KONUŞMA | İNTERNET | SMS | EK AVANTAJ | ÜCRET |
---|---|---|---|---|
5000
DK
HER YÖNE
|
―
|
5000
SMS
HER YÖNE
|
Dergilik
|
|
Daha Fazla Bilgi
- 08.03.2022 Tarihi itibarıyla paketten taahhütsüz olarak faydalanmakta olan aboneler, kendi fatura kesim dönemlerinde Eko 22GB paketine taşınacaktır.
- 10.02.2021 Tarihi itibariyle paketin aylık ücreti 89,90 TL olarak güncellenmiştir.
- 30 Ocak 2021 tarihli Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı doğrultusunda ÖİV'ye tabi hizmetler için uygulanmakta olan %7,5’lik vergi oranı %10 olarak güncellenmiştir. Bu değişiklikle birlikte paket fiyatı 81,14 TL olmuştur.
- 10.06.2020 Tarihinden itibaren paketin aylık ücreti 79,90 TL olarak güncellenecektir.
- Bol 5000 Paketi her yöne 5000 dakika, her yöne 5000 SMS ve Dergilik servisi içerir.
- Paketten bireysel faturalı ses hattı müşterileri yararlanabilir.
- Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
- Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
- Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir, telsiz kullanım ücreti ve telsiz ruhsat ücreti dahil değildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.
- Ücretlendirme periyodu konuşma için 6 sn’dir.
- Paket kapsamındaki faydalar üçüncü şahıslara transfer edilemez, paket kullanım hakkı bir sonraki döneme devretmez. Ticari gelir elde etmek amacıyla kullanılamaz, satılamaz. Tespit edilen aboneler ile ilgili yasal işlem yapılacak ve hatları tek taraflı olarak iptal edilebilecektir.
- Turkcell, sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama hakkını saklı tutar. FCT cihazlarına takılan hatlar bu paketten yararlanamazlar.
Diğer Satın Alma Seçenekleri
-
Özet Bilgiler
Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir? Paket hangi yönlerde geçerlidir?
Bol 5000 Paketi her yöne 5000 dakika, her yöne 5000 SMS ve Dergilik servisi içerir. Paket faydaları yurt içi kullanımlarında geçerlidir.
Paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
İlk fatura kesim tarihinizden itibaren devreye girer. Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS'i gönderilir.
Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Evet, her fatura döneminde paketiniz yenilenir.
-
Kimler yararlanabilir?
Paketten Turkcell Faturalı ses hattı kullanıcıları faydalanabilir.
-
Nasıl kayıt olabilirim?
BOL5000 yazıp 2200’a göndererek aylık abonelik yapabilirsiniz. Ayrıca müşteri hizmetlerinden, Turkcell bayilerinden veya internetten katılabilirsiniz.
-
Paket değişikliği yapabilir miyim?
Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.
-
Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Hayır, yoktur.
-
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Bir defa alabilirsiniz.
-
Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.
-
Kullanmadığım paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Hayır, devretmez.
-
Paketim yurt dışında geçerli mi?
Hayır, yurt dışında geçerli değildir.
-
Nasıl iptal ederim?
Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
-
Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Paketten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.
-
Paket dâhilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Hayır, transfer edilememektedir.
-
Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.
-
Paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.
-
Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.
-
Data hattımda kullanabilir miyim?
Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.
-
Paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.