Kurumsal Siteye Git

Turkcell Rahat Tarifesi

Özet Bilgiler
Active

Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşteri faydalanabilir.
Tarife kapsamında müşteriler Rahat paketleri ve Rahat Ek paketleri alabileceklerdir.
 
Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşterilerin işlemleri tamamlandığında bilgilendirme SMS'i gönderilir.
 
Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
Her ay yenilenir. 

Nedir?
Active

Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşteri faydalanabilir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşteri faydalanabilir.

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Numara taşıma veya yeni hat tesisi ile faturasız veya faturalı diğer tarifelerden Rahat Tarife’ye geçiş işlemleri Turkcell mağazalarından yapılabilir.  

Faturasız veya faturalı diğer tarifelerden Rahat Tarife'ye geçiş işlemleri Müşteri Hizmetleri'nden yapılabilir. 

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Koşullarını sağladığınız durumda diğer tarifelerden faydalanabilirsiniz. Ayrıca; Turkcell’in diğer faturalı/faturasız tarifelerinden yararlanabilmek için en yakın Turkcell bayimize başvuru yapabilirsiniz. 

Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşteri faydalanabilir. 

Tarife/Paket’ten yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, sınır bulunmamaktadır. 

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, paket süresi içerisinde bir defa alabilirsiniz. Paketinizin süresi dolduktan sonra yeniden paket alabilirsiniz. 

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

Tarife tek başına kullanılabilir. Turkcell’in diğer faturalı veya faturasız tarifeleri ile birlikte kullanılamaz. 

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmayacaktır. Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde geçerli olmaz. 

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

 Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. 

Nasıl İptal ederim?
Active

En yakın Turkcell Mağazası’na giderek iptal ettirebilirsiniz.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

İptal başvurunuz gerçekleşene kadar kullanabilirsiniz.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır. 

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet   bilgilerini öğrenebilirsiniz. 

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez. 

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle veya abone isteğiyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder. Rahat Tarife’ye gelen müşterilermiz fatura dönem değişikliği yapamaz, fatura dönemleri Rahat Paket alım tarihine göre değişir.  

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

755'li numaralar, 444'lü numaralar, 1 ile başlayan ücretli 3 haneli numaralara doğru yapılan aramalar paket kapsamındadır.  Bu numaralar dışındaki 118'li numaralar, kısa numaralar, yarışma servisleri, sohbet hatları, bilgi ve danışma numaraları, tüm katma değerli hizmet sunulan numaralarına doğru yapılan arama ücretleri paket kapsamına dahil değildir. Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, kullanılamaz. Bireysel Turkcell Rahat tarifesine gelen müşterilerimiz için geçerlidir. 

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

İnternet paketinin üst limit hızı 4.5G bağlantıları için 100 Mbps, 3G bağlantıları için 63 Mbps olacaktır. 4.5G Hızını Deneme Kampanyası kapsamında 4.5G şebekesinde 600 Mbps üst hız limiti sunulur.

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

Hayır uzamaz. Aynı fatura dönemi içerisinde 1 kez alınabilir.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Evet kalkar. 

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

Her bir hattın kriterleri sağlaması durumunda, her bir hat için ayrı ayrı işlem yapılarak yararlanabilirsiniz. 

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Active

Turkcell Rahat Tarifesinden numara taşıma, yeni hat alımı, faturasızdan faturalı hatta geçiş veya faturalı diğer tarifelerden geçiş yoluyla gelen müşteri faydalanabilir. Tarife kapsamında müşteriler Rahat paketleri ve Rahat Ek paketleri alabileceklerdir. 

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı?
Active

Hayır. 

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi?
Active

Evet. 

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, borç nedeniyle veya abone isteğiyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder. Rahat Paket alan müşterilerimiz fatura dönem değişikliği yapamaz, fatura dönemleri paket alım tarihine göre değişir.  

Diğer yurt dışı paketleri ile aynı anda kullanabilir miyim?
Active

Yurt içi tarifenizdeki her yöne dakika, SMS ve internetinizin tamamını yurt dışında geçerli ülkelerde çeşitli gün seçenekleri ile ek ücret karşılığında aynen kullanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?