Kurumsal Siteye Git

Kamu Kurum 4 GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Turkcell Mağazalarından katılabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Hayır, başvuru SMS’i ücretsizdir.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

Pakete geçiş mesajınız geldikten sonra faydaları kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten yalnızca bireysel faturalı olan ve Türk Silahlı Kuvvetleri ( TSK ), İstanbul Büyükşehir Belediyesi ( İBB ) ve Adalet Bakanlığı mensupları, Cumhurbaşkanlığı Koruma Ekibi ve Türkiye Haber Kameramanları Derneği üyeleri, öğretmenler,Enerji Bakanlığı ve bağlı kurum çalışanı, TC Devlet Demiryolları ve bağlı kurumları, Savunma Sanayii Müsteşarlığı, Çevre Bakanlığı ve bağlı kurumları, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı mensubu/üyesi olduğunu gösteren belgesi ile ilgili personel yararlanabilir. Şu an görev yapmakta olan veya Türk Silahlı Kuvvetleri’ndan emekli olanlar personel de tekliflerden faydalanabilirler. Buna ek olarak sivil memur görevi yapan çalışanlar da belgeleri ile tekliflerden faydalanabilir. Kamu Kurum 4GB paketteki aboneler, paketlerini kullanabilmeleri için 3 yakınlarını referans gösterebilirler.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Evet, her ay yenilenmektedir.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active
  • Kamu Kurum 4GB paketi her yöne 500 dakika, grup içi 1000 dakika, BiP Kullanımlarında Geçerli 5 GB, her yöne 500 SMS ve 4 GB internet içermektedir
  • 11 Ocak -20 Ocak tarihleri arasında tarifenize tanımlanan yeni özellikle yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Kamu Kurum 4GB paketini aynı ay içinde birden fazla alamazsınız, paket her fatura döneminde otomatik olarak yenilenecektir.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Faydalar bir sonraki aya devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

  • 11 Ocak -20 Ocak tarihleri arasında tarifenize tanımlanan yeni özellikle yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

Turkcell Mağazalarına başvurarak paketinizi iptal edebilirisiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, SMS ile bilgilendirme yapılacaktır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü aramalar paket dışı kullanım olup, ayrı ücretlendirilir.

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

“KALAN” yazıp 2200'a yollayarak öğrenebilirsiniz.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Devir, numara taşıma, ödeme tipi değişikliği, borç nedeniyle hattın kapanması ve kendi isteğiyle hat kapama durumlarında iptal olur. Numara değişikliğinde, fatura dönem değişikliğinde faydanız devam eder.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Paketinizde kalan %80 ve %100 mesajları otomatik olarak gelecektir. Ayrıca paketinizde ne kadar dakika, SMS ve data kaldığını öğrenmek için “KALAN” yazıp 2222’ye yollayabilirsiniz.

BiP faydamı iptal edebilir miyim?
Active

IPTAL BIP 5GB KAMU yazıp 2222'ye göndererek BiP faydanızı isterseniz iptal edebilirsiniz.

Tarifeye bağlı aldığım paketler, ek paketler ve ek kampanyalar da yurt içi tarifemi yurt dışında kullanabilme özelliği kapsamında mıdır?
Active

Hayır, sadece ana tarifenizdeki paketler geçerlidir.

Yurt içi paketinin bitmesi durumunda yurt dışında kullanım nasıl yapılır?
Active

Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Kapat
Yardım ister misiniz?