KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
―
|
2
GB
İNTERNET
|
―
|
―
|
|
Daha Fazla Bilgi
- Yeni 2 GB Paketi'nden tüm bireysel ön ödemeli müşteriler yararlanabilir.
- Paket kotası bittikten sonra başka bir paketiniz yok ise kullanımlarınız durdurulur ve aşım ücreti yansıtılmaz.
- Paket alındıktan sonra 4 hafta geçerlidir.
- Kampanyada verilen, data paketinin 3G şebekesinde üst hız limiti 7,2 Mbps, 4.5G şebekesinde ise 100 Mbps’tır.
- 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.
- 4 Haftalık paket aboneliği süresince, Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler 1 kere; Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler ise 4 kere alınabilecektir.
- Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler için, 4 hafta sonunda aboneler paketlerini iptal etmedikleri sürece, hatlarında yeterli TL bakiyelerinin olması durumunda paket abonelikleri yenilenecektir.
- Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler 4 hafta sonunda yenilenmeyecektir.
- Paket Fiyatına KDV ve ÖİV dahildir.
- Ücretlendirme periyodu 100KB’tır
- Toplam Telsiz Kullanım Ücreti borcu 55 TL ve üzerinde bulunan müşterimizin Turkcell Mağazalarından ve Müşteri Hizmetlerinden kampanya kapsamındaki paketleri satın alabilmesi için Telsiz Kullanım Ücreti borcunu 55 TL’nin altına indirmesi veya Turkcell Mağazalarından tek seferde en az 14 TL yükleme yapması gerekmektedir.
- Kampanyaya katılan aboneler, yurt içi 4.5G hizmetinden faydalanmak için onay vermiş sayılır. Aboneler böylelikle, Turkcell tarafından sunulacak olan 4.5G hizmetinin başlayacağı tarih itibarıyla, cihaz ve sim kartları da uyumlu ise herhangi bir ek işlem yapmadan 4.5G hizmetinden faydalanmaya başlayacaktır.
- Paket 26.05.2022 tarihi itibarıyla müşteri alımına kapatılacaktır.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Nasıl kayıt olabilirim?
YENI 2GB yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. İsterseniz Turkcell bayilerinden, müşteri hizmetlerinden veya Turkcell Uygulaması'ndan da satın alabilirsiniz.
-
Başvuru SMS'i ücretli mi?
Başvuru SMS’i ücretsizdir.
-
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Onay SMS'i geldikten sonra paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Kimler yararlanabilir?
Tüm bireysel ön ödemeli hat sahibi müşterilerimiz kampanyadan yararlanabilirler.
-
Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler için, 4 hafta sonunda aboneler paketlerini iptal etmedikleri sürece, hatlarında yeterli TL bakiyelerinin olması durumunda paket abonelikleri yenilenecektir. Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler 4 hafta sonunda yenilenmeyecektir
-
Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Evet, yapabilirsiniz.
-
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Paket alındıktan kısa bir süre sonra devreye girer.
-
Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Data paketinin üst hız limiti 7.2 Mbps, aynı kapsama alanında yer alan internet kullanıcıları arasında önceliklendirme seviyesi 2. olacaktır. -
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler 1 kere; Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler ise 4 kere alınabilecektir.
-
Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Herhangi bir kısıt bulunmamaktadır.
-
Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmemektedir.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl İptal ederim?
IPTAL YENI 2GBINTERNET yazıp 2222’ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.
-
Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Kalan haklarınızı Turkcell Uygulaması'ndan ya da *159#’yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz.
-
Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Paket kotası bittiğinde hızınız 1kbps’ye indirilir ve aşım ücreti yansıtılmaz
-
Numara değişikliği, devir, faturalı hatta geçişi, numara taşıma veya kendi isteğiyle hat kapama durumunda tarifem devam eder mi?
Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim card değişikliği, tarife değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.
-
Ücretlendirme periyodu nedir?
Ücretlendirme periyodu 100KB’tır.
-
Kredi kartı ile hattıma paket yükleyeceğim, kart bilgilerimi kaydedersem bu bilgileri nerede ve nasıl saklıyorsunuz?
Kart bilgileriniz Paycell ödeme platformunda PCI-DSS güvenlik sertifikalı bir altyapı ile saklanmaktadır. Kartlı Ödeme Endüstrisi Veri Güvenlik Standardı (PCI DSS), kredi kartının işlenmesi, iletilmesi ve saklanması aşamalarında uyulması gereken mantıksal ve fiziksel bilgi güvenliği kurallarını tanımlamaktadır. Bu kurallar PCI (Payment Card Industry) adı verilen ve aralarında American Express, MasterCard Worldwide, Visa, Discover Financial Services, JCB International gibi üyeleri bulunan bir konsey tarafından geliştirilmekte ve yayımlanmaktadır.
-
Kredi kartımı kaydederek paket yüklersem, yenilenme dönemlerinde paket ücretim kredi kartımdan mı tahsil edilecek?
Otomatik yenilenen paketlerin ücreti, paket yenilenme tarihinde limitinizin uygun olması durumunda kredi kartınızdan tahsil edilecektir.
-
Kredi kartımı kaydetmeden de paket yükleyebilir miyim?
Evet, kredi kartınızı kaydetmeden de paket yükleyebilirsiniz. Paket ücretiniz kredi kartınızdan tek seferlik tahsil edilir, yenilenme dönemlerinden TL bakiyeniz yeterli olması durumunda paketiniz yenilenmeye devam eder.
-
Paket yüklemek için kaydettiğim kredi kartımı nasıl güncelleyebilirim?
Cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden güncelleme yapabilirsiniz.
-
Paket yüklemek için kullandığım kredi kartım iptal oldu/kullanım tarihi geçti, ne yapmalıyım?
Kredi kartınızın kayıtlı olduğu banka ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kart bilgilerinizde değişiklik olduğunda cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden değiştirebilirsiniz
-
Paket yüklemek için kullandığım kredi kartının limiti doldu, nasıl paket yükleyebilirim?
Kredi kartınızın limiti yeterli değilse, SMS ile bilgilendirilirsiniz ve paket ücretiniz kredi kartınızdan tahsil edilemediği için hattınıza yükleme yapılmaz. Bankanızla görüşerek kart limitinizi uygun hale getirmeniz ve size gelen bildirim SMS'ine YENILE yazıp dönüş yapmanız sonrasında paketiniz yenilenir.
-
Kredi kartımı kaydederek paket yükledim, ancak TL bakimden paket ücretinin tahsil edilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?
Cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden paket için seçtiğiniz ödeme tipini değiştirerek TL bakiyenizden ödemeye devam edebilirsiniz.