Satış Sonrası Destek

Arızalı ürünler için iade koşulları nelerdir?
Active

Satış tarihi temel alınarak 2 farklı şekilde iade koşulu söz konusudur.

Satış Tarihinden İtibaren 30 Gün İçinde Arıza Yapan Cihazlar için İade Koşulları;
Arızalı cihazın, satış tarihinden itibaren geçerli olan 30 günlük zaman sınırı içinde teknik servise gönderiminin yapılmış olması gerekmektedir (5327575757’yi arayarak bilgi alabilirsiniz). Cihazınız arıza tespit edilerek onarılmış ise, Tüketici Hakları Yasası gereği cihazınız ayıplıdır ve sizin için aşağıdaki hakları yaratır.

  • Arızası giderildikten sonra geri teslim alıp kullanmaya devam edebilirsiniz.
  • Yenisi ile değişimini talep edebilirsiniz.
  • Satın almış olduğunuz firmaya ürünü geri iade edebilirsiniz.
İade talebiniz için; cihazınızı orijinal kutu ve aksesuarlarla beraber “eksiksiz halde”, 5327575757’nin sizi yönlendireceği kanala gönderebilirsiniz.

Satış Tarihi Üzerinden 30 Gün Geçmiş Arızalı Cihazlar için İade Koşulları;
Satış tarihi üzerinden 30 günün geçtiği durumlarda; arıza giderilmesine rağmen iade edilmek istenilen ürünler için "Hakem Heyeti" kararları bağlayıcıdır. Turkcell’in iade alım yetkisi bulunmamaktadır.

İlginizi Çekebilir

Güncel siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Önceki siparişlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Güncel siparişlerimin fatura adresini nasıl görüntüleyebilirim?

Devamını Oku

Siparişlerimin durumunu nasıl takip edebilirim?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?