Kurumsal Siteye Git

Dijital Operatör Uygulaması

Özet Bilgiler:
Active

  • Ne zaman kullanmaya başlarım?
    • Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Hayır. Yenilenmeyecek.
  • Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
    • Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmemektedir.

Dijital Operatör Uygulaması nedir?
Active

Dijital Operatör Uygulaması'yla kalan tutarınızı ve paketinizi görüntüleyebilir, faturanızı inceleyip ödeyebilir, size özel cihaz, uygulama ve paket tekliflerini inceleyip satın alabilir, sabit internet ve hatlarınızı ekleyip yönetebilirsiniz. Türkiye’nin ilk elektronik pazaryeri Turkcell Pasaj’da hızlı teslimat ve esnek ödeme avantajlarından faydalanabilir, Turkcell güvencesi ile alışveriş yapabilirsiniz. Üstelik tüm taleplerinizi iletip kolayca takip edebilirsiniz. İhtiyacınız olduğu anda yapay zekalı Asistan'dan destek alabilir ve çağrı merkezini aramanıza gerek kalmadan birçok işleminizi kolayca yapabilirsiniz.

Nasıl kullanırım?
Active

Dijital Operatör Uygulaması’nı App Store ve Google Play’den indirdikten sonra uygulamaya kolayca giriş yapabilirsiniz. Dijital Operatör'e tek giriş yöntemi Hızlı Giriş'tir.

Kimler kullanabilir?
Active

iOS 11 ve üstü işletim sistemine sahip iPhone marka cihazı ve 5.0 ve üstü işletim sistemine sahip tüm Android cihazı olan tüm operatörlerdeki hat sahipleri kullanabilirler.

Ne kadar öderim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması’nı Apple Store ve Google Play'den ücretsiz olarak indirebilirsiniz.
Yurt dışındayken uygulama üzerinden kullandığınız internet için yurt dışı internet tarifesi üzerinden ücret ödersiniz. Yurt dışı internet tarifeleri için tıklayınız.

Dijital Operatör Uygulaması’nın eski versiyonu yüklü iken Salla Kazan yapabilir miyim?
Active

Salla Kazan yapabilmeniz için son versiyonu yüklemeniz gerekmektedir.

Dijital Operatör Uygulaması’nda sabit internet ürünlerimi nasıl görüntüleyebilirim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması'nda sol üstteki profil fotoğrafınıza tıkladığınızda açılan ekranda "Hesap Ekle" alanından sizden istenilen bilgileri girip onaylayarak hem sabit internet ürünlerinizi hem de adınıza kayıtlı tüm Turkcell hatlarınızı görüntüleyebilir ve işlem yapabilirsiniz. Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.
Hesaplarımı ekledim, fakat artık görüntülemek istemiyorum, ne yapmalıyım?
Active

Dijital Operatör Uygulaması sol üst köşedeki fotoğrafa tıkladığınızda açılan Profil alanından "Hesap Ekle/Kaldır" >  "Hesap Kaldır" ekranından daha önce eklediğiniz hesaplarınızı kaldırabilirsiniz.

Turkcell hattı kullanmıyorum, ama sabit internet abonesiyim. Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl kullanabilirim?
Active

Diğer Operatör kullanıcısı olarak sabit internet hesabınızı görüntülemek için Dijital Operatör'e Hızlı Giriş ile giriş yapabilir, sonrasında uygulamada sol üstteki fotoğrafınıza tıklayınca açılan ekrandan hesap ekleme yapabilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’nda sabit internet ürünlerimle ilgili hangi işlemleri yapabilirim?
Active

Fiber, DSL ürünleriniz için kalan kullanım ve adil kullanım kotası bilgisi görüntüleyebilir, ses ürünleriniz için kalan dakikalarınızı ve TV için ise ürün ve aktivasyon bilgisini kontrol edebilirsiniz. Faturalarınızı görüntüleyebilir ve ödeyebilirsiniz. Sahip olduğunuz servisleri görebilirsiniz. Aynı zamanda üst pakete geçebilir ve adil kullanım kotasına takıldıysanız joker paket satın alabilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’nı nasıl iptal ederim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması abonelik gerektirmediği için iptal edilen bir uygulama değildir. Telefonunuzdan Uygulama’yı silebilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’nı Türkçe'den başka farklı bir dilde kullanabilir miyim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması için İngilizce dil seçeneği bulunmaktadır. Dijital Operatör Uygulaması sol üst köşedeki Profil > Dil Tercihi > Uygulama Dili alanından dil seçimi seçimi yapılabilir.

Dijital Operatör Uygulaması’na en son ne zaman giriş yaptığımı görebilir miyim?
Active

Hayır, göremezsiniz.

Farklı bir cihazda Dijital Operatör Uygulaması’nı açık unuttum, nasıl kapatırım?
Active

Hangi cihazdan giriş yapıldı ise o cihazdan Dijital Operator uygulaması > Profil > Çıkış alanından çıkış yapılmalıdır.

Dijital Operatör Uygulaması’nı tabletlerde ( iPad vs. ) kullanabiliyor muyum?
Active

Evet. Uygulamayı iPad ve diğer tabletler üzerinden indirip kullanabilirsiniz. Data hattı ile girişlerde de yalnıza Hızlı Giriş yapılacaktır. İşlem yapılan data hatlarının üzerinde kayıtlı iletişim numarası var ise onay mesajı o hatlarına gider, eğer hatlar SMS destekliyor ise, data hattına da onay mesajını alabilir.

Yararlandığım kampanyaları Dijital Operatör Uygulaması üzerinden görebilir miyim?
Active

Evet. Dijital Operatör Uygulaması üzerinde ana sayfadaki "Paket ve Servislerim" altında bulabilirsiniz.

Abonelik veya kampanya sözleşmelerimi görebilir miyim?
Active

Evet. Hem aktif hem de geçmişteki sözleşme örneklerinizi görebilir ve bilgisayarınıza kaydedebilirsiniz. Sözleşmelerinizi Dijital Operatör Uygulaması sağ üst köşedeki profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > "Sözleşmelerim" alanından görebilirsiniz. Hangi kampanyanın hangi teklif ile alındığı, ne zaman imzalandığı, kontrat bitiş zamanı, aylık ödeme tutarı gibi bilgileri de Dijital Operatör Uygulaması’ndan görebilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’nda en son hangi tarihte, ne kadar ve nereden TL yüklendiğime dair bilgileri görebilir miyim?
Active

Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "Ana Sayfa"daki "TL Durumum" alanından TL yükleme, tarih vs bilgilerine bakabilirsiniz. Bu menüden sorgulama yapılan ay içindeki bilgiler görülebilir.

Dijital Operatör Uygulaması’na kullanıcı bilgilerimi ekleyebilir miyim?
Active

  • Evet. Dijital Operatör Uygulaması'ndaki sol üstteki fotoğrafa tıkladığınızda açılan ekranda "Kimlik Bilgilerim" alanından kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.
  • Hat sizin adınıza kayıtlı ise "Evet" seçerek kayıtlı bilgilerinizi görebilir, iletişim bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz. Hat sizin adınıza değilse ve hattın kullanıcısıysanız, "Kullanmakta olduğunuz hat sizin adınıza mı kayıtlı?" sorusuna "Hayır" seçimi yaparak kullanıcı bilgilerinizi girebilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması üzerinden faturalarımı ne zaman görebilirim?
Active

Fatura kesildikten sonra 24 saat içinde görebilirsiniz.

Yabancı uyruklu müşteriler Hesap Ekleyebilir mi?
Active

Evet. Yabancı uyruklu müşteriler vergi kimlik numaralarını girerek hesap ekleyebilirler.

Dijital Operatör Uygulaması’ndan mevcut taleplerimin durumunu görüntüleyebilir miyim?
Active

Evet. Çağrı Merkezi’nden oluşturduğunuz bazı taleplerinizi ve Dijital Operatör içerisinden açılan tüm taleplerinizi Dijital Operatör Uygulaması'ndaki "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama" alanından takip edebilirsiniz. Turkcell.com.tr'den açtığınız şikayetlerinize de yine Dijital Operatör Uygulaması "Yardım" > "Talep Durumu Sorgulama"  alanındaki linkten ulaşabilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan ödemeyi/paket yükleme ve TL yüklemeyi görebilir miyim?
Active

  • Sadece yapılan ödemeyi bilgilendirme amaçlı e-posta olarak gönderebiliyoruz. Ödemenizi yaptıktan sonra e-posta adresinizi girmeniz yeterli.
  • Dekont gönderimi müşteri hizmetleri tarafından yapılmamaktadır. Dekontu hattın kullanıcısı bankasından talep edebilir.

TL İşlemlerim alanında, hattımın kısıtlanacağı ya da iptal olacağı tarih bilgilerini görebilir miyim?
Active

Evet, görebilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’nda abonelik başlangıç tarihimi (hat aktivasyon tarihi) görebilir miyim?
Active

Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üst köşedeki Profil alanından veya "İşlemler" > "Hat Ayarlarım" > Sözleşmelerim alanından bu bilgiye ulaşabilirsiniz.

Aynı anda birden fazla cihaz ile Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Active

Evet. Herhangi bir sınır yoktur.

Data hattım ile Dijital Operatör Uygulaması’nda işlem yapabilir miyim?
Active

Evet, yapabilirsiniz.

Dijital Operatör Uygulaması’na abonelik için özel bir form doldurmak, ya da başvuru yapmak gerekir mi?
Active

Hayır, gerekmez.

Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yaptığımda SMS bilgilendirmesi gelir mi?
Active

Hangi hat ile giriş yapıldıysa o hatta sadece aşağıdaki durumda bilgilendirme SMS'i gelir.
Dijital Operatör Uygulaması’nda faturanızın detayı incelendiğinde "www.turkcell.com.tr üzerinden kullanım detaylarınızı incelediniz." SMS'i gelir.

Dijital Operatör Uygulaması üzerinden yapılan işlemlerde kullandığım bir kredi kartını, farklı hatlar için de kullanabilir miyim?
Active

Evet, kullanabilirsiniz.

Kullanım sırasında ekrana çıkan memnuniyet anketi kaldırılabilir mi?
Active

Anketerimize sizlerin geri bildirimlerinizi alarak Dijital Operatör Uygulamamızı ihtiyaçlarınız doğrultusunda güncellemek için ihtiyaç duyuyoruz. Bu nedenle değerli görüşlerinizi bizimle paylaşabilirseniz çok seviniriz. Anketimizi yanıtlamak istemezseniz çarpıya basarak anketten çıkabilirsiniz.

İnternet paketim veya TL bakiyem biterse de Dijital Operatör Uygulaması’nı kullanabilir miyim?
Active

İnternet paketiniz veya TL bakiyeniz bitse bile Dijital Operatör’e her zaman ücretsiz olarak girebilir; paket ve TL yükleme işlemlerinizi kolay ve hızlı şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Paket bittiğinde fatura ödeme işlemi yapılamamaktadır.

Dijital Operatör Uygulaması'ndaki ödeme işlemlerim için sanal kart ve debit kart(banka kartı) kullanabilir miyim?
Active

Evet. Sanal kart ve debit kart kullanılabilir.

Kredi kartı bilgilerimi silebilir miyim?
Active

Kredi kartı bilgilerinizi Dijital Operatör'den silebilirsiniz ancak herhangi bir talimatınız varsa (örneğin otomatik ödeme talimatı gibi) öncelikle talimatınızı kaldırmanız gerekmektedir. Talimatınızı Dijital Operatör ve Turkcell.com.tr'de Fatura Ayarları sayfasından kaldırabilirsiniz. Paycell Card kartınızı ise talimatınız olsun veya olmasın Dijital Operatör'den silemezsiniz, Çağrı Merkezi'ni aramanız gerekmektedir.
Başka Turkcell hatlarına ait fatura ödemesini yapabilir miyim?
Active

Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yapıp "Paketler" alanından "Diğer İşlemler" > ""Başka Hatta İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" altından ödenebilmektedir. Uygulama'ya login olunmadığında da karşılama ekranındaki "Başka Hat İçin İşlem Yap" > "Başka Hattın Faturasını Öde" alanından kendi TCKNnize bağlı diğer Turkcell hatları için ödeme yapılabilmektedir. 

Uygulama yüklendiğinde onaylanması zorunlu olan kullanıcı sözleşmesi, uygulama silindiğinde geçerliliğini yitirir mi?
Active

Hayır. Kullanıcı sözleşmesi geçerliliğini yitirmez.

Dijital Operatör Uygulaması’ndan fatura gönderim tipini değiştirebilir miyim?
Active

Evet. Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Fatura Ayarlarım" > "Fatura Gönderim Yöntemi" alanından değişiklik yapabilirsiniz. 

Kredi kartımı Dijital Operatör Uygulaması'na nasıl tanımlayabilirim?
Active

Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaptıktan sonra "İşlemler" > "Ödeme Tercihlerim" > "Paycell ve Kayıtlı Kartlarım" alanından kredi kartınızı kaydedebilirsiniz.

Sabit internet hesaplarımı nasıl ekleyebilirim?
Active

Aşağıdaki adımlar izlenerek Dijital Operatör Uygulaması’na sabit internet hesapları eklenebilir:
Bireysel sabit internet kullanan Turkcell müşterisi;
  • Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapılır.
  • Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
  • Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir eğer eşleşen bir Turkcell ve sabit internet hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
  • Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.
Bireysel sabit internet kullanan diğer operatör müşterisi;
  • Dijital Operatör Uygulaması indirilir.
  • Telefon numarası, e-mail adresi girilir ve bir şifre belirlenir.
  • Telefona gelen anlık şifre girilir. Doğru girilirse 2. aşama olarak e-mail adresine giderek mail onaylanır.
  • Dijital Operatör Uygulaması’na bu bilgiler ile giriş yapılır.
  • Dijital Operatör Uygulaması ilk açıldığında GSM numarasının yer aldığı sekmeye tıklanır ve açılan ekranda yer alan "+" (artı) Yeni Hesap Ekle’ye basılır. Ya da Dijital Operatör Uygulaması ana sayfada fotoğrafa bastığınızda açılan ekranda Hesap Ekle/Kaldır alanına basılır.
  • Açılan sekmede TCKN ve doğum tarihi girilir, eğer eşleşen bir Superonline hesabı var ise, kullanıcıya gösterilir.
  • Kullanıcı kabul ederse Hesaplarını ekler ve kullanabilir.

Kurumsal hat kullanan kullanıcı hesap ekleme yapabilir mi?
Active

Kurumsal Hatlar sadece sabit internetini ekleyebilmektedirler, bireysel hatlarını ekleyememektedirler.

Turkcell sabit internet müşterileri Dijital Operatör’den hangi işlemleri yapabilirler?
Active

  • Kalan kullanım görüntüleme
  • Fatura görüntüleme, detay ve pdf
  • Fatura ödeme
  • E-Fatura geçiş
  • Taahhüt başlangıç bitiş tarihi görüntüleme
  • Yeniden kontrat yapma
  • Kampanya geçişleri ve TV+ başvurusu yapma
  • Ek paket satın alma
  • Güvenli internet işlemleri
  • Kablosuz Ağ İşlemleri
  • Teknik Çözümler
  • Hizmet dondurma
  • İleri tarihli paket işlemleri
  • Başvuru durumu ve randevu bilgisi görüntüleme
  • En yakın bayi bilgisi
  • Çağrı merkezi talep statüsü görüntüleme
Hattıma gelen ve gönderdiğim SMS'lerimi görebilir miyim?
Active

  • Evet. Dijital Operatör Uygulaması sağ üstte bulunan Bildirimler (çan) ikonuna basarak Mesajlarım alanından SMS’ler görüntülenebilir. Sadece Turkcell'e gönderilen ve Turkcell'den gelen mesajlar görülebilir.
  • Geriye dönük 30 güne kadar mesajlar görüntülenebilir. (Paycell, GNÇ, Platinum, lifebox ve benzeri Turkcell bağlantılı segment ve servislerinden gelen SMS'ler de dahildir)

Yabancı kredi kartları kullanılabilir mi?
Active

Yabancı banka kartları ile şifreli (3D secure, Chip&Pin) kullanılması koşuluyla sadece Dijital Operatör (web, Uygulama) ve bayi kanalından fatura ödemesi ve TL/paket yüklemesi yapılabilir. Müşteri hizmetleri, IVR üzerinden yabancı banka kartları ile ödeme yapılamaz.
Dijital Operatör Uygulaması’na kaç adet hesap eklenebilir?
Active

Bireysel hatlar bireysel tüm hatlarını, bireysel ev interneti hesaplarını, bireysel Superbox hesabını ve data hattını ekleyebilirler. Hat eklemede sınır yoktur. Bireysel hat hiçbir kurumsal hattı ekleyememektedir.

Kurumsal hatlar ise sadece 1 adet bireysel ev interneti hesabını ekleyebilir. Bireysel mobil hat veya data hattı eklenememektedirler. 

Kendi cihazımdan farklı bir hat için Dijital Operatör Uygulaması’na giriş yapabilir miyim?
Active

Evet, GSM numarası veya e-mail adresi girişi yapıldıktan sonra giriş yapılan numaraya bir kod gelecektir. Bu kodu onaylamanız durumunda cihazdan uygulamaya giriş yapabilirsiniz.

Aktif olmayan hatlarla veya Turkcell'den diğer operatörlere geçiş yapıldığında Dijital Operatör Uygulaması’na ulaşılabilir mi?
Active

Diğer operatörlere ait hatlar Dijital Operatör uygulamasına giriş yapabilir,  aynı zamanda Pasaj’a da ulaşabilir.
Aktif olmayan hatlar ise Hızlı Giriş yaparken GSM bilgisi vermek zorunda oldukları için bunlar bu hatla giriş yapamaz. Ancak yine de Pasaj’a ulaşabilir.

Yaptığım ev interneti başvurumu nasıl takip edebilirim?
Active

 Ev interneti başvurunuzu Dijital Operatör'e giriş yapıldığında "İşlemler" > "Başvuru İşlemlerim" > "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" alanından takip edilebilirsiniz. Dijital Operatör'e giriş yapmadan da açılan karşılama ekrandan "Ev İnterneti Başvurusu Durumum" altından başvurunuzun durumunu görüntüleyebilirsiniz.

Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygun mu?
Active

Dijital Operatör sosyal destek kapsamındaki müşteriler için uygundur.

Kapat
Yardım ister misiniz?