Şirketiçi Ek 3000 Dk

Tarife/Paket içeriği nedir?
Active

Paket kapsamında yurtiçinde geçerli şirketiçi 3000 DK sunulmaktadır. 

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Evet yararlanabilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paket/kampanya aktivasyon mesajı geldikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.

Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

Aylık paketlerdir. İptal edilmediği sürece yenilenir, aktivasyon ile bilgilendirme SMSi gönderilir, ayrıca aylık olarak yenileme mesajı gönderilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Kurumsal paketinizi SIRKETICI 3000DK yazıp 2200’a göndererek, Turkcell Mağazalarımızdan, 532 ya da 0532 532 0000 numaraları üzerinden ya da Kurumsal Çözüm Merkezlerimizden talep edebilirsiniz.

Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır yoktur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır aynı hattınıza bir kez paket alabilirsiniz. 

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır geçerli olmamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır yurtiçinde geçerli değildir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için IPTAL SIRKETICI 3000DK yazıp 2200’a gönderebilirsiniz.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, devam etmektedir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, transfer edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve son paket ücretinin tamamı paketin geçerli olduğu fatura dönemi sonunda çıkacak olan faturaya yansıtılır. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralar paket kapsamındadır. Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri yararlanılan tarifedeki ücretlendirmelerden farklıdır, tarifede belirtilen ücretler veya var ise ücretsiz görüşme süreleri bu servisleri kapsamamaktadır.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

 Hayır, data hattı ile kullanılamamaktadır.

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Birden fazla üst üste alınamaz.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Evet yararlanabilirsiniz.

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Evet devam etmektedir.

Kapat
Yardım ister misiniz?