Kurumsal Siteye Git

BizBize

Nasıl kayıt olabilirim?
Active
Bizbize Tarifesi’ne kayıt olmak için TARIFE BIZBIZE yazıp ücretsiz olarak 2222'ye kısa mesaj göndermeniz yeterli.
Bizbize Tarifesi'nden bireysel faturalı ve bireysel faturasız müşterilerimiz faydalanabilir.
Bizbize opsiyonunda yükleme ile hediye kazandığım dakikaların ücretlendirme periyodu nedir?
Active

Bizbize opsiyonunda yükleme ile hediye kazandığınız dakikaların ücretlendirme periyodu, şebeke içi, diğer operatör ve sabit hatlar yönüne yapılan aramalarda 60 saniyedir.

Telsiz Kullanım Ücreti Nedir?
Active
Telsiz Kullanım ücreti tüm ön ödemeli müşterilerimiz adına devlete ödenen bir vergidir. Detayları için tıklayınız.
Numara değişikliği ya da devir halinde tarifem değişir mi?
Active
Numara değişikliğinde tarifeniz değişmez, devirde hat başka bir tarifeden açıldıysa tekrar Bizbize Tarifesi'ne geçmeniz gerekir.
Ücretlendirme periyodu nedir?
Active
Bizbize Tarifesi'nde ücretlendirme periyodu, şebeke içi, diğer operatör ve sabit hatlar yönüne yapılan aramalarda 60 saniyedir.
Bizbize Opsiyonluda kalan dakikalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active
30 günün sonunda kullanılmayan dakikalarınız bir sonraki 30 güne devrolmaz.
Bizbize Opsiyonluda kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim?
Active
*123*101# tuşlayarak ücretsiz sorgulayabilirsiniz.
BizBize’de TL bakiyemi ödemeli arama, konferans görüşmede de kullanabilir miyim?
Active
TL bakiyenizi ödemeli arama ve konferans görüşmede kullanabilirsiniz.
Bir ay içinde kaç kez tarife değişikliği yapabilirim?
Active
Ayda 2 kez tarife değişikliği yapabilirsiniz.
Görüşme içerisinde indirimim ya da hediye TL bakiyem bittiğinde nasıl ücretlendirilirim?
Active
Bir arama sırasında kampanyadaki TL bakiyeniz biterse, eğer başka bir kampanyaya ait TL'niz bulunuyorsa, önce o kampanyaya ait bakiyenizi, daha sonra hesabınızda bakiye varsa bu bakiyeyi tarifeniz üzerinden kullanabilirsiniz.
Hazır Kart’tan faturalı hatta geçersem çekilmemiş olan borcum faturama yansıyacak mı?
Active
Hazır Kart’tan faturalı hatta geçerseniz çekilmemiş olan borcunuz faturanıza yansımayacaktır.
Çekilmemiş borçlarımla hattımı devrettim, borçlar devralan kişiye mi yansıyacak?
Active
Evet, borçlar devralan kişiye yansıyacaktır.
Borçluyken numaramı taşıyıp yeniden Turkcelle gelirsem kalan borç yansıtılacak mı?
Active
Kalan borçlar yansıtılmayacaktır.
Tarife ve kampanyalarla ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Active
0 532 7572222'yi ücretsiz arayarak mevcut tarife ve kampanyalarınızla ilgili bilgi alabilir, dilerseniz yeni tarife ve kampanyalarımıza abone olabilirsiniz.
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Bilmenizde fayda var!
Active
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır. Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda, tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar.
Kapat
Yardım ister misiniz?