Kurumsal Siteye Git

Fırtına 16 GB Platinum

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

61CELL dünyasına size en yakın Turkcell Mağazasından katılabilirsiniz.

Turkcell hattımı 61CELL hattıma yönlendirebilir miyim? Yönlendirme ücretli midir?
Active

Yurt içindeyken;

Turkcell hattını 61CELL hattına yönlendirmek ücretsizdir.

Yurt dışındayken;

-Eğer yönlendireceğin Turkcell hattı yurt içindeyse ve yönlendirme yaptığın 61CELL hattı yurt dışında ise, yurt içindeki Turkcell hattın için yönlendirme ücreti ödemezsin, 61CELL hattın için aramanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsin, varsa dakika paketinden düşer.

-Eğer yönlendireceğin Turkcell hattı yurt dışındaysa ve 61CELL hattına koşulsuz (her durumda) yönlendirmen varsa, Turkcell hattın ile yönlendirme servisinden ücretsiz faydalanabilirsin. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL hattın yurt içindeyse 61CELL hattın için ücret ödemezsin, 61CELL hattın yurt dışında ise; konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsin, varsa dakika paketinden düşer.

-Eğer yönlendireceğin Turkcell hattı yurt dışındaysa ve 61CELL hattına koşullu durumda (meşgulken, ulaşılamıyorken ya da cevapsız çağrılar için) yönlendirmen varsa, Turkcell hattın için aramanın süresi kadar hem yurt dışı aranma hem de yurt dışı arama ücreti ile ücretlendirilirsin, varsa dakika paketinden düşer. Bu durumda yönlendirme yapılan 61CELL hattın ile yurt içindeysen yönlendirme servisi için ücret ödemezsin, yurt dışındaysan; konuşmanın süresi kadar yurt dışından aranma ücreti ile ücretlendirilirsin, varsa dakika paketinden düşer.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvurular SMS ile yapılamamaktadır.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • 61CELL Fırtına paketinizi başvurunuzdan hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Hattınızın kullanıma açıldığına dair bilgi, kısa mesaj ile telefonunuza iletilir.
  • Dakikalarınız, SMS ve internet kullanımınız iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten sadece 61CELL 561'li yeni hat alan aboneler faydalanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Evet, paket her ay otomatik olarak yenilenecektir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, dilerseniz kampanyanız kapsamında bir başka pakete, bir sonraki fatura döneminde geçerli olacak şekilde geçiş yapabilirsiniz.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

  • 16 GB internet, her yöne 2000 dakika ve her yöne 1000 SMS içermektedir.
  • İlgili fatura döneminde kullanılmayan dakika, SMS ve internet faydaları bir sonraki fatura dönemine devretmez.
  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
    Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Devreden faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Active

Kullanılmayan dakika, SMS ve internet faydaları bir sonraki fatura dönemine devretmez.

61CELL Dünyasının Ücretsiz Servislerin İçeriği nedir?
Active

Ücretsiz BiP’e özel ek 5 GB ile yüksek kaliteli görüntülü arama yapabilir, Goller Cepte Premium Paket ve size özel Çalarken Dinlet Servisi, fizy ve Turkcell TV+'ın keyfini çıkarabilirsiniz.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, alınamamaktadır.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmayacaktır. Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

İlgili fatura döneminde kullanılmayan dakika ve internet faydaları bir sonraki fatura dönemine devretmez.

Tarifeye bağlı aldığım paketler, ek paketler ve ek kampanyalar da yurt içi tarifemi yurt dışında kullanabilme özelliği kapsamında mıdır?
Active

Hayır, sadece ana tarifenizdeki paketler geçerlidir.

Paketim yurt dışında geçerli midir?
Active
Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.
Yurt içi paketinin bitmesi durumunda yurt dışında kullanım nasıl yapılır?
Active

Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

İptal işlemleri Turkcell Mağazalarından yapılabilir.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderdiğinizde fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ SMS/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.
Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Active

Tarife katılım şartlarını sağlamayan abonelerimiz bu paketten yararlanamamaktadır. Ayrıca FCT cihazlarında kullanılan hatlar bu kampanyadan faydalanamaz. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda veya kampanyadan faydalanan fakat telekomünikasyon ihtiyacını karşılamak dışında kötüye kullanım tespit edilen kullanımların belirlenmesi durumunda bu hatların tarifeleri Bizbize olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımları da Bizbize Tarifesi üzerinden yeniden ücretlendirilerek hat sahibine faturalandırılır.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, fatura dönemi sonuna kadar kullanılmaya devam edecektir.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

Numara değişikliği, devir, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

Devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, abone isteğiyle hattı kapama, yıllık taahhüdü olmayan abonenin numara değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız iptal olur. Sim kart değişikliği, fatura dönem değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.
Yıllık abonelik taahhüdü devam ederken numara değişikliği yapılamamaktadır

Paket kapsamında kazandığım faydalar başka bir hatta transfer edilebilir mi?
Active

Paketiniz kapsamındaki internet 3. şahıslara transfer edilemez.

Kapat
Yardım ister misiniz?