Kurumsal Siteye Git

Rahat 3 Haftalık 10 GB Paketi

​Özet Bilgiler
Active

  • Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
    • Paket kapsamında 54 TL karşılığında 3 hafta boyunca yurt içinde geçerli 10 GB cepten internet sunulmaktadır.
  • Tarife/Paket hangi yönlere geçerlidir? 
    •  Yurt içi kullanımlarda geçerlidir.
  • Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer? Devreye girdiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Paketin başladığına dair gelecek olan bilgilendirme SMS’inin ardından kullanım yapılmaya başlanabilecektir
  • Tarife/Paket her ay yenilenir mi? Yenilendiğinde bilgilenme SMS’i gelir mi?
    • Yenilenmez.

Nedir?
Active

Paket kapsamında 3 hafta boyunca yurt içinde geçerli 10 GB cepten internet sunulmaktadır.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten Turkcell Rahat Tarife’de bulunan ve üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunan müşteriler yararlanabilecektir.

​Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Paket kredi kartıyla (turkcell.com.tr, Dijital Operatör uygulaması, Müşteri Hizmetleri) veya veya Turkcell mağazalarından alınabilir.

Tarife/Paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

​Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

Paketten Turkcell Rahat Tarife’de bulunan ve üzerinde aktif bir “Rahat Paket” bulunan müşteriler yararlanabilecektir.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, bir sınır bulunmamaktadır.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Evet, alabilirsiniz.

Bu tarife/paket hangi paketler ile beraber kullanılamaz?
Active

 Üzerinizde aktif bir “Rahat Paket” olduğu sürece paketi kullanabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Paket kapsamında dakika bulunmamaktadır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

Hayır, geçerli değildir.

Nasıl İptal ederim?
Active

IPTAL RAHAT3HAF10GB yazıp 2200’a göndererek paketinizi iptal edebilirsiniz.

​Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, yapılacaktır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

Kalan haklarınızı Dijital Operatör Uygulaması'ndan yada *159#’yi tuşlayarak öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, transfer edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama durumlarında paket faydalarınız sonlanır. Numara değişikliği, sim kart değişikliği, tarife değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.

​Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Kalan haklarınız sorgulama yaptığınızda, %80 ve %100 kullanım yaptığınızda bildirilecektir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

 Paket içeriğinde ses faydası bulunmamaktadır.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, kullanamazsınız.

Data paketinin üst bağlantı hızı nedir?
Active

Pakette verilen veri paketinin 3G şebekesinde üst hız limiti 7,2 Mbps, 4.5G şebekesinde ise 100 Mbps’tır. 

Birden fazla kez üst üste aldığımda kullanım süresi uzar mı?
Active

 Her paket kendi kullanım süresi kadar geçerlidir.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

 Evet, kalkar.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Üzerinizde aktif bir “Rahat Paket” olduğu sürece pakete kayıt olabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

 Evet, yararlanabilirsiniz.

Birden fazla hattımla yararlanabilir miyim?
Active

 Evet, yararlanabilirsiniz.

Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalarının paket içerik ve özellikleri nelerdir?
Active

 Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır. 

​Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydalar, üzerine tanımlı aynı servis varsa tanımlanır mı? ​
Active

Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır.

​Tarife/paket içeriğinde verilen servis faydaları iptal edildiğinde yeniden alınabilir mi? ​
Active

Paket içeriğinde servis faydası bulunmamaktadır.

Kapat
Yardım ister misiniz?