Mobil Wifi 100 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Kampanyadan yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Kontratlı İnternet Paketi’ni 12 fatura dönemi boyunca kullanacağınıza dair taahhüt vermeniz ve sözleşme imzalamanız karşılığı kampanyaya katılabilirsiniz. Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal faturalı mobil geniş bant veya HSCSD hattı sahibi aboneler yararlanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

12 ay boyunca her ay paket otomatik yenilenir.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

  • 1 kere alt pakete geçiş yapılabilir, üst pakete geçiş sınırı yoktur.
  • Değişiklik fatura kesim tarihinde devreye girer.
  • Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir.
  • Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur.
  • Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir.

Aynı anda birden fazla paket alabilir miyim?
Active

Hayır, alınamamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paketinizdeki fayda yurt içinde geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla paketinizi iptal edebilirsiniz.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN PAKET yazıp 2222’ye göndererek öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 5 GB’a kadar yapacağınız kullanımlar 30 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 5 GB/ 30 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Aşım paketleri 10 tekrara ulaştığında paket hızı 5 Kbps’e düşecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.

Kapat
Yardım ister misiniz?