Telefonumu mobil ödeme kullanımına nasıl açabilirim?

Faturam Hasatta Servisi katılımı ve iptali sadece Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden gerçekleştirilir.
Faturam Hasatta servisi için herhangi bir ücret tahsil edilmemektedir, ücretsizdir.
Katılım şartlarını sağlayan abonelerin, Faturam Hasatta başvurusunda bulunduklarında, güncel fatura tutarları kontrol edilir. Güncel fatura tutarı 100 TL altında olan aboneler başvuruyu takiben ilk fatura döneminde; 100 TL üzerinde olan aboneler ise bir sonraki fatura döneminde servisten faydalanmaya başlarlar.
Faturam Hasatta kapsamındaki 6. faturanın kesim tarihinden 3 gün sonra, servis aboneliği otomatik olarak sona erer. Yani 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği otomatik olarak yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde tekrar servis aboneliği için başvuruda bulunabilir.
Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezi üzerinden iptal talebinizi iletebilirsiniz.
Servis iptal edildikten sonra çıkacak faturaların son ödeme tarihleri ötelenmez. Faturam Hasatta servis aboneliğinin aktif olduğu dönemde çıkmış ve ödeme tarihi ertelenmiş faturalarla ilgili bir değişiklik yapılmaz.
Faturam hasatta aboneliğiniz süresince; Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği, taahhütlü bir cihaz kampanyasına katılım işlemleriniz gerçekleştirilemez. Bu işlemlerden herhangi birinin yapılabilmesi için, Faturam Hasatta aboneliğinizi iptal ettirmeniz gerekir.
Faturam Hasatta katılımını takip eden 6 fatura dönemi boyunca, abone talebi veya servis koşulları gereği iptal gerçekleşmediği sürece, servis aboneliği devam eder. 6. fatura döneminin sonunda, servis aboneliği yenilenmez. Abone koşulları sağladığı takdirde, tekrar servis katılımı için başvuruda bulunabilir.
Evet, Faturam Hasatta Servisi, müşterilerimize faturalarının son ödeme tarihlerini erteleyerek daha geç ödeme imkânı sağlayan bir servistir. Aylık fatura tutarı 100 TL’yi geçmediği sürece, kullanım türü veya yönü açısından herhangi bir kısıtlama yoktur.
Hayır, servis aboneliğiniz devam etmez. Numara değişikliği, devir, faturasız hata geçiş, fatura dönem değişikliği, tarife değişikliği işlemlerinin yapılabilmesi için servis aboneliğini iptal ettirmeniz gerekir.
Turkcell Mağazalarından veya Turkcell Çağrı Merkezinden detaylı bilgi edinebilirsiniz.