Fırtına Kurumsal 4 GB

Özet Bilgiler
Active

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?

Yurt içi her yöne 1000 dakika, 100 Sms ve 4GB internet

Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?

 Yurt içi her yöne 1000 dakika, 100 Sms ve 4GB internet

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?

Hemen devreye girer, SMS gelir

Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?

İptal edilmediği sürece aylık otomatik yenilenir.

Nedir?
Active

61CELL kurumsal hatlarının yararlanabileceği yurt içi her yöne 1000 dakika, 100 Sms ve 4GB internet içeren Fırtına Kurumsal 4 GB tarifesidir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten sadece 61cell 561'li yeni hat alan aboneler faydalanabilir

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Kurumsal paketinizi Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.

Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

61CELL kurumsal hatlarının yararlanabileceği yurt içi her yöne 1000 dakika, 100 Sms ve 4GB internet içeren Fırtına Kurumsal 4 GB tarifesidir. Aylık ücteri 80 TLdir.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Yoktur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Bir fatura döneminde tek bir kere yararlanabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

Turkcell İletişim Merkezleri veya Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezleriz aracılığı ile iptal başvurusunda bulunulması yeterlidir.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a göndererek.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Hayır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır.

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Hayır.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Evet, kalkar.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Evet.

Kapat
Yardım ister misiniz?