Kurumsal Siteye Git

Turkcell Yapboz Tarife

Turkcell Yapboz teklifleri nedir? Kimler yararlanabilir?
Active

Turkcell Yapboz teklifleri; paketini kendin oluşturabileceğin ve istediğin zaman değiştirebileceğin teklif yapısıdır. Üstelik kontratsızdır.
Turkcell Yapboz tekliflerinden yeni bir hat alımı ve numara taşıma yaparak Turkcell bireysel Faturalı'ya gelen ses hattı müşterileri yararlanabilir. 

Turkcell Yapboz tekliflerinden nasıl yararlanırım?
Active

Turkcell Yapboz tekliflerinden yararlanmak için Turkcell bayi veya turkcell.com.tr üzerinden herhangi bir Turkcell Yapboz paket seçimi yapılır. Hat açıldıktan sonra Dijital Operatör üzerinden isteğe göre paket içeriği yükseltilip alçaltılabilir.

Turkcell Yapboz tarifesindeyim, paketimi istediğim zaman yükseltip alçaltabilir miyim?
Active

Turkcell Yapboz teklifleri kapsamındaki içerikler günde en fazla 5 defa olacak şekilde değiştirilebilir. Fatura kesim gününde değişiklik yapılamaz. Paket değişikliği sadece Dijital Operatör üzerinden yapılır. 

Turkcell Yapboz tarifesindeyim, paketimi yükseltir veya küçültürken ücretim nasıl değişir?
Active

Turkcell Yapboz tekliflerinde paket değişikliğinde ücret her yükseltme ve alçaltma için aşağıdaki gibi değişir.

10GB'a kadar yurt içi her 1GB 8TL, 11GB ve sonrasındaki her 1GB 4TL

Sosyal Medya Yönüne her 2GB / Yurt İçi Her 250DK / Yurt İçi Her 1000SMS = Her biri 8TL

Sosyal medya yönüne internet; Facebook, Twitter, Instagram ve Youtube yönüne yapılan kullanımları kapsar. Reklam gösterimleri ve uygulama dışına yapılan yönlendirmeler dahil değildir.

Örneğin: Paketinizde 7GB – 500DK olsun ve ek 1GB almış olun. Paket fiyatınıza 8TL eklenir. 8GB – 500DK paketinizden 250DK çıkardığınızı varsayalım. Paketinizden 8TL azalır. Fatura ücreti son yapılan seçime ve o zamana kadarki yapılan kullanımlara göre belirlenir. 

Turkcell Yapboz tarifesindeyim, paketimi değiştirmek istiyorum. Nereden ve nasıl yapabilirim?
Active

Turkcell Yapboz teklifindeyseniz paketinizi Dijital Operatör üzerinden yükseltip azaltabilirsiniz. Bunun için Dijital Operatör açılış ekranında Mevcut Tarifem ve Paketlerim başlığındaki “Paket Detayı” butonuna tıklanması yeterlidir. Tıklandığında açılan alanda üstte gösterildiği gibi sağa sola kaydırarak fayda miktarınızı belirleyebilirsiniz.

Paketimdeki içerikleri sıfırlayabilir miyim?
Active

Evet, dilediğiniz faydanızı sıfırlayabilirsiniz. Minimum paket tutarınız 64TL olacak şekilde istediğiniz kombinasyonu seçebilirsiniz. Paket faydalarından herhangi birini azaltmak veya sıfırlamak için o yöne hiç kullanım yapılmamış olması gerekir.
Örneğin paketinizde 10GB – 500DK – 1000SMS olsun. Ve değişiklik yapacağınız güne kadar 4GB, 100DK kullanım yapılmış olsun. Paket içeriğini azaltırken internetinizi en az 4GB’a, dakikanızı en az 250DK’a kadar düşürebilirsiniz. SMS kullanımı hiç yapılmamış olduğundan tamamen sıfırlanabilir.

Turkcell Yapboz teklifimde 100 SMS hakkım olduğunu görüyorum, bunu sıfırlayabilir miyim?
Active

Turkcell Yapboz tekliflerinde Turkcell Yapboz 100SMS Kampanyası kapsamında ücretsiz olarak sizlere her ay 100SMS hakkı sunuyoruz. Bu hak sıfırlanamaz. 100SMS ücretsizdir.

Turkcell Yapboz tarifesindeyim, farklı bir pakete geçeceğim. Cayma öder miyim?
Active

Farklı bir pakete istediğiniz zaman geçebilirsiniz. Turkcell Yapboz teklifleri kontratsız olduğundan cayma ödemezsiniz.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

 Hayır, devretmez.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya Tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim? İptal ettiğimde cayma yansır mı?
Active
  • Paketinizi iptal etmek için müşteri hizmetlerini arayabilir veya başka bir tarife ya da pakete geçme talebinde bulunabilirsiniz.
  • Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.
  • Cayma ödemezsiniz.
İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi? iptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Paketinizi iptal ettirdiğinizde o ay içinde kullanmadığınız dakika ve internet kullanımınız fatura kesiminizde silinir ve iptal talebiniz (veya tarife/paket değişiklik talebiniz) fatura kesiminizden itibaren geçerli olur.

Tarife/paket dâhilindeki faydaların %80 ve %100 kullanımları bittiğinde bilgilendirmesi yapılacak mı?
Active

Paket değişikliği yapılmadığı veya yukarı yönlü değişiklik yapıldığı dönemlerde bildirimler SMS ile gelir. Paket içeriğinin aşağı yönlü değiştirildiği hallerde; halihazırda yapılmış kullanımın miktarı, değişiklik sonucu tercih edilen kullanım hakkı miktarının %80’ininden fazlaysa veya aşağı yönlü değişiklik abonenin halihazırda kullanım yaptığı miktara denk gelecek şekilde yapıldıysa geçmişe yönelik %80 ve %100 bilgilendirmesi gitmez.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj göndererek ücretsiz olarak fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Paket dahilinde verilen haklar, farklı hatlara transfer edilebilir mi?
Active

Hayır, edilemez.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Numara değişikliği ve fatura kesim tarihi değişikliğinde devam eder, diğer durumlarda devam etmez.

Turkcell Yapboz tarifesindeyim, paketimi değiştirdim. Faturam nasıl belirlenir?
Active

Her fatura döneminde fatura ücreti belirlenirken Turkcell Yapboz teklifindeki son seçime bakılır. Örneğin fatura dönemi her ayın 1’i olan bir müşterimiz için; ayın 5’i, 10’u ve 30’unda paket değişikliği yapmış olsun. Fatura kesim gününde o anda paketinizde hangi içerik varsa ona bakılır yani ayın 30’unda yapılan değişikliğe göre paketinizde bulunan faydalara bakılarak ilerlenir. Daha somutlaştırmak gerekirse; ayında 1’inde 12GB – 250DK ile pakete başlayan bir müşteri ayın 5’inde ek 1GB alarak 13GB – 250DK, ayın 10’unda ek 250DK alarak 13GB – 500DK , ayın 30’unda kullanmadığı 3GB ve 250DK’yı silerek 10GB – 250DK paketini oluşturmuş olsun. Fatura günü 10GB – 250DK (88TL) içeriği üzerinden kullanımlar da dikkate alınarak fatura ücreti oluşturulur.
Değişiklik yapılmayan aylarda bir önceki aydaki son seçim devam eder. 

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Hayır, data hattında kullanılamamaktadır.

Tarife/paketin iptal edilmesi durumunda tekrar yararlanılabilir miyim?
Active

Kriterleri sağlamanız durumunda tekrar yararlanabilirsiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?