Kurumsal Siteye Git

Joygame’de Paycell Mobil Ödeme

Kimler kullanabilir?
Active

Paycell Mobil Ödeme’yi, hattı bu işleme açık olan tüm Turkcell aboneleri kullanabilir.

Joygame'de avans TL bakiyemi kullanarak Paycell Mobil Ödeme ile ödeme yapabilir miyim?
Active

Avans TL bakiyeniz ile Paycell Mobil Ödeme servisini kullanamazsınız. İşlem yapabilmek için TL yüklemelisiniz.

Alışveriş detaylarımını nasıl görebilirim?
Active

Turkcell faturanızda yaptığınız ödemeleri “Mobil Ödeme” başlığı altında görebilirsiniz. Ön ödemeli hat sahipleri ise müşteri hizmetlerini 532’den arayarak mobil ödeme işlem tarihçesini sorgulayabilirler.

Joygame'de Mobil Ödeme için her işlemde onay alınır mı?
Active

Evet, Joygame'deki ödeme işleminiz, size gelen SMS'e EVET yazarak geri dönüş yapılmadığınız ve size gelen tek kullanımlık SMS’in girişini yapmadığınız sürece gerçekleşmez.

Hattımın mobil ödemeye kapalı olduğuna dair mesaj alıyorum. Ne yapmalıyım?
Active

  • Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
  • Kurumsal hattınız mobil ödemeye kapalı ise şirket yetkiliniz ile iletişime geçmelisiniz. Şirket yetkilisi iseniz çağrı merkezimizi arayarak şirket hatlarınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.

Paycell Mobil Ödeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Active

Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için Joygame müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.

Kimler kullanabilir?
Active

Paycell Mobil Ödeme’yi, hattı bu işleme açık olan tüm Turkcell aboneleri kullanabilir.

Joygame'de avans TL bakiyemi kullanarak Paycell Mobil Ödeme ile ödeme yapabilir miyim?
Active

Avans TL bakiyeniz ile Paycell Mobil Ödeme servisini kullanamazsınız. İşlem yapabilmek için TL yüklemelisiniz.

Alışveriş detaylarımını nasıl görebilirim?
Active

Turkcell faturanızda yaptığınız ödemeleri “Mobil Ödeme” başlığı altında görebilirsiniz. Ön ödemeli hat sahipleri ise müşteri hizmetlerini 532’den arayarak mobil ödeme işlem tarihçesini sorgulayabilirler.

Joygame'de Mobil Ödeme için her işlemde onay alınır mı?
Active

Evet, Joygame'deki ödeme işleminiz, size gelen SMS'e EVET yazarak geri dönüş yapılmadığınız ve size gelen tek kullanımlık SMS’in girişini yapmadığınız sürece gerçekleşmez.

Hattımın mobil ödemeye kapalı olduğuna dair mesaj alıyorum. Ne yapmalıyım?
Active

  • Çağrı merkezimizi arayarak hattınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.
  • Kurumsal hattınız mobil ödemeye kapalı ise şirket yetkiliniz ile iletişime geçmelisiniz. Şirket yetkilisi iseniz çağrı merkezimizi arayarak şirket hatlarınızı mobil ödemeye açtırabilirsiniz.

Paycell Mobil Ödeme servisini kullanarak ödemesini yaptığım ürünler ile ilgili sorularımı veya şikayetlerimi kime iletmeliyim?
Active

Alışverişinizle ilgili tüm soru ve talepleriniz için Joygame müşteri hizmetleriyle iletişime geçmelisiniz.

Kapat
Yardım ister misiniz?