerinden Ayarlar-Araçlar alanından aracın bilgilerini güncellemeniz ya da mevcut araç ile cihaz eşlemenizi kaldırıp yeni araç ekleyerek cihazınızı eklediğiniz yeni aracınız ile eşlemeniz gerekmektedir.​

Kopilot Filom OBD cihaz web platformdan nasıl ekleyebilirim?

​Kopilot Filom OBD cihazınızı aracınıza yerleştirdikten sonra Kopilot Filom web platforma giriş yaparak Ayarlar-Araçlar bölümünden Yeni Araç Ekle seçeneğine tıklamanız, araç bilgilerinizi eksiksiz bir şekilde doldurmanız ve aracınıza yerleştirdiğiniz cihaz içerisinde yer alan kurumsal hattınızın numarasını seçerek aracınızı eklemeniz gerekmektedir. Cihazınızın araçlarınıza yerleştirilmesi işlemi montaj servis noktalarında yapıldı ise araçlarınız montaj servisi tarafından sisteme eklenecektir. Bu durumda Ayarlar-Araçlar alanından araç bilgilerinizi kontrol etmeniz yeterlidir.  ​

Kopilot Filom mobil uygulamadan araçlarımı ekleyebilir miyim?

​Araç ekleme ve eşleme işlemleri kopilotfilom.turkcell.com.tr üzerinden giriş yaptığınız Kopilot Filom web platformdan yapılabilmektedir. Mobil uygulamadan araç ekleme ve eşleme yapılamaz. ​

Kopilot Filom OBD cihazını şarj etmek gerekiyor mu?

Cihaz çalışması için gerekli olan enerjiyi aracınızdan almaktadır. Ayrıca şarj edilmemektedir.​

​Kopilot Filom MT cihazını şarj etmek gerekiyor mu?​

​Kopilot Filom MT cihazınız çalışması için gerekli olan enerjiyi motorunuzdan almaktadır. Ayrıca şarj edilmemektedir.​​

Kopilot Filom OBD cihazının üzerindeki ışıkların anlamı nedir?

Güç ışığının yeşil yanması cihazda güç olduğunu ve çalıştığını göstermektedir. Sinyal ışığının üç saniyede bir kez yeşil yanması cihazın sağlıklı çalıştığını ve bağlantısı olduğunu göstermektedir. Bu konudaki detaylı açıklamaya kullanım kılavuzundan da ulaşabilirsiniz.​

Kopilot Filom OBD cihazı arabama zarar verir mi?

​Cihaz yüksek kalite standartlarında ve CE sertifikalı Avrupa normlarına uygun olarak üretilmiştir. E-Mark belgesine sahiptir, araç bileşenleriyle elektromanyetik uyumluluğu test edilerek onaylanmıştır.​

Kopilot Filom OBD cihazının garanti süresi nedir?

​Garanti süresi 2 yıldır.

Kopilot Filom BB cihazı kullanımda araç çeşidinde bir limitleme var mı?

​Kopilot Filom BB cihazı tüm marka model araçlarla uyumlu olarak çalışmaktadır.​

Kopilot Filom BB cihazı araca nasıl takılıyor?

Kopilot Filom BB cihazınızı satın aldıktan sonra montaj servisi için sizinle iletişime geçilecektir. Aracınıza cihazınızın montajının yapılması için randevunuzu oluşturduktan sonra montaj hizmeti gerçekleştirilecektir. Aynı anda 5(beş) cihaz ve üzeri montaj işlemi söz konusu ise anlaşmalı servis firmasının gezici servisleri tarafından kendi lokasyonumuzda montaj yapılabilir, 5(beş)’in altında cihaz için ise anlaşmalı firmanın servis noktalarının bulunduğu adreslere giderek cihaz ve simkartınızın montajını yaptırabilirsiniz. İl-İlçe servis noktaları bilgisini kopilotfilom.turkcell.com.tr ​den inceleyebilirsiniz. 

Kopilot Filom BB, OBD ve MT cihazının montajı/kurulumu ücretli mi?

Kopilot Filom BB cihazlarınız için ilk montaj hizmeti, Kopilot Filom OBD cihazlarınızın ilk araca yerleştirilmesi ve Kopilot Filom MT cihazında işlemi ücretsiz olarak yapılmaktadır. İlk montaj sonrasında yapılan her bir montaj, sökme, kurulum/yerleştirme işlemi için 65TL+KDV ücret müşteri tarafından ödenmesi gerekmektedir​.​

Kopilot Filom BB cihazı kolayca sökülebilir mi?

​Kopilot Filom BB cihazı araç içerisinde kolay ulaşılabilir bir noktada bulunmamaktadır. Teknik servis desteği olmadan çıkarılması önerilmemektedir.​

Kopilot Filom MT cihazı kolayca sökülebilir mi?

​Kopilot Filom MT cihazınun Teknik servis desteği olmadan çıkarılması önerilmemektedir.​​​​​

Kopilot Filom BB cihazı başka araca takılabilir mi?

​Kopilot Filom BB cihazınızı teknik serviste montaj sökme işlemi yaptırdıktan sonra başka bir aracınıza montajını yaptırabilirsiniz. Teknik servis desteği olmadan işlem yapılmaması önerilmektedir.​

Kopilot Filom MT cihazı başka motora takılabilir mi?

​Kopilot Filom MT cihazınızı teknik serviste montaj sökme işlemi yaptırdıktan sonra başka bir motora montajını yaptırabilirsiniz. Teknik servis desteği olmadan işlem yapılmaması önerilmektedir.​​​​​

Kopilot Filom BB cihazlarımı web arayüzden eklemem gerekir mi?

​Kopilot Filom BB cihazınızın teknik serviste montaj işlemi yapıldıktan sonra araç bilgileriniz platforma teknik servis tarafından eklenecektir. Sizin cihaz ekleme işlemi yapmanız gerekmemektedir. Platforma giriş yaptığınızda araçlarınızı kontrol etmeniz yeterlidir. ​

​​Kopilot Filom MT cihazlarımı web arayüzden eklemem gerekir mi?​​

​​Kopilot Filom MT cihazınızın teknik serviste montaj işlemi yapıldıktan sonra motor bilgileriniz platforma teknik servis tarafından eklenecektir. Sizin cihaz ekleme işlemi yapmanız gerekmemektedir. Platforma giriş yaptığınızda araçlarınızı kontrol etmeniz yeterlidir. ​​

Kopilot Filom BB cihazını şarj etmek gerekiyor mu?

​Kopilot Filom BB cihazınız çalışması için gerekli olan enerjiyi aracınızdan almaktadır. Ayrıca şarj edilmemektedir.​

Kopilot filom MT cihazının garanti süresi nedir?

Garanti süresi 2 yıldır. Garanti dışında teknik serviste yapılan işlemlerde ödemenin teknik servisin merkezine havale ile yapılması ve dekont alınması önerilmektedir. ​​

Kopilot filom BB cihazının garanti süresi nedir?

​Garanti süresi 2 yıldır. Garanti dışında teknik serviste yapılan işlemlerde ödemenin teknik servisin merkezine havale ile yapılması ve dekont alınması önerilmektedir. ​

Kopilot Filom cihazı ile arabamın kilidini açabilir veya motorunu çalıştırabilir miyim?

​Cihaz aracınızdan sadece gerekli verileri toplamaktadır. Güvenlik sebebiyle aracınıza kilit açma, motor çalıştırma vb. komutlar göndermemektedir.

Cihazın veri aktarımında internet kotası mevcut mudur?

​Cihazınızdaki Turkcell hattınızda aylık 500 MB internet paketi tanımlıdır ve cihazınızdaki veri aktarımı için yeterlidir.

Kopilot Filom Platformuna nasıl giriş yapabilirim?

Sisteme ilk giriş Kopilot Filom ürün sorumlusu olarak tanımlanan GSM Numarası ile yapılabilir. Ürün sorumlusu Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz tarafından tanımlanmaktadır. Ürün sorumlusu tanımlı GSM Numarası ile giriş yaptıktan sonra alt kullanıcılar tanımlayabilirsiniz. Alt kullanıcı tanımlamaları yapıldıktan sonra sisteme tanımlanan kullanıcı, GSM Numarası ile giriş sağlayabilir. Girişler sırasında Turkcell Hızlı Giriş kullanılır. 

Hızlı Giriş nedir?

​Hızlı Giriş, Dünya Operatörler Birliği tarafından sağlanan Mobile Connect servisiyle uyumlu ve uluslararası bir çözümdür. Kullanıcıların web sitesinde Hızlı Giriş yapmak istediği cep telefonu numaralarını yazmaları, ardından cep telefonlarına gelen ekran üzerinden onaylamaları ya da cep telefonlarına gelen şifre ile sisteme giriş yapmaları gerekmektedir.

Turkcell Hızlı Giriş hesabım bulunmuyor, nasıl tanımlarım?

​Hızlı Giriş'i kullanarak web sitelerine ya da uygulamalara giriş yapmak son derece hızlı ve kolaydır. Hızlı Giriş butonuna tıklayarak Kopilot Filom Ürün Sorumlusu GSM Numaranızı ve eposta adresinizi yazmanız, ardından çıkan ekranı onaylamanız ya da cep telefonunuza gelen şifreyi girmeniz gerekmektedir. 

Hızlı Giriş şifremi unuttum, şifremi nasıl sıfırlayabilirim?

​Hızlı Giriş şifrenizi sıfırlamak için aşağıdaki işlemleri yapabilirsiniz. 


Kopilotfilom.turkcell.com.tr ​sayfasından Hızlı Giriş’e tıkladığınızda açılan ekranda Hızlı Giriş’e kayıtlı GSM numaranızı giriniz. Telefonuna gelen onay’a tıklayarak ya da tek seferlik şifreyi girerek ilerlediğinizde açılan Hızlı Giriş Şifre ekranında “Şifremi Unuttum” tıklandığında güvenlik sorusu ile karşılaşılır. Güvenlik sorusuna daha önce belirlemiş olduğunuz cevabı girmeniz gerekmektedir. Güvenlik sorusuna girilen cevap doğru ise “yeni şifre belirleme” ekranı açılır ve yeni şifre belirleme işlemi yapılır. 
Güvenlik sorusunun cevabını hatırlamıyorsanız ekrandaki “Cevabımı Unuttum” tıklanır. Şifreniz bloke olur ve “Şifreniz veya güvenlik sorunuzun cevabını üst üste hatalı girdiğiniz için şifreniz bloke edilmiştir. Hızlı Giriş sistemine kayıtlı olan e******r@xyz.com adresinize gönderilen kısayola tıklayarak yeni şifrenizi belirleyebilirsiniz” şeklinde bir uyarı çıkar. Tanımlı e-mail hesabınıza girip size gönderilen linke tıklayıp şifre belirleme ekranına ulaşarak şifrenizi sıfırlayabilir ve yeni şifre belirleyebilirsiniz. ​

Sisteme neden giriş yapamıyorum?

Firma yetkilisi iseniz; ürün sorumlusu bilgileriniz hatalı girilmiş olabilir, güncellemek için Turkcell Kurumsal Müşteri Temsilciniz ile iletişime geçebilirsiniz. Alt kullanıcı iseniz; bilgileriniz kayıt edilmemiş olabilir, bilgilerinizi kontrol etmek için firma yetkiliniz ile iletişime geçin.​

Araçlarımın hepsini haritada görüntülemek istiyorum, nasıl görüntüleyebilirim?

Kopilot Filom web platform ve mobil uygulamadan ana menüden Harita ekranına geldiğinizde araçlarınızın son durumdaki konum bilgileri ile birlikte harita üzerinde görüntüleme sağlayabilirsiniz. Araçlarınızı haritada görüntüleyebilmeniz için cihazlarınızın araçlarınıza yerleştirilmiş ya da montajı yapılmış, araç bilgilerinizin platforma eklenerek cihaz eşlemesinin yapılmış ve araçlarınızın en az bir seyahatinin olması gerekir. ​

Haritada bulunan araç renklerinin anlamları nedir?

Araç yeşil renk ise hareket halinde, kırmızı renk ise durmuş olduğunu, sarı renk ise rölantide olduğunu göstermektedir. Gri ise aracınızdan veri alınamamaktadır. ​

Araç listemi nasıl görüntüleyeceğim?

Web arayüzde ana menüden Harita ekranına geldiğinizde sol üstte bulunan ‘Araç Listesi’ butonuna basıp araçlarınızı liste görünümünde görüntüleyebilirsiniz. Mobil uygulamada Araçlar menüsüne tıkladığınızda araç listenizi görebilirsiniz. ​

Araçlarımı haritada neden görüntüleyemiyorum?

Araçlarınız sisteme tanımlanmamış veya kullanıcınıza tanımlı olmayabilir, tanımlamaların doğru yapıldığını kontrol edin. Araçlarınız cihazınızı taktıktan sonra kullanılmamış ise sistem üzerinde görüntüleyemezsiniz. Araçlarınızın en az bir seyahati olduğundan emin olun.​

Aracımın detaylı bilgisini nasıl görüntüleyebilirim?

Harita ekranında herhangi bir aracın üzerine tıkladığınızda ya da araç listesinden aracı seçtiğinizde bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.​

Geçmişe ait verileri görebilir miyim?

Rapor fonksiyonu ile geçmişe ait verilerin raporları alınabilir.​

Bildirimlerimi nasıl görebilirim?

Web arayüz üzerinde ana sayfada sağ üstte bulunan çan sembolüne basıldığında kullanıcı kendi filosuna ait araçlardan gelen bildirimleri görebilir. Mobil uygulamada Menü Bildirimlere tıklayarak araç bildirimlerinizi görebilirsiniz. ​

Bildirim ayarlarını nereden yapabilirim?

Web arayüzden Ayarlar alanından Bildirimler sekmesinden ulaşılabilir. Mobil uygulamadan ise Menü Ayarlar alanından Bildirim Ayarları sekmesinden ulaşılabilir. ​

Aracımla ilgili olayları nasıl görebilirim?

Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Olaylar alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan olayları görebilir. Listelenen olaylardan sadece biri tıklanarak olayın harita üzerinde gerçekleştiği nokta görüntülenebilir. ​

Aracımla ilgili seyahatlere nasıl ulaşabilirim?

Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Seyahatler alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan geçmiş seyahatlerini görebilir. Seyahatleri listeledikten sonra sadece birini tıklayarak seferin harita üzerinde görüntülenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca harita üzerinde yer alan seyahat hareketli olarak izlenebilir. Mobil uygulamada alt menüden Seyahatlere tıklanarak seyahat bilgilerine erişilir. ​

Aracımla ilgili geçmiş konum bilgilerine nasıl ulaşabilirim?

Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Geçmişi İzle alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait araçlarda oluşan geçmiş konum bilgilerini görebilir. Konumları listeledikten sonra sadece birini tıklayarak harita üzerinde görüntülenmesini sağlayabilirsiniz.​

Kopilot Filom web arayüzdeki Göstergeler nedir?

Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Göstergeler alanı ile filonuzdaki araçlarınızla ilgili Genel Durum, Şirket Sürüş Performansı, Mesai Performansı, En Yüksek Sürüş Skorları, En Fazla Hız Yapanlar, En Fazla Mesafe Yapanlar ve En Fazla Rölanti Yapanlar bilgilerine ulaşabilirsiniz.​

Sürüş performansı nedir?

Sürüş karakteristiğine bağlı hız aşımı, ani hızlanma, ani fren, ani sağlama, ani sollama, aşırı rölanti, sefer süre aşımı, kanuni hız sınırı ihlali gibi kriterlere bağlı olarak sürüş performans puanlaması yapılmaktadır. Sürücünün araç kullanımına yönelik davranışları belirlenerek, sürüş için belirli parametrelerin kullanımı ile sürüş puanı (skor) oluşturulmaktadır.
Sürüş skorlamasındaki amaç, sürüşün analiz edilerek değerlendirmeye uygun hale getirilmesi ve nihai hedef olarak güvenli sürüş sağlanmasıdır.
Sürüşteki ortaya çıkan puan/skor durumuna göre sürücülerin güvenli sürüşü riske attığı durumlar tespit edilir ve bu sonuçlara göre kurumlar tarafından sürücüleri bilgilendirilerek hatalarını tekrarlamamaları sağlanabilir.
Kırmızı olma sebebi o ihlalden birden fazla kez ya da risk oluşturacak düzeyde yapmış olması demektir. ​

Aracımla ilgili sürüş performansına nasıl ulaşabilirim?

Web arayüz üzerinde sol menüde bulunan Performans alanına tıklayarak kullanıcı kendi filosuna ait seçtiği araca ve periyoda göre sürüş performans skoruna ve detaylarına ulaşabilir. Araca ait mesai içi/dışı kullanımı da görüntülenir. Mobil uygulamada ise alt menüden Performans tıklanarak araç performans bilgilerine ulaşılır. ​

Kopilot Filom web arayüzdeki Yoğunluk Haritası nedir?

Seçilen araç/araçlarla ilgili belirlenen tarih aralığında, seçilen analiz tipinde ( il, ilçe ve mahalle ) ve mesai kullanımının da içerisinde olduğu yoğunluk haritası gösterilir.​

Harita yenileme süresini nasıl değiştirebilirim?

Web arayüz Ayarlar alanından Kullanıcı Bilgileri sekmesine girilerek harita yenileme süresi değiştirilebilir. Bu hız cihazlardan gelen verilerin hızını değil, kullanıcının ekranındaki yenilenme hızını değiştirebilmektedir.​

Yeni kullanıcı nasıl tanımlarım?

Web arayüzde Ayarlar menüsünden Kullanıcılar sağ üstte Yeni Kullanıcı Ekleye tıklayarak platforma yeni kullanıcı ekleyebilirsiniz. Kullanıcı eklerken ad, soyad, e-posta, gsm numarası bilgilerinin eklenmesi gerekmektedir. Kullanıcı tipi seçilmeli ve kullanıcının coğrafi bölge, araç ve rapor yetkileri de belirlenerek işlem tamamlanabilir.  ​

Kullanıcı tipleri nedir?

Kopilot Filom’da Admin, Kullanıcı ve İzleyici rol seçenekleri bulunur.
Admin kullanıcı web arayüzde tüm alanları görüntüleyebilir. Admin kullanıcılarında Coğrafi bölge yetkisi zorunludur.  Kullanıcı oluşturulurken kullanıcıya tanımlanacak araç ve raporlar seçilir.
Kullanıcı rolünde kullanıcı oluşturulurken coğrafi bölge yetkisi için var, yok ya da sadece görüntüleme seçeneklerinden biri seçilir. Yetkilendirilerek araç ve raporlar da seçilerek işlem yapılır.
İzleyici rolünde kullanıcı sadece kendisine yetkilendirilmiş araçlarını haritada görüntüleyebilir. Coğrafi bölge yetkisi için yok ya da sadece görüntüleme seçeneklerinden biri seçilebilir. ​

Araçlarıma personellerimi nasıl tanımlarım?

Web arayüzde Ayarlar menüsünden Araç Personelleri sekmesinden personelinizin ad, soyad, email, telefon gibi bilgilerini ekleyerek yeni personel tanımlayabilirsiniz. Ekleme yapılırken personel tipi de seçilmelidir. Personelinize araç atamak için Kart Okuyucu Olmadan Personele Araç Ata butonuna tıklayıp Araç Ata seçmelisiniz. Araç listesinden personelinize atayacağınız aracı seçerek işlemi tamamlayabilirsiniz.  ​

Yeni araç grubu nasıl tanımlarım?

Web arayüzde Ayarlar menüsünden Araç Grupları sekmesinden grup adını girerek ve grupta yer alacak araçlarınızı seçerek yeni grup tanımlayabilirsiniz.  ​

Öneri ve şikayetlerimi nasıl iletebilirim?

Öneri ve şikayetlerinizi Kopilot Filom web arayüzde Yardım sayfası üzerinden ya da mobil uygulamadan “Bize Ulaşın” formunu doldurarak, destech@turkcell.com.tr ye mail ile veya 0532 757 57 57 numarası ile çağrı merkezimizi arayarak iletebilirsiniz.​

Daha Fazla

Sürücüleriniz, otomobil ve motorlarınızla ilgili anlık bilgilere, sürüş skoruna ve daha birçok özelliğe Turkcell Kopilot Filom ile ulaşın!

Hemen Başvur