Ekip Mobil

EkipMobil sistemine yönelik değişiklik taleplerini telefon ile iletebilir miyim?
Active

EkipMobil servisi şifre değişikliği işlemi, EkipMobil Servisi’nde sistem yöneticisi olan kişiden gerekli teyitler alındıktan sonra müşteri hizmetleri tarafından yapılabilir. EkipMobil ad değişikliği ve yeni hat eklemek için ıslak imza ile onayını almamız gerektiğinden telefonla ve faksla değişiklik yapılamaz. EkipMobil'e yeni hat ekleme işlemi ayrıca EkipMobil uygulaması üzerinden şirket yetkilisi tarafından da gerçekleştirilebilir.

İlginizi Çekebilir

Toplu SMS nedir?

Devamını Oku

Başlıklı mesaj nedir?

Devamını Oku

Formlarımı doldurduktan hemen sonra SMS gönderimi yapabilecek miyim?

Devamını Oku

Bilmenizde fayda var

Devamını Oku

Nasıl alırım?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?