Mobil Wifi 250 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Turkcell bayilerinden, müşteri hizmetlerinden, kurumsal çözüm merkezlerinden veya online işlem merkezlerinden de satın alabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal faturalı mobil geniş bant veya HSCSD hattı sahibi aboneler yararlanabilir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Abone kampanya kapsamında seçtiği paketteyse paket anında başlar. Farklı bir tarife/pakette ise fatura kesiminde başlar.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Paketler fatura kesim tarihinden fatura kesim tarihine yenilenir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, aynı dönem içerisinde birden fazla aynı paketi alamazsınız.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Şirket yetkilileri tarafından Turkcell Müşteri Hizmetleri’ne veya Kurumsal Çözüm Merkezleri’ne başvuru yapılması gerekir.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

  • KALAN yazıp 2222'ye SMS atarak, Dijital Operatör Uygulaması'ndan ve Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden paketinizde o döneme ait kullanmadığınız hakkınızı öğrenebilirsiniz.
  • İlgili kullanımlarınıza son 1 saatlik kullanımlarınız dâhil değildir.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 5 GB’a kadar yapacağınız kullanımlar 30 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 5 GB/ 30 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Aşım paketleri 10 tekrara ulaştığında paket hızı 5 Kbps’e düşecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Numara değişikliğinde ve tarife değişikliğinde devam eder. Devir, numara taşıma, hat kapama ve ödeme tipi değişikliğinde iptal olur.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, kalan haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz.

Paketim bittiğinde sistem tarafından bilgilendirilecek miyim?
Active

Paketinizin %80 ve %100 doldukları dönemlerde, SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paketinizde Tarifen Yurtdışında Geçerli özelliği yoktur.

Kapat
Yardım ister misiniz?