Kurumsal Siteye Git

Yeni 8 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

YENI 8GB yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz. İsterseniz Turkcell bayilerinden, müşteri hizmetlerinden veya Dijital Operatör Uygulaması'ndan da satın alabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvuru SMS’i ücretsizdir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Onay SMS'i geldikten sonra paketi kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Tüm bireysel ön ödemeli hat sahibi müşterilerimiz kampanyadan yararlanabilirler.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler için, 4 hafta sonunda aboneler paketlerini iptal etmedikleri sürece, hatlarında yeterli TL bakiyelerinin olması durumunda paket abonelikleri yenilenecektir. Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler 4 hafta sonunda yenilenmeyecektir

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Paket alındıktan kısa bir süre sonra devreye girer.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

Data paketinin üst hız limiti 7.2 Mbps, aynı kapsama alanında yer alan internet kullanıcıları arasında önceliklendirme seviyesi 2. olacaktır.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Turkcell Bayi Nakit POS kanalı dışındaki kanallardan satılan paketler 1 kere; Turkcell Bayi Nakit POS kanalından satılan paketler ise 4 kere alınabilecektir.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Herhangi bir kısıt bulunmamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmemektedir.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, yurt dışında geçerli değildir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL YENI 8GBINTERNET yazıp 2222’ye göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, bilgilendirme yapılmaktadır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Kalan haklarınızı Dijital Operatör Uygulaması'ndan ya da *159#’yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paket kotası bittiğinde hızınız 1kbps’ye indirilir ve aşım ücreti yansıtılmaz

Numara değişikliği, devir, faturalı hatta geçişi, numara taşıma veya kendi isteğiyle hat kapama durumunda tarifem devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim card değişikliği, tarife değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.

Ücretlendirme periyodu nedir?
Active

Ücretlendirme periyodu 100KB’tır.

Kredi kartı ile hattıma paket yükleyeceğim, kart bilgilerimi kaydedersem bu bilgileri nerede ve nasıl saklıyorsunuz?
Active

Kart bilgileriniz Paycell ödeme platformunda PCI-DSS güvenlik sertifikalı bir altyapı ile saklanmaktadır. Kartlı Ödeme Endüstrisi Veri Güvenlik Standardı (PCI DSS), kredi kartının işlenmesi, iletilmesi ve saklanması aşamalarında uyulması gereken mantıksal ve fiziksel bilgi güvenliği kurallarını tanımlamaktadır. Bu kurallar PCI (Payment Card Industry) adı verilen ve aralarında American Express, MasterCard Worldwide, Visa, Discover Financial Services, JCB International gibi üyeleri bulunan bir konsey tarafından geliştirilmekte ve yayımlanmaktadır.
Kredi kartımı kaydederek paket yüklersem, yenilenme dönemlerinde paket ücretim kredi kartımdan mı tahsil edilecek?
Active

Otomatik yenilenen paketlerin ücreti, paket yenilenme tarihinde limitinizin uygun olması durumunda kredi kartınızdan tahsil edilecektir.

Kredi kartımı kaydetmeden de paket yükleyebilir miyim?
Active

Evet, kredi kartınızı kaydetmeden de paket yükleyebilirsiniz. Paket ücretiniz kredi kartınızdan tek seferlik tahsil edilir, yenilenme dönemlerinden TL bakiyeniz yeterli olması durumunda paketiniz yenilenmeye devam eder.

Paket yüklemek için kaydettiğim kredi kartımı nasıl güncelleyebilirim?
Active

Cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden güncelleme yapabilirsiniz.

Paket yüklemek için kullandığım kredi kartım iptal oldu/kullanım tarihi geçti, ne yapmalıyım?
Active

Kredi kartınızın kayıtlı olduğu banka ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kart bilgilerinizde değişiklik olduğunda cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden değiştirebilirsiniz

Paket yüklemek için kullandığım kredi kartının limiti doldu, nasıl paket yükleyebilirim?
Active

Kredi kartınızın limiti yeterli değilse, SMS ile bilgilendirilirsiniz ve paket ücretiniz kredi kartınızdan tahsil edilemediği için hattınıza yükleme yapılmaz. Bankanızla görüşerek kart limitinizi uygun hale getirmeniz ve size gelen bildirim SMS'ine YENILE yazıp dönüş yapmanız sonrasında paketiniz yenilenir.

Kredi kartımı kaydederek paket yükledim, ancak TL bakimden paket ücretinin tahsil edilmesini istiyorum. Ne yapmalıyım?
Active

Cep telefonunuzdan veya turkcell.com.tr’den Hesabım’a giriş yaparak kart ayarlarım menüsünden paket için seçtiğiniz ödeme tipini değiştirerek TL bakiyenizden ödemeye devam edebilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?