Kurumsal Siteye Git

Yeşil Beyaz 2GB

Nasıl kayıt olabilirim?
Active

Bursa Mobile dünyasına, size en yakın Turkcell Mağazasından katılabilirsiniz.

Başvuru SMS'i ücretli mi?
Active

Başvurular SMS ile yapılamamaktadır.

Ne zaman kullanmaya başlarım?
Active

  • Yeşil Beyaz paketinizi başvurunuzdan hemen sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Hattınızın kullanıma açıldığına dair bilgi, kısa mesaj ile telefonunuza iletilir.
  • Dakikalarınız, SMS ve internet kullanımınız iptal etmediğiniz sürece her ay yenilenir.

Kimler yararlanabilir?
Active

Paketten sadece Bursa Mobile 516'li yeni hat alan aboneler faydalanabilir.

Tarife/Paket her ay yenilenecek mi?
Active

Evet, paket her ay otomatik olarak yenilenecektir.

Tarife/paket değişikliği yapabilir miyim?
Active

Evet, dilerseniz Bursa Mobile Yeşil Beyaz Paketler kapsamında bir başka pakete, bir sonraki fatura döneminde geçerli olacak şekilde geçiş yapabilirsiniz.

Tarife/paket değişikliğim ne zaman devreye girer?
Active

İlk fatura kesim tarihinizden itibaren devreye girer.

Tarife/Paket'in içeriği ve özellikleri nedir?
Active

  • 2 GB internet, her yöne 500 dakika ve her yöne 1000 SMS içermektedir.
  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Bedava faydalarım için kullanım sınırı var mı?
Active

Paket kapsamında sunulan faydalar o fatura dönemi için geçerli olur, kullanılmayan faydalar dönem sonunda iptal olur.

Birden fazla kez paket alabilir miyim?
Active

Hayır, alınamamaktadır.

Hattımı başka bir numaraya yönlendirdiğimde paket dakikalarım geçerli olur mu?
Active

Hayır, geçerli olmayacaktır.

Kullanmadığım Tarife/Paket faydalarım bir sonraki aya devreder mi?
Active

İlgili fatura döneminde kullanılmayan dakika ve internet faydaları bir sonraki fatura dönemine devretmez.

Tarifeye bağlı aldığım paketler, ek paketler ve ek kampanyalar da yurt içi tarifemi yurt dışında kullanabilme özelliği kapsamında mıdır?
Active

Hayır, sadece ana tarifenizdeki paketler geçerlidir.

Yurt içi paketinin bitmesi durumunda yurt dışında kullanım nasıl yapılır?
Active

Yurt içi tarifenizi yurt dışında geçerli ülkelerde kullanabilme özelliği kapsamında bu özelliğin aşım ücretlendirmesi devreye girer. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Paketim yurt dışında geçerli mi?
Active

  • Yurt içi tarifenizdeki tüm her yöne dakika, internet ve SMS’i yurt dışında geçerli ülkelerde otomatik olarak günlük ek ücret karşılığında kullanabilirsiniz. Yurt dışında geçerli ülkelerde tarifenizin tüm her yöne dakikası ile bulunduğunuz ülke ve Türkiye’yi arayabilir, ayrıca tüm internet ve SMS’lerinizi kullanabilirsiniz. Yurt dışında yaptığınız ilk kullanımda devreye girer. Kullanmadığınız gün ücret ödemezsiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
  • Bu özelliği iptal ettiğiniz durumda ya da özelliğin geçerli olmadığı ülkelerdeki kullanımlarınız paketinize dâhil olmaz ve başka bir yurt dışı paketiniz yoksa belirli ülkeler için Akıllı Dünya tarifesi üzerinden ücretlendirilir. Akıllı Dünya Tarifesi ile ilgili detaylı bilgi için tıklayınız.

Nasıl İptal ederim?
Active

İptal işlemleri Turkcell Mağazalarından yapılabilir.

Tarife/paket dâhilindeki faydalarım bitince bilgilendirme yapılacak mı?
Active

Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

Ses paketleri için Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalar
Active

Özel Servis Numaraları ve 444’lü Aramalarla ilgili detaylı bilgi için lütfen tıklayın.

Tarife/Paket'ten kalan haklarımı nasıl öğrenebilirim?
Active

KALAN yazıp 2200'a kısa mesaj gönderdiğinizde fatura kesim tarihinize kadar paketinizden kalan dakika/ SMS/ internet bilgilerini öğrenebilirsiniz.

Tarife/Paketimi aşarsam ne kadar öderim?
Active

Tarife paketi bitişindeki kullanım bilgisi için tıklayınız.

Hangi durumlarda bu tarifeden/paketten yararlanılamaz?
Active

Tarife katılım şartlarını sağlamayan abonelerimiz bu paketten yararlanamamaktadır. Ayrıca FCT cihazlarında kullanılan hatlar bu kampanyadan faydalanamaz. Böyle bir kullanımın belirlenmesi durumunda veya kampanyadan faydalanan fakat telekomünikasyon ihtiyacını karşılamak dışında kötüye kullanım tespit edilen kullanımların belirlenmesi durumunda bu hatların tarifeleri Bizbize olarak değiştirilir ve geçmiş kullanımları da Bizbize Tarifesi üzerinden yeniden ücretlendirilerek hat sahibine faturalandırılır.

Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, numara taşıma, borç nedeniyle hattın kapanması, kendi isteğiyle hat kapama, veya fatura dönem değişikliğinde faydalar devam eder mi?
Active

  • Devir, numara taşıma,  ve borç nedeniyle hattın kapanması durumlarında paket faydalarınız iptal olur.
  • Sim kart değişikliği, abone isteğiyle hattı kapama, fatura dönem değişikliği durumlarında paket faydalarınız devam eder.
  • Bursa Mobile hatlarında numara değişikliği, ödeme tipi değişikliği ve devir yapılamamaktadır.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Evet, fatura dönemi sonuna kadar kullanılmaya devam edecektir.

Kalan dakikalarım bana bildirilecek mi?
Active

Evet, paketinizin %80’i ve tamamı dolduğunda, kalan haklarınız size bildirilecektir.

Kapat
Yardım ister misiniz?