Kurumsal Siteye Git

Her Yöne Star Paket

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active
Turkcell Mağazalarına başvurarak numaranızı Turkcell Faturalıya taşıyarak,yeni faturalı hat alarak veya Hazır Kart’tan faturalıya geçerek Star Paket’ten faydalanabilirsiniz. Aylık abonelik ile paketinizden her yöne 900 dk + haftada 2 gün Turkcell'lilerle sabah 6 dan akşam 6 ya bedava olarak da yararlanabilirsiniz.
Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active
Numarasını Turkcell Faturalıya taşıyan,yeni faturalı hat alan veya Hazır Kart’tan faturalıya geçen, müşterilerimiz tarifelerini bu paket ile başlattıklarında hemen faydalanmaya başlar. Başka bir tarife veya paketten geçiş yaptığınızda paketinizi, talep ettikten sonraki ilk fatura kesim tarihinizden itibaren kullanabilirsiniz. Paketiniz başladığına kısa mesaj ile bilgilendirilirsiniz.
​Paket dakikalarımı nasıl kullanabilirim?
Active
Her Yöne Paketler Tarifesi’ndeki Star Paket ile her yöne 900 dakika ve Haftada 2 Gün Turkcell’lilerle sabah 6 akşam 6 bedava konuşabilirsiniz.
Paketinizin içerdiği dakikalar bir fatura dönemi için geçerlidir ve iptal etmediğiniz sürece her fatura döneminizde otomatik olarak yenilenir.
Paketteki her yöne dakikalarınızı; Turkcell, diğer operatörler ve sabit hatlara yaptığınız yurt içi aramalarınızda kullanabilirsiniz. Haftada 2 Gün Bedava dakikalarınızı da Turkcell'lilerle yurt içi konuşmalarınızda doya doya kullanabilirsiniz.
Yurt içinde konferans görüşmesi yaptığınızda , ödemeli aramalarınızda ve görüntülü görüşmelerinizde paketteki dakikalarınızı kullanabilirsiniz. Verilen dakikalarınız yurt içi konuşmalarınızda geçerli olduğu için, K.K.T.C'de bulunduğunuzda kullanılamaz.
Eğer paketinizde Yıllık Aboneliği tercih ettiyseniz Kendi dakika paketinizdeki dakikalar yıllık abonelik ile kazandığınız hediye dakikalarınızdan daha önceliklidir.
Haftada 2 Gün Bedava hakkımı ne zaman kullanmaya başlarım?
Active
Pakete yeni gelen müşterilerimizin Haftada 2 Gün Bedava teklifi otomatik olarak tanımlanır. Tanımlama pakete gelişten itibaren 72 saate kadar gerçekleşir. Tanımlama gerçekleştiğinde SMS ile bilgi verilir. Bilgilendirme mesajında hem tanımlamanın gerçekleştiği hem de 2 Gün Bedava konuşabileceğiniz şanslı günlerinizin bilgileri verilir. Haftada 2 Gün Bedava haklarınız, konferans görüşmelerinizde de geçerli olur ve aylık 144 saat ile sınırlıdır.
​Kalan dakikalarımı nasıl öğrenebilirim?
Active
Kalan dakikalarınızı Hesabım'dan, Turkcell Müşteri Hizmetleri’nden veya KALAN yazıp 2200'a ücretsiz kısa mesaj göndererek öğrenebilirsiniz ancak size gönderilen paket durum SMS’lerinde son 6 saat içerisinde yaptığınız görüşmelerin dâhil olmayabileceğini unutmayın.
Haftada 2 Gün Bedava konuşma hakkınızdan kalan dakikalarınız sorgulanamamaktadır.
Kalan dakikalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active
Paket dakikalarınız o ayki fatura döneminiz için geçerli olup, kullanmadığınız dakikalarınız bir sonraki döneme devrolmaz. Paketinizi iptal etmediğiniz sürece paket dakikalarınız her ay yenilenir. Paketinizi iptal ettiğinizde kullanmadığınız dakikalarınız varsa iadesi yapılmaz.
Şanslı günlerimde sabah 05:50'de başlattığım görüşme 06:00'dan sonra da devam ederse 2 gün bedava hakkım devreye girer mi?
Active
06:00'dan önce başlattığınız görüşme, görüşmeniz bitene kadar (06:00 sonrasına sarksa da) 2 gün bedava kapsamında sayılmaz ve paket dakikalarınızdan düşer ya da tarifenizden ücretlendirilir.
​Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

Paketimi nasıl iptal edebilirim?
Active
Paketinizi iptal etmek için tarife veya paket değişikliği yapmanız gerekir. Paketinizi iptal ettiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakikalar fatura kesiminizde silinir, iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
Ayrıca hat iptal, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği ve devir işlemlerinden birini gerçekleştirdiğinizde de paketiniz iptal olur ve son paket ücretinizin tamamı faturanıza yansıtılır.

Tarife ve paket değişikliği yaparsam 2 gün bedava hakkım devam eder mi?
Active

Haftada 2 gün bedava hakkından faydalanırken paketinizden çıkarsanız şanslı günleriniz iptal olur. Yeni geçtiğiniz pakette iki gün bedava faydasının olması durumunda yeni şanslı günleriniz tanımlanır ve tekrar size kısa mesajla bildirilir.

2 gün bedava'dan faydalanırken numara değişikliği, devir veya hat tipi değişikliği yaparsam 2 gün bedava hakkım devam eder mi?
Active
Numara değişikliğinizde devam eder fakat devir işleminizde iptal olur. Faturalı Hat'tan Hazır Kart'a geçişinizde de yine 2 Gün Bedava hakkınız iptal olacaktır.
​Kendi isteğimle hat kapama ve borçtan dolayı kapanmada 2 gün bedava hakkım devam eder mi? Hattım tekrar açıldığında/borç ödendiğinde 2 gün bedava hakkından tekrar yararlanabilir miyim?
Active

2 gün bedava hakkınız tanımlandıktan sonra hattınız kapanırsa ve sonra tekrar aynı konuşma paketinden açılırsa 2 gün bedava hakkınızdan şanslı günleriniz değişmeden yararlanmaya devam edersiniz. Eğer teknik bir nedenle günleriniz değişirse yeni şanslı günleriniz, size kısa mesajla bildirilir.

2 gün bedava konuştuğum şanslı günlerimi değiştirebilir miyim veya günlerimi unutursamsorgulayabilir miyim?
Active
Şanslı günlerinizi değiştirilememektedir. Kalan dakikalarınızı sorgulamak için KALAN yazıp ücretsiz olarak 2222’ye gönderdiğiniz SMS sonrasında hattınıza gönderilen bilgilendirme mesajında şanslı günlerinizin de bilgisi paylaşılmaktadır.
Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active
Bilmenizde fayda var
Active
Vergilerde ve/veya mevzuat gereğince ilgili kurumlara yapılması gereken ödemelerde meydana gelecek artışlar ile kamu kurum ve kuruluşlarının işlem ve kararları nedeni ile yapılması gereken tarife değişiklikleri, tarifelere aynen uygulanır.
Turkcell, ticari amaçlarla veya sunulan hizmetin haberleşme ihtiyacının karşılanması dışında amaçlar için kullanıldığını belirlemesi durumunda tespit ettiği hatları kapama veya kullanımları kısıtlama hakkını saklı tutar.
Aboneler yararlandıkları hizmeti ticaret amacıyla üçüncü kişilere sunamazlar. Aksine davranan kullanıcıların abonelik sözleşmesi feshedilir.
Turkcell bilgilendirme yapmak koşulu ile tarife ve kampanyalarının fiyat ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar.
Faturasız hattımın ana hesabındaki bakiyem faturalı hattıma devreder mi?
Active

12 Eylül 2011 itibari ile ön ödemeli hattan faturalı hatta geçiş yaptığınzda ana hesabınızdaki TL’ler, çıkacak ilk faturanızdan düşecektir. İlk faturanızdan sonra alacağınızın kalması durumunda, kalan tutar sonraki faturalarınızdan düşecektir. Böylece faturasız hattınızın ana hesabındaki bakiyenizi, faturalı hatta geçtikten sonra da kullanabileceksiniz. Faturalı hatta geçiş sonrasında sahip olduğunuz hediye dakikalar ise silinecektir.

Kapat
Yardım ister misiniz?