Superbox 100 GB

Kampanyaya nasıl katılabilirim?
Active

Turkcell Satış Noktaları ve Turkcell Müşteri Hizmetleri üzerinden katılım talebinizi iletebilirsiniz. Adresin hizmet sunulabilmesi için uygun olması durumunda kurulum için randevu alınır. Kurulum aşamasında adreste ikinci bir kontrol yapılır ve uygunluk durumunda abonelik ve kampanya sözleşmeleri imzalatılarak ve ürün ile ilgili gerekli kontrolleri yapılır kurulum tamamlanır ve Superbox cihaz teslim edilir.

Başvuru SMS'i ücretli midir?
Active

Başvuru SMS’i bulunmamaktadır.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kampanya’dan 4.5G hizmet kalitesinin uygun olduğu bölgelerde bulunan ve birlikte yeni bir Turkcell data hattı alan aboneler faydalanabilir.

Kampanya içeriği ve özellikleri nelerdir?
Active

  • Kampanyadan sadece yeni bir data hattı ile 24 ay taahhütlü olarak faydalanılır.
  • Paket Taahhüt Süresi sona erdikten sonra, aksi Turkcell’e bildirilmediği sürece, taahhüt süresinin sonuncu ayında kullanılan Superbox Fırsat Kampanyası internet paketinin ilgili taahhütsüz paketleri tanımlanır.
  • Kampanyaya katılan müşterilerimize ilk ay 500GB faydası tanımlanacaktır. Müşterilerimize tanımlanan ilk ay 500GB ek internet faydası yeni tesis hat alarak pakete sahip olan müşterilerimiz için geçerlidir.Kampanya süresi dolmadan kampanyadan ayrılan abonelere erken iptal bedeli yansıtılacaktır. Müşterilerin kampanya boyunca aldıkları ek internet faydasının aylık bedeli müşterilerin kampanyadan faydalandıkları süre boyunca aldıkları toplam indirim bedeliyle birlikte yansıtılır. Cayma halinde lk Ay 500GB Paket fiyatı 457,94TL’dir.

Kampanya faydalarını ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Bilgilendirme SMS’i geldiğinde faydalarınızı kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kullanmadığım kampanya faydaları bir sonraki aya devreder mi?
Active

Kampanya faydaları bir sonraki aya devretmez.

Kampanya dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Kampanya faydaları bittiğinde, bilgilendirme SMS’leri data hattı ve abonelik sözleşmesinde bildirilen kullanılır /aktif bir mobil iletişim numarası olan irtibat numarasına gönderilir.

Kampanyadan kazandığım faydaların kalan miktarı ve geçerlilik süresini nasıl öğrenebilirim?
Active

Kalan faydalar ve geçerlilik süreleri HESABIM üzerinden takip edilebilir. İrtibat numarası üzerinden SUPERBOXSIFRE yazıp 2200 ya da 05327520008'a SMS gönderilerek data hattı numarası ve Dijital Operatör Uygulaması şifresi talep edilebilir.
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde kampanya faydalarım geçerli olur mu?
Active

Farklı bir numaraya yönlendirme yapıldığında faydalar kullanılamaz.

Kampanyadan yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Katılım stoklarla sınırlıdır.

Kampanyayı nasıl İptal ederim?
Active

Kampanyayı iptal etmek için hat iptali gereklidir.

Numara değişikliği, devir, faturasız hatta geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Devir yapılamaz, faturasız hatta geçiş yapılamaz. Numara değişikliği, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar etmez.

İptal işlemi yapıldığında kampanyadan kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Kampanya iptali için hat iptali gereklidir. Hat iptal edildiğinde kampanya faydaları devam etmez.

Kampanya iptalinde veya taahhüt bitiminde tarifem değişir mi, nasıl ücretlendirilirim?
Active

Paket Taahhüt Süresi sona erdikten sonra, aksini TURKCELL’e yazılı olarak bildirilmediği  sürece, Taahhüt süresinin sonuncu ayında kullanılan Superbox Fırsat Kampanyası İnternet Paketinin ilgili taahhütsüz paketleri tanımlanır.

Kapat
Yardım ister misiniz?