Kurumsal Siteye Git

İçimdeki Hazine

Özet Bilgiler:
Active

  • Ne zaman kullanmaya başlarım?
    • Uygulamayı cihazınıza indirip giriş yaptığınız andan itibaren ücretsiz kullanmaya başlayabilirsiniz.
  • Servis her ay yenilenecek mi? Yenilendiğinde bilgilendirme SMS’i gelir mi?
    • Servise bir kez üye olmak yeterlidir, yenileme gerektirmez.
  • Ay içerisinde birden fazla kez servise abonelik yapabilir miyim?
    • Bir GSM numarasından yalnızca bir üyelik oluşturulabilir.

Nedir?
Active

İçimdeki Hazine; , otizm spektrum bozukluğu, down sendromu ve öğrenme zorlukları yaşayan çocukların eğitimine dijital bir destek vermek için çocuk psikologları ve eğitmenler gözetiminde geliştirilmiş, uluslararası sertifikalı bir eğitici oyun uygulamasıdır.

Nasıl abone olabilirim?
Active

Uygulamayı App Store veya Google Play’den cihazınıza indirip Hızlı Giriş alanından uygulamaya giriş yapmanız yeterlidir.

Nasıl Kullanabilirim?
Active

Uygulamayı App Store veya Google Play’den cihazınıza indirip Hızlı Giriş alanından uygulamaya giriş yaptıktan sonra ücretsiz kullanmaya başlayabilirsiniz.

Kimler yararlanabilir?
Active

Otizm spektrum bozukluğu, down sendromu ve öğrenme zorlukları yaşayan çocuklar, aileleri, öğretmenleri ve otizmle alakalı bilgi sahibi olmak isteyen herkes uygulamadan ücretsiz faydalanabilir.

Servisin içeriği ve özellikleri nedir?
Active
  • Harfler, sayılar, renkler, hayvanlar ve eşyalar gibi temel bilgilerin, öğrenme güçlüğü ve odaklanma sorunu yaşayan çocuklara Uygulamalı Davranış Analizi tekniği (ABA) ile geliştirilen seçme, eşleştirme, sıralama, çizme ve sesli oyunlar aracılığıyla öğretilmesi amaçlanır. Tablete ve telefona indirilebilen İçimdeki Hazine, otizmli çocukların kaynaştırma okullarına devam etmesine yardımcı olur.
  • İçimdeki Hazine, çocuklar ve aileleri için ayrılmış iki ayrı platformdan oluşur.
  • Çocuk bölümü, otizmli çocuğun yaşına ve eğitim durumuna göre belirli sırayla açılan çeşitli eğitici oyunların yanısıra konuşma zorlukları yaşayan çocuklar için Destekleyici ve Alternatif İletişim Sistemi (AAC) içerir. Bireysel olarak şekillenen öğretim programı, çocukların zihinsel gelişimine ayak uydurur. Çocuk bölümünde, reklamlar ve satın alma opsiyonları da dahil olmak üzere, dikkat dağıtıcı hiçbir unsur bulunmaz.
  • Aile bölümü, çocuğunuza ait gelişim raporlarını inceleyebileceğiniz ve eğitim ayarlarını yapılandırabileceğiniz platformdur. Aile platformu aracılığıyla otizm, down sendromu ve diğer özel ihtiyaçlarla ilgili bilgi alabileceğiniz yazılara ulaşabilir ve çocuğunuzun eğitiminde tam erişime sahip olabilirsiniz.
  • "Ana Ekran" bölümünden çocuğunuzun karnesini ve uygulama hakkındaki en yeni bilgileri alabilir, "Eğitim" bölümünden özel olarak oluşturulmuş evde otizm eğitimi hakkında bilgilere ulaşabilir, "Oyunlar" bölümünden yeni oyunlar ekleyebilir ve var olan oyunların ayarlarını değiştirebilir, "Ayarlar" bölümünden uygulamalar hakkındaki bütün ayarlara ve bilgilere ulaşabilirsiniz. Ayrıca, uygulama içerisinden aşağıdaki hizmetlere de ulaşabilirsiniz:
    • Çocuğunuz için özel olarak kişiselleştirilmiş eğitim
    • Çocuğunuzun performansını yakından takip edebilmeniz için ayrıntılı bilgiler
    • Çocuğunuzun günlük ve haftalık gelişim raporlari
Servis yurt dışında geçerli mi?
Active

Servisi, Türkçe dil desteği ile yurt dışında da kullanabilirsiniz.

Nasıl İptal ederim? İptal olduğunda bilgilendirme SMS’i gelir mi?
Active

Uygulamanın “aile” modunda yer alan “ayarlar” bölümündeki “hesabı silme isteği gönder” alanından üyeliğinizin iptal edilmesini talep etmeniz ve uygulamayı cihazınızdan silmeniz yeterlidir.

İptal işlemi yapıldığında kalan haklar süre sonuna kadar kullanılmaya devam eder mi?
Active

Uygulama ücretsizdir, aylık kullanım hakkı yoktur, bir üyelik üyelik silinene kadar kullanılabilir.

Hangi durumlarda bu servisten yararlanılamaz?
Active

GSM numarasıyla giriş yapılmadığı ve internet bağlantısının olmadığı durumlarda servis kullanılamaz.

Numara değişikliği, devir, ödeme tipi değişikliği, numara taşıma, hattın geçici olarak kapatılması ve hat iptal edildiğinde devam eder mi?
Active

Uygulamayı cihazınıza indirip yeni GSM numaranızla tekrar üyelik oluşturmanız gerekir.

Data hattımda kullanabilir miyim?
Active

Kullanabilirsiniz.

Aynı anda başka bir servis alabilir miyim?
Active

Alabilirsiniz.

Servis ile ilgili detaylı bilgileri nereden öğrenebilirim?
Active
Fatura dönem değişikliği ve borç nedeniyle hattın kapatılması durumunda devam eder mi?
Active

Etmez.

Servisin yenilenme tarihinde hatta yeterli TL yoksa bekleme süresi nedir?
Active

Uygulama ücretsizdir.

Hangi firma tarafından destek verilmektedir? İrtibat numarası nedir?
Active

İş ortağı servisinde eklenmelidir.

Kapat
Yardım ister misiniz?