Asansör Paketi

Özet Bilgiler
Active

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?

  • 100 DK,200 MB, 100 SMS
Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir?
  • Her yöne
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
  • Hemen devreye girer. SMS gelir.
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
  • Yenilenir. SMS gelir.

Nedir?
Active

Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığının çıkarmış olduğu yeni asansör yönetmeliğine göre sim kart modülüne sahip asansörlere takılacak, acil durumlarda çift yönlü ses iletimi, SMS ve data faydalarının sağlanabildiği bir tarifedir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Asansör paketinden asansörlerde konumlandırılmak amacı ile kurumsal asansör üretici firmaları, asansör bakım firmaları ve site/apartman yönetimleri faydalanabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

532 ve 0532 757 2 532 numaralarını arayarak, web sitesi üzerinden lead başvurusunda bulunarak, Turkcell Kurumsal satış yöneticilerine veya kurumsal çözüm merkezlerine başvuruda bulunarak kayıt olunabilir.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, değiştirilebilir. Pakete taahhüt verilmesi durumunda kontrat iptali yapılmadan tarife/paket değişikliği yapılamaz.

Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Asansör paketi tüm segmentlere açık bir tarifedir. 100 DK ses, 100 SMS ve 200MB data içerir. Paket teknik anlamda sadece asansör modüllerinde çalışacak şekilde geliştirilmiştir. Dolayısıyla sadece asansörlerde kullanılması gerekmektedir.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Yoktur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Asansör paketi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır geçerli olmaz

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, paketiniz yurt dışında geçerli değildir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, devam etmektedir. İptal SMS’i gelir.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla hattın numarasına bilgilendirme yapılır. Bunun yanısıra Özel Şirket yetkilisi iseniz Şirketim uygulamasından hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Özel Şirket yetkilisi iseniz Şirketim uygulamasından hattınıza ait kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz. Ek olarak çağrı merkezini arayarak kalan haklarınızı öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Transfer edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Data hatlarında kullanılamaz.

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

Kampanyada verilen data paketinin, 3G şebekesinde üst hız limiti 63mbps, 4G Şebekesinde ise üst hız limiti 100 Mbps'dir

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Tekrar başvuruda bulunarak yararlanabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Yararlanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?