Mobil İmza

Nasıl alırım?
Active
Mobil İmza aboneliği 3 aşamadan oluşur. Ön başvuru, Başvuru ve aktivasyondur.

1.Ön Başvuru:
Ön başvurunuzu anlaşmalı bankalarımızın internet şubelerinden, Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yapabilirsiniz. Turkcell Müşteri Hizmetleri'ni arayarak yapılan ön başvurular sonrasındaki işlemlerde Turkcell Mağazalarına resmi kimliğiniz (ehliyet, nüfus cüzdanı veya pasaport) ile gitmeniz yeterlidir. Eğer tüm evraklarınız sistemimizde daha önceden kayıtlı ve SIM kartınız uyumlu ise turkcell.com.tr üzerinden tek tıklama işlemi ile mobil imzanız aktif hale getirebilirsiniz.

2.Başvuru:
Ön başvurunuzun ardından, Turkcell Mağazalarına resmi kimliğiniz ile (ehliyet, nüfus cüzdanı veya pasaport) başvurarak servis taahhütnamesini imzalamanız gerekmektedir. Turkcell Mobil İmza'yı kullanabilmeniz için sim kartınızın 128K 4G LTE olması gereklidir. Bu sim kart değişiklik işlemini de Turkcell Mağazalarından yapabilirsiniz.

3. Aktivasyon:
Başvurunun ileriki aşamasında Turkcell Müşteri Hizmetleri sizi arayarak, servisi başlatabilmek için kullanacağınız Başlatma Kodu'nu size iletir. Turkcell Mobil İmza'nızın şifresini SIM kartınızda kullanıma açıldığında, Başlatma Kodu'nuzu girerek belirleyebilirsiniz. Turkcell Mobil İmza'nız kullanıma hazır hale geldiğinde, kısa mesajla ile bildirilir.
* Kanunen, Elektronik İmza başvurusu için kimlik doğrulama zorunluluğu olduğundan, Turkcell Mağazalarına şahsen başvurmanız gerekmektedir. Vekâletname ile Turkcell Mobil İmza başvurusu yapılamaz.

İlginizi Çekebilir

Telefonumu mobil ödeme kullanımına nasıl açabilirim?

Devamını Oku

Kendi numaramı nasıl gizleyebilirim?

Devamını Oku

Android cihazlarda internetimi nasıl paylaşabilirim?

Devamını Oku

BB10 ve BBOS cihazlarda internetimi nasıl paylaşabilirim?

Devamını Oku

BasKonuş servisinde kaç grup oluşturabilirim ve grup üye sayısını en fazla kaç kişi yapabilirim?

Devamını Oku
Kapat
Yardım ister misiniz?