Mobil Wifi 250 GB

Nasıl İptal ederim?
Active

Paketi kurumsal müşteri yöneticiniz aracılığıyla iptal edebilirsiniz. Paketin tanımlandığı tarihten kampanyanın iptal edildiği tarihe kadar Turkcell tarafından verilen data faydaları için sağlanan indirim bedelleri toplamı veya eğer bu tutara göre abone lehine olacaksa iptalin gerçekleştiği tarihten taahhüt süresi bitimine kadar Turkcell’e ödenmesi gereken data faydalarının KDV, ÖİV dahil aylık paket bedelleri toplamı cezai bedel olarak bir sonraki faturanıza yansıtılır. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.


Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, SMS ile bilgilendirme yapılmaktadır.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

Kurumsal MGB veya HSCSD hatlarda kullanılmak üzere geçerli 250 GB internet paketi

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, yalnızca yurt içinde geçerlidir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Abone kampanya kapsamında seçtiği paketteyse paket anında başlar. Farklı bir tarife/pakette ise fatura kesiminde başlar.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

1 kere alt pakete geçiş yapılabilir, üst pakete geçiş sınırı yoktur.
Değişiklik fatura kesim tarihinde devreye girer.
Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir.
Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur.
Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, kalan haklarınızı dönem sonuna kadar kullanabilirsiniz.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2222'ye SMS atarak, Dijital Operatör Uygulaması'ndan ve Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden paketinizde o döneme ait kullanmadığınız hakkınızı öğrenebilirsiniz. 
İlgili kullanımlarınıza son 1 saatlik kullanımlarınız dâhil değildir.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, aynı dönem içerisinde birden fazla aynı paketi alamazsınız.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Numara değişikliğinde ve tarife değişikliğinde devam eder. Devir, numara taşıma, hat kapama ve ödeme tipi değişikliğinde iptal olur.

Taahhüt sonunda kampanyamın durumu ne olur?
Active

Paketin süresi sona erdikten sonra, aksi Turkcell’e yazılı olarak bildirilmediği müddetçe aynı kotalı paketin kontratsızı belirtilen her bir hatta tanımlanmaya devam edecektir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Paketler fatura kesim tarihinden fatura kesim tarihine yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal faturalı mobil geniş bant veya HSCSD hattı sahibi aboneler yararlanabilir. 

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Kampanyadan yararlanabilmek için ödenmemiş faturanızın bulunmaması gerekir. Kontratlı İnternet Paketi’ni 12 fatura dönemi boyunca kullanacağınıza dair taahhüt vermeniz ve sözleşme imzalamanız karşılığı kampanyaya katılabilirsiniz. 
Başvurularınızı Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla yapabilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 5 GB’a kadar yapacağınız kullanımlar 30 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 5 GB/ 30 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Aşım paketleri 10 tekrara ulaştığında paket hızı 5 Kbps’e düşecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.

Kapat
Yardım ister misiniz?