Kurumsal Siteye Git

Bizbize 2000 Paketi

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Müşteri hizmetlerinden ve Turkcell bayilerinden paketi alabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

SMS ile başvuru alınmamaktadır.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • Paketiniz başvurunuzu takiben hemen başlar.
  • Paketiniz iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Bireysel, faturalı ses hattı sahibi abonelerimizden, Tarife Saniye ve Bizbize tarifesinde olanlar yararlanabilir. Paket ücreti, tarife sabit ücretine ek olarak faturaya yansır.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Evet, paket her ay otomatik olarak yenilenecektir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, üzerinizde yıllık abonelik olmadığı sürece, bir başka pakete, bir sonraki fatura döneminde geçerli olacak şekilde değişiklik yapabilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

Paketiniz aktive olduğunda SMS ile bilgi verilmektedir. Paketiniz talebiniz üzerine hemen devreye girecektir.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

  • Yurt içi her yöne 2000 dk
  • Turkcell içi sınırsız dk

Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Active

Paket kapsamında sunulan faydalar o fatura dönemi için geçerli olur, kullanılmayan faydalar dönem sonunda iptal olur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, sadece bir defa alabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, paket yurt dışında geçerli değildir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL BIZBIZE2000 yazıp 2200’a göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, paketleriniz dolduğunda SMS ile bilgilendirilme, telefonunuza iletilecektir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200’a kısa mesaj gönderdiğinizde veya telefonunuzdan *159#’yi tuşladığınızda ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Paket aşımlarınızda varsa diğer paketlerinizden kullanıma devam edersiniz, yoksa hattınızın ana ses tarifesi için aşım ücretleri ile ücretlendirilmeye devam eder.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, süre sonuna kadar devam eder.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Kapat
Yardım ister misiniz?