Kurumsal Siteye Git

Alo Konuşkan

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Alo Konuşkan Paket’e aylık abonelik için KONUSKAN yazıp 2222’ye ücretsiz olarak gönderebilir, Turkcell Mağazalarına başvurabilir veya Turkcell Müşteri Hizmetleri’ni arayabilirsiniz.
Paketten bireysel faturalı müşterilerimiz faydalanabilir.
Taahhütlü tekliflerden faydalanan müşterilerimiz pakete geçmek isterlerse mevcut taahhütlü tekliflerini iptal ettirmeleri gerekebilir. Bu durumda Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Paketiniz başladığına kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.

  • Paketinizi, talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz.
  • Hazır Kart’tan faturalıya geçen, numarasını Turkcell Faturalıya taşıyan veya yeni faturalı hat alan müşterilerimiz ise tarifelerini bu paket ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar.

Paket dakikalarımı nasıl kullanabilirim?
Active
Alo Konuşkan Paket ile aylık Turkcell içi 9000 dakika konuşabilirsiniz.
Paketinizin içerdiği dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her fatura döneminizde otomatik olarak yenilenir.
Paketteki dakikalarınızı; Turkcell içi yaptığınız yurt içi aramalarınızda kullanabilirsiniz.
Yurt içinde diğer Turkcell kullanıcıları ile konferans görüşmesi yaptığınızda, ödemeli aramalarınızda ve görüntülü görüşmelerinizde paketteki dakikalarınızı kullanabilirsiniz. Verilen dakikalarınız yurt içi konuşmalarınızda geçerli olduğu için, K.K.T.C'de bulunduğunuzda kullanılamaz.

Kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Kalan dakikalarınızı turkcell.com.tr'ye giriş yaparak Hesabım'dan, KALAN yazıp 2200'a ücretsiz kısa mesaj göndererek veya telefonunuzdan *159#'yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz. Detaylı bilgi almak ve paket kalanınızı takip edebileceğiniz diğer yöntemleri öğrenmek için tıklayınız.

Kalan dakikalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Paket dakikalarınız o ayki fatura döneminiz için geçerli olup, kullanmadığınız dakikalarınız bir sonraki döneme devrolmaz. Paketinizi iptal etmediğiniz sürece paket dakikalarınız her ay yenilenir. Paketinizi iptal ettiğinizde kullanmadığınız dakikalarınız varsa iadesi yapılmaz.

Tarife ve kampanyalarla ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Active

yi arayarak mevcut tarife ve kampanyalarınızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz.

Paket dakikalarımı aşarsam ne kadar öderim?
Active

06.07.2015 tarihi itibarıyla paket aşım çözümümüz ile paket aşımında yurt içi her yöne konuşma 30 dakikası 5 TL (KDV, ÖİV dahil) olacak şekilde ücretlendirilir.

  • Fiyat değişikliği bu paketin taahhütlü kampanyasından mevcutta faydalanmayan müşterilerimiz için geçerlidir.
  • Bu paketin taahhütlü kampanyasında bulunan müşterilerimiz taahhüt sürelerinin sona ermesini takiben ilgili fiyat değişikliği geçerli olacaktır.
  • Bu pakete yeni tesis, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ile yeni gelen müşterilerin paket aşım ücretleri yeni fiyatlar üzerinden hesaplanacaktır.
  • Bu pakete tarife değişikliği ile yeni bir 12 ay taahhütlü kampanyalara gelen mevcut müşterilerin paket aşım ücretleri yeni fiyatlar üzerinden hesaplanacaktır.
  • Müşterilerimiz, tarife paketleri içeriğinde kullanımı sınırlı hizmet olarak konuşma dakikası olan paketlerde paket bitimini takip eden ilk kullanımda 2,5 TL (KDV, ÖİV Dahil) olarak ücretlendirilecektir. Devam eden kullanımlarda 900 sn sonuna kadar ek bir ücretlendirme olmayacaktır. Bu kullanımın ardından takip eden ilk kullanımda yeni bir ek 2,5 TL (KDV, ÖİV Dahil) ücretlendirilecektir. Takip eden kullanımlarda 1800 sn’lik (30 dk’lık) kullanımın sonuna dek ek bir ücretlendirme olmayacaktır. İlk 30 dk'nin bitmesini takiben abonenin yaptığı ilk kullanımda ikinci 30 dk'lık kullanım hakkı devreye alınacak ve müşterilerimiz 5 TL (KDV, ÖİV Dahil) ödemeye devam edecektir. Kullanım devamını takiben müşterilerimiz her yurt içi her yöne 30 dk için 5 TL (KDV, ÖİV Dahil)ödemeye devam edecektir.
06.07.2015 tarihi öncesinde bu paketin taahhütlü kampanyasından faydalanan müşterilerimiz için taahhüt sürelerinin sona erene kadar paket aşımında yurt içi her yöne konuşma 30 dk'sı 3 TL (KDV, ÖİV dahil) volacak şekilde ücretlendirilir. Müşterilerimiz, ses paket aşımında ücretlendirme periyodu (6 sn) değişmeyecek şekilde ilk yurt içi her yöne 408 saniyelik (6,8 DK) kullanımlarına kadar 43,89 KR /DK (KDV,ÖİV dahil) olarak ücretlendirilir. Müşterilerimizin kullanımlarına devam etmelerini takiben ilk yurt içi her yöne 30 dk'den kalan yurt içi her yöne 1392 saniyelik (23,2 DK) kullanım hakkı müşteriye toplamı 3 TL'ye sağlanır. Bu 30 dakikanın bitmesini takiben müşterinin yaptığı ilk kullanımda ikinci 30 dakikalık kullanım hakkı devreye alınır ve müşteriler 3 TL (KDV, ÖİV dahil) ödemeye devam ederler. Kullanım devamını takiben müşteriler her yurt içi her yöne 30 dakika için 3 TL (KDV, ÖİV Dahil) ödemeye devam ederler.


03.04.2017 tarihi itibarıyla paketsiz ses ve sms kullanımı ücretlendirmeleri için tıklayınız.
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Paketimi nasıl iptal edebilirim?
Active

Paketinizi iptal etmek için tarife veya paket değişikliği yapmanız gerekir. Paketinizi iptal ettiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakikalar fatura kesiminizde silinir, iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur. Paketinizi iptal etmek için IPTAL KONUSKAN yazıp 2222’ye gönderebilirsiniz.
Ayrıca hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinden birini gerçekleştirdiğinizde de paketiniz iptal olur ve son paket ücretinizin tamamı faturanıza yansıtılır.

Bilmenizde fayda var
Active

  • Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır.
  • Turkcell, ticari amaçlarla veya sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama veya kullanımları kısıtlama hakkını saklı tutar.
  • Aboneler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir.
  • Turkcell bilgilendirme yapmak koşulu ile tarife ve kampanyalarının fiyat ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active
Kapat
Yardım ister misiniz?