Lifecell Bilgisayardan 50 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

50GB TURBO yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. İsterseniz Turkcell bayilerinden, müşteri hizmetlerinden, kurumsal çözüm merkezlerinden veya online işlem merkezlerinden de satın alabilirsiniz. SMS’lerinizi 4.5G VINN Wifi, VINN 3G MultiModem veya 3G Dizüstü Bilgisayarınız içerisindeki hattınızdan, ilgili ara yüz programını kullanarak da gönderebilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Hayır, başvuru SMS'i ücretsizdir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Paket anında aktiflenecektir, hattınıza gönderilecek aktiflenme SMS’i ile birlikte kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Kurumsal faturalı 3G data hattı sahibi aboneler yararlanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

12 ay boyunca paket her ay otomatik yenilenir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

1 kere alt pakete geçiş yapılabilir, üst pakete geçiş sınırı yoktur. Değişiklik fatura kesim tarihinde devreye girer Değişiklik, müşteri hizmetlerinden yapılabilir. Üst paket ve alt paket geçiş işlemi yapılırken herhangi bir belge almaya gerek yoktur. Paket değişikliği işleminden sonra yeniden paket değişikliği yapılabilmesi için en az 1 ay geçmesi gerekmektedir.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Abone kampanya kapsamında seçtiği paketteyse paket anında başlar. Farklı bir tarife/pakette ise fatura kesiminde başlar.

Aynı anda birden fazla paket alabilir miyim?
Active

Hayır, aynı anda birden fazla paket alınamamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Paketiniz ile tarifenizdeki tüm interneti yurt dışında otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

Paket iptali için KRMSL STD INT yazıp 8108’e göndererek Kurumsal STANDART İnternet tarifesine katılım yapabilir
ya da Turkcell Kurumsal Çözüm Merkezi veya Turkcell Satış Yöneticiniz aracılığıyla paketinizi iptal edebilirsiniz.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN PAKET yazıp 2222’ye göndererek öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paketinizin kotasını doldurmanız durumunda 100 MB’a kadar yapacağınız kullanımlar 5,10 TL olarak ücretlendirilecektir. Kullanıma devam ederdeniz her 100 MB / 5,10 TL olarak ücretlendirilirsiniz. Aşım paketleri 40 tekrara ulaştığında paket hızı 5 Kbps’e düşecektir. Paketiniz yenilendiği zaman kullanım hızınız açılacaktır.

Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Active

Abone halihazırda Kurumsal Turbo Paketlerden birinden faydalanıyor ise Kurumsal Turbo Paketler dahilindeki başka bir paketten faydalanmak istediği zaman birinci paketi dönem sonu iptal olur, ikinci paketi dönem sonunda aktiflenir.

Numara değişikliği, devir, numara taşıma veya kendi isteğiyle hat kapama durumunda tarifem devam eder mi?
Active

Numara değişikliği, devir, numara taşıma veya kendi isteğiyle hat kapama durumunda paket online deaktive edilir. Pakket ücreti (paket ücreti/ilgili ayın gün sayısı) *paketin hatta aktif tanımlı olduğu gün sayısı” şeklinde hesaplanarak talep tarihinden sonraki ilk kesim tarihinde abonenin faturasına yansıtılır.

Kapat
Yardım ister misiniz?