M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası

Servis hangi ülkelerde geçerlidir?
Active

Bu serviste ülkeler 1. grup ve 2. grup olarak ayrılmıştır:


ABD, Almanya, Arnavutluk, Avustralya, Avusturya, Azerbaycan, Banglades, Belçika, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Birleşik Krallık, Bosna Hersek, Brezilya, Brunei, Bulgaristan, Cebelitarık, Çekya, Çin, Danimarka, Ekvador, Ermenistan, Estonya, Faroe Adaları, Fiji, Filistin, Finlandiya, Fransa, Guatemala, Güney Afrika, Güney Kore, Gürcistan, Hırvatistan, Hollanda, Hong Kong, Irak, İran, İrlanda, İspanya, İsrail, İsveç, İsviçre, İtalya, İzlanda, Kanada, Karadağ, Katar, Kazakistan, Kırgızistan, KKTC, Kosova, Kosta Rika, Letonya, Lihtenştayn, Litvanya, Lüksemburg, Macaristan, Makao, Makedonya, Malezya, Malta, Mısır, Moldova, Monako, Montserrat, Nepal, Nijer, Norveç, Özbekistan, Panama, Polonya, Portekiz, Porto Riko, Romanya, Rusya, San Marino, Sırbistan, Singapur, Slovakya, Slovenya, Sri Lanka, Suudi Arabistan, Tacikistan, Tayland, Tayvan, Tunus, Ukrayna, Uruguay, Yeni Zelanda ve Yunanistan 1. gruptaki ülkelerdir.


Afganistan, Anguilla, Antigua & Barbuda, Arjantin, B. Karayipler, Bahamalar, Bahreyn, Barbados, Bhutan, Cape Verde (Yeşilburun Adaları), Cezayir, Çad, Dominika, Dominik Cumhuriyeti, El Salvador, Endonezya, Fas, Filipinler, Gana, Grenada, Grönland, Guyana, Haiti, Hindistan, Hollanda Antilleri, Jamaika, Japonya, Jersey Adası, Kamboçya, Kanal Adaları, Kayman Adaları, Kenya, Kolombiya, Kongo, Kuveyt, Lübnan, Madagaskar, Malawi, Man Adası, Martinik, Mauritius / Moris Adaları, Meksika, Moğolistan, Myanmar, Nijerya, Nikaragua, Pakistan, Paraguay, Peru, St. Kitts ve Nevis, St. Lucia, St. Vincent ve Grenadines, Sudan, Suriname, Swaziland Krallığı, Şili, Turks ve Caicos Adaları, Uganda, Umman, Ürdün, Vietnam, Virjin Adaları ve Zambiya 2. gruptaki ülkelerdir.

M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası’na nasıl kayıt olunur?
Active

Çağrı merkezi aracılığıyla ve Turkcell mağazalarından servise abone olabilirsiniz.

Kullanıma ne zaman başlanır?
Active

Servise aboneliğiniz alındıktan sonra kullanıma hemen başlayabilirsiniz.

Servisten kimler faydalanabilir?
Active

Hattını yurt dışı kullanımlarına açtırmış tüm bireysel ve kurumsal M2M hat sahipleri M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası servisinden yararlanabilir.

M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası her ay yenilenir mi?
Active

İptal etmediğiniz sürece bu servis her ay yenilenir ancak yalnızca yurt dışında kullanım yaptığınız dönemlerde faturanıza ücret yansıtılır. 

Tarife değişikliği yapılabilir mi?
Active

Bu servis kademelidir. Kullanımınıza göre en uygun tarife otomatik olarak devreye girer. En üst kademe de bittikten sonra aşım ücreti faturanıza yansıtılır.

Kullanılmayan servis içeriği bir sonraki aya devreder mi?
Active

Kullanılmayan tarife içerikleri bir sonraki aya devretmez. Yeni ayda yurt dışı kullanımınıza bağlı olarak yeni paket avantajları devreye girer. Önceki aydaki kullanımlarınız kesilen faturanıza yansıtılır.

Paket yurt dışında geçerli mi?
Active

M2M Akıllı Yurt Dışı Dünyası yalnızca yurt dışında geçerlidir.

Hangi durumlarda servisten faydalanılamaz?
Active

Hizmetin ticari amaçlarla üçüncü kişilere sunulması, hattın trafik taşımak amacıyla kullanılması, kişisel haberleşme amacının dışında yapılan kullanımları Turkcell tespit ederse hattı kapatma ve kısıtlama gibi yetkilerini saklı tutar.

Paketteki faydalar bittiğinde SMS gönderilir mi?
Active

Yüzde 80 ve yüzde 100’lük kullanımlar yapıldığında gönderilir.

Numara değişikliği, devir, hat tipi değişikliği gibi durumlarda servis iptal olur mu?
Active

Numara değişikliği, SIM kart değişikliği veya borçtan kapanma gibi durumlarda servisiniz devam eder. MNT ile gidip gelen müşterilerde, devir işlemlerinde ve ödeme tipi değişikliğinde devam etmez.

Servis nasıl iptal edilir?
Active

Çağrı merkezinden veya Turkcell mağazaları aracılığıyla iptal edebilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?