Kurumsal Siteye Git

Kamu Maksi 16GB Paketi

​Tarife/Paket içeriği nedir?
Active

Kamu Maksi 16GB paketi her yöne 2100 dk, Turkcell'lilerle sınırsız konuşma, her yöne 1500 SMS, 16GB internet, Dergilik’te geçerli aylık 1GB internet, Lifebox’ta geçerli aylık 5GB internet, TV+’da geçerli aylık 5GB internet ve Fizy’de geçerli aylık 5GB internet, BiP’te geçerli 1GB internet içerir. 
Paket dahilinde verilen faydalar yurt içi kullanım için geçerli olacaktır.

​Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Anında devreye girer. Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS'i gönderilir.

​Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Active

Evet, her fatura döneminde paketiniz yenilenir

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Adalet Bakanlığı, Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD), Bilgi Teknolojileri Kurumu (BTK), Cumhurbaşkanlığı çalışanları, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve bağlı kurumları, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve bağlı kurumları, Diyanet İşleri Başkanlığı ve Diyanet Vakfı, Emniyet Müdürlüğü, Enerji Bakanlığı ve bağlı kurumları, Gençlik ve Spor Bakanlığı genel müdür ve üzeri seviye yönetici, İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), Olağanüstü Hal İşlemleri İnceleme Komisyonu Başkanlığı üyeleri, Öğretmenler, Rekabet Kurumu, Savunma Sanayii Başkanlığı, Tarım ve Orman Bakanlığı çalışanları, TC Devlet Demiryolları (TCDD) ve bağlı kurumları, Türk İdareciler Derneği Üyeleri, Türk Parlamenterler Birliği Derneği üyeleri, Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) ve TSK emeklileri, Türkiye Haber Kameramanları Derneği üyeleri, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Yargıtay çalışanı olduğunu gösteren belge ile yararlanılabilir. Ayrıca, bu kampanyadaki Kamu çalışanları 3 kişiye referans olarak bu kampanyadan yararlandırabilirler. 

​Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.

​Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, yoktur.

​Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Bir defa alabilirsiniz.

​Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.

​Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

​Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

​Nasıl İptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

​İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

​Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

​Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Dijital Operatör uygulamasından ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

​Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

​Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

​Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

​Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, kullanamazsınız.

​Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

internet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.

​Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Evet, kalkar.

​Halihazırda Platinum Özel 10 GB kampanyasından yararlanan müşteri sözleşmesi bittikten sonra evraksız olarak bu kampanyaya katılabilir mi ?
Active

Evet, katılabilir.

Kapat
Yardım ister misiniz?