Kurumsal Siteye Git

Platinum 50

Özet Bilgiler
Active

Tarife/Paket kapsamında verilen faydaların limit bilgileri nelerdir?
20.10.2020 tarihi itibarıyla Hepsi Bir Arada Tarifesi altında, yurt içi her yöne 1500 dk ve Turkcell’lilerle sınırsız görüşme, yurt içi her yöne 300 SMS, 25 GB yurt içi internet kullanımı, sosyal medya uygulamalarında (Facebook/Twitter/Youtube ve Instagram)  geçerli olan 25GB, BiP ve WhatsApp uygulamalarında sınırsız mesajlaşma, Dergilik Maksi paketi ve bu uygulamada geçerli 1 GB internet içeren "Platinum 50" paketi sunulacaktır.
Kimler yararlanabilir?
Paketten 20.10.2020 tarihi itibari ile yeni bir hat alımı, numara taşıma veya Hazır Kart'tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı'ya gelen bireysel ses hattı aboneleri ve Platinum 50 Yıllık Abonelik Kampanyası’nın bitimi ile gelen aboneler yararlanabilir.


Tarife/Paket değişikliği yapılabilir miyim?
Active

Geçmek istediğiniz paket/tarifeye geçiş talebinde bulunarak değişiklik yapabilirsiniz.

Tarife/Paket'in içeriği, özellikleri, hedef kitlesi, hizmetten yararlanmak için gerekli özel şartlar nelerdir?
Active

20.10.2020 tarihi itibarıyla Hepsi Bir Arada Tarifesi altında, yurt içi her yöne 1500 dk ve Turkcell’lilerle sınırsız görüşme, yurt içi her yöne 300 SMS, 25 GB yurt içi internet kullanımı, sosyal medya uygulamalarında (Facebook/Twitter/Youtube ve Instagram) geçerli olan 25GB, BiP ve WhatsApp uygulamalarında sınırsız mesajlaşma, Dergilik Maksi paketi ve bu uygulamada geçerli 1 GB internet içeren "Platinum 50" paketi sunulacaktır. Paketten 20.10.2020 tarihi itibari ile yeni bir hat alımı, numara taşıma veya Hazır Kart'tan ödeme tipi değişikliği yaparak Turkcell Faturalı'ya gelen bireysel ses hattı aboneleri ve Platinum 50 Yıllık Abonelik Kampanyası’nın bitimi ile gelen aboneler yararlanabilir.

Tarife/Paket’den yararlanacak abone sayısına ilişkin sınır var mı?
Active

Hayır, sınır bulunmamaktadır.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Bir defa alabilirsiniz.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hattınızı başka bir numaraya yönlendirmeniz durumunda yapacağınız görüşmelerinizde paket dakikalarınız geçerli olmaz. Yönlendirme servisimizin ücretlendirme bilgileri için lütfen tıklayın.


Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.


Nasıl İptal ederim?
Active

Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz. Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/internet/sms bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Tarife/paketten kalan haklarım bana otomatik bildirilecek mi?
Active

Evet, kullanım haklarınızın %80 ve %100’üne ulaştığınızda SMS ile bilgilendirme yapılır.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.

Hız kısıtlı hatta tanımlandığında hız kısıtı kalkar mı?
Active

Evet, kalkmaktadır.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Fatura dönem değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Kapat
Yardım ister misiniz?