Kurumsal Siteye Git

Eko Plus 23GB Paketi

Tarife/Paket içeriği nedir?
Active

  • Eko Plus 23 GB Paketi yurt içi her yöne 1100 dk, yurt içi her yöne 1100 SMS/MMS ve 23GB yurt içi internet içerir.
  • Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.
  • Paket kapsamında TV+'ta geçerli 5GB internet, Lifebox'ta 5GB internet, Fizy'de geçerli 5GB internet, Dergilik’te geçerli 1GB internet sunulmaktadır. Paketteki TV+, Lifebox , Dergilik ve Fizy’i uygulamaları için verilen internet hakkına servis hizmeti dahil değildir. Bu servislere ait verilen internet hakları servis satın alındıktan sonra kullanılabilir. 

Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

 Evet, her fatura döneminde paketiniz yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Süper Bol 20 GB, Süper Bol 22 GB, Süper Fırsat 20GB, Süper Fırsat 20GB+, Turbo+ 18GB, Turbo+ 20GB, GOLD PAKET, PLATIN EKSTRAINTERNET, Platin EkstraKonuş, Platinum 8 GB paketlerinden taahhütsüz olarak faydalanmakta olan aboneler 08.02.2022 tarihinden itibaren kendi fatura kesim dönemlerinde bu pakete taşınacaktır. Süper Bol 20 GB, Süper Bol 22 GB, Süper Fırsat 20GB, Süper Fırsat 20GB+, GOLD PAKET, PLATIN EKSTRAINTERNET, Platin EkstraKonuş, Platinum 8 GB faydalanmakta olan aboneler, kampanyalarının sona ermesini takiben ilk fatura dönemininde, başka bir tercih iletmedikleri takdirde, bu paketten kullanımlarına devam edecektir. Paketten yalnızca yukarıdaki şartları sağlayan aboneler faydalanabilir.

Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.

Paketten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, yoktur.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Kullanmadığım paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl iptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Paketten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır.

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Evet

Paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?