İşte Platin Elit Plus

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Paketten yararlanmak için Paketcell Tarifesi’ne geçmeniz gerekmektedir. Müşteri yöneticiniz üzerinden ya da 532’yi arayarak paketten faydalanabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

SMS ile başvuru alınamamaktadır.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Paketinizi talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. İptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

19 Ekim 2020 tarihi itibariyle halihazırda İştecep sözleşmesi ve Kurumsal Bağlayıcılık Sözleşmesi olan kurumsal aboneler dışında yeni abone alımı yapılmayacaktır. İştecep sözleşmesi ve Kurumsal Bağlayıcılık Sözleşmesi olan aboneler tarifeden yararlanmaya devam edebilir. 
.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Paketiniz her fatura döneminde yenilenecektir.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Bir sonraki fatura dönemi itibarıyla geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

İşte Platin Elit Plus Paketinizle, her yöne tam 13.000 dakika konuşabilirsiniz! Ayrıca, aynı şirkete kayıtlı hatlar arasındaki görüşmeler için kullanabileceğiniz sınırsız dakikanız olur. Yurt içinde kullanabileceğiniz aylık 30 GB mobil internet ver her yöne 250 SMS paket kapsamındadır. Ek olarak Turkcell Dergilik servisi ve Dergilikte geçerli 15 GB Data paketi paket içeriğinde bulunaktadır. Paketinizin içeriğindeki tüm her yöne Dk, MB ve SMS'i yurt dışında kullanabilirsiniz, ayrıca 1000 Dk ve 100 SMS'i yurt dışına doğru da kullanabilirsiniz.

Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Active

Paketinizin tamamını kullanabilirsiniz. Kullanım için herhangi bir sınır bulunmamaktadır.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Paketcell Tarifesi’ndeki bir abone üzerinde maksimum bir paket olabilir.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

  • Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
  • FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Evet, paketin içeriğindeki her yöne 13.000 Dk, 30 GB ve 250 SMS'lerin tamamı yurt dışında geçerli ülkelerde kullanılabilir. İlk 5 gün ücretsiz, 5 günden sonraki kullanımlar için Tarifen Yurt Dışında Geçerli özelliği geçerlidir.

Nasıl İptal ederim?
Active

Müşteri yöneticiniz üzerinden, ya da 532’yi arayarak iptal edebilirsiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. Sorgulama ücretsizdir.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.

Bu pakete özel 4.5G hızında ücretsiz servisler nelerdir?
Active

Paketiniz ile birlikte, aşağıdaki servisler hattınıza ücretsiz tanımlanır.

  • lifebox: Unutulmaz hatıralarınızın fotoğrafları anında lifebox'ınızda saklanır. Tüm hatıralarınıza 4.5G hızıyla erişebilir, sevdiklerinizle de çok hızlı paylaşabilirsiniz. 100 GB saklama alanı ücretsiz. Ayrıca lifebox kullanımlarında geçerli 5GB internet paketi de hattınıza ücretsiz tanımlanır.
  • BiP: BiP’in yüksek kaliteli sesli ve görüntülü arama özelliği ile sevdikleriniz hep yanınızda! Üstelik paketinize özel 5GB BiP kullanımı hediye! BiP ile 4.5G hızında ücretsiz iletişimin tadını çıkarın.
  • fizy’e ozel ek 5GB internet ile doya doya müzik!
  • TV+ Cep paketi. Üstelik rahat rahat izleyin diye 10GB interneti de içinde!
  • Ayrıca lifebox ve BiP kullanımlarında da geçerli ek 20 GB!
  • Kim Aramış ve Cep Açık servisleri
Önemli Not: Kontratsız (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi olmayan) müşterilerimiz ve yine 23 Ekim 2020 tarihi’nden itibaren kontratı sona erecek  (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi sona erecek olan) müşterilerimizin; paketlerinde bulunan ve  Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerinin ücretsiz/promosyon olarak sunulduğu servislerin kullanımı sona erecektir. Bu servislere ilişkin sunulan Fizy ve Lifebox servislerine ait 5GB data faydası ilgili paket devam ettiği sürece kullanılabilecektir.”

Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Active

  • Dijital FCT, Ofis Çözümleri Ses Teklifleri, Ofisten Ofise, Ofisten Cebe kullanıyor ve taahhütlü indirimi olan hat kullanıyorsanız Paketten yararlanamazsınız.
  • FCT cihazı kullanan hat sahipleri de bu kampanyadan faydalanamazlar. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda tarifeniz “Ekomini Tarifesi” olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımlarınız “İşte Tarife” üzerinden ücretlendirilir.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinde paket aboneliği devam etmez. İşlemin gerçekleşmesi ile beraber paketin iptali geçerli olur ve hattın iptalinde gün bazlı ücret yansır. Kullandığı gün kadar ücret faturada görünür. Numara değişikliği ve Fatura dönem değişikliği işlemleri yapıldığında paket aboneliği devam eder.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, devam etmektedir.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Paket dâhilindeki faydanızın %80’i bittiğinde ve %100’ü bittiğinde, SMS yoluyla bilgilendirme yapılır.

Önemli Not:
Active

23 Ekim (kampanya sözleşmesi ve/veya bağlayıcılık sözleşmesi) 2020 tarihi itibariyle kontratı devam eden müşterilerimiz Fizy, TV+, Lifebox ve BiP servislerini kendi istekleriyle iptal ettikleri takdirde tekrar aynı ürünü tanımlamak isterlerse ücretsiz alamayacaklardır.

Kapat
Yardım ister misiniz?