Kurumsal Siteye Git

lifebox

lifebox Nedir?
Active

lifebox fotoğraf, video, müzik ve dosyalarınızı saklayabileceğiniz, telefon rehberinizi yedekleyebileceğiniz; internete erişebildiğiniz her yerde telefon, tablet ya da bilgisayardan bu dosyalara ulaşabileceğiniz ve kolayca paylaşım yapabileceğiniz bir servistir.
Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir.
Saklama alanını büyütmek için paket satın alabilirsiniz. Alınan paketler aylık olarak otomatik yenilenir.

lifebox'ı kullanmaya nasıl başlarım?
Active

lifebox uygulamasını storelardan indirebilirsiniz. Uygulamayı indirdikten sonra telefon numarası ve E-mail bilgileriniz ile hesap oluşturabilirsiniz. Bir sefer hesap oluşturduktan sonra beni hatırla seçeneği ile aynı cihaz üzerinden tekrar tekrar şifre girmeden giriş yapabilirsiniz. Beni hatırla seçeneği açık olduğunda, WIFI ile bağlansanız da aynı cihaz ile otomatik giriş gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifreniz ile giriş yapabilirsiniz. - Eğer Turkcell abonesi değilseniz, e-mail , telefon numarası ve belirlemiş olduğunuz şifre ile hesap oluşturabilirsiniz. Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve kurumsal e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.  Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.

E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz.  Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamlıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.   

lifebox'ı kimler kullanabilir?
Active

Turkcell ve diğer operatör aboneleri tarafından kullanılabilir. Android (5.0 ve üzeri) ve iOS (10 ve üzeri) işletim sistemli akıllı telefon ve tablet kullanıcıları, lifebox'a mobil uygulama üzerinden, akıllı cihaz sahibi olmayan kullanıcılar ise https://mylifebox.com// adresinden ulaşabilir.

lifebox'a Nereden Ulaşırım?
Active

Google Play ve Appstore uygulama marketlerinden lifebox uygulamasını indirebilirsiniz. Tüm kullanıcılar https://mylifebox.com// web sayfasından uygulamaya erişebilirler.

lifebox'a nasıl giriş yaparım?
Active

lifebox uygulamasını açtıktan sonra, Turkcell abonesiyseniz, 3G ya da 4.5G mobil internet üzerinden bağlıysanız otomatik olarak giriş yapabilirsiniz. Wi-Fi ile bağlıyken Turkcell telefon numarası ya da kayıt olurken girdiğiniz e-posta adresini yazıp belirlediğiniz şifreyi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.

Eğer Turkcell abonesi değilseniz kayıt olurken girdiğiniz telefon numaranız ya da e-posta adresiniz ve belirlediğiniz şifrenizi yazarak uygulamaya giriş yapabilirsiniz. Ayrıca https://mylifebox.com// web adresinden de belirlediğiniz şifre ile lifebox'a ulaşabilirsiniz.

Üye olma aşamasında kurumsal telefon numaranızı ve e-mail adresinizi kullanmamanızı tavsiye ederiz.

E-mailinizi yazarken yazım hatası yapmamaya özen göstermenizi rica ederiz.  Olası yazım hatalarınızı kayıt ol işlemini tamamladıktan sonra size çıkardığımız uyarı ekranında kontrol edip, düzeltebilirsiniz.  

Hoş geldin Paketi nedir?
Active

Hoş Geldin Paketi (5 GB saklama alanı) ücretsizdir.
LIFEBOX yazıp 2200’a ücretsiz SMS gönderen, uygulamaya veya https://mylifebox.com// adresine giriş yapan abonelere Hoş Geldin Paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır.

lifebox uygulaması ücretli mi?
Active

lifebox uygulamasını indirmek ücretsizdir. Android cihazlarda App-Market üzerinden indirilirken oluşan data trafiği ücretlendirilmez. Google Play ve Apple Appstore’dan indirme yapılırken oluşan data trafiği mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Saklama alanınızı yükseltmek ya da Premium özelliklerden yararlanmak istiyorsanız uygulama içerisinden ekstra satın alım gerçekleştirebilirsiniz. Turkcell abonesi iseniz ekstra alımlar faturanıza yansır, Turkcell abonesi değilseniz Apple store/Google play'e kayıtlı kredi kartınıza yansır.

Mobil internet ücretlendirmesi nasıl yapılır?
Active

Yükleme, sosyal ağlar ve e-posta ile paylaşım, izleme/dinleme ve indirme işlemleri sırasında oluşan trafik, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir. Ayrıca lifebox uygulamasının Ayarlar menüsünden Otomatik Yükleme seçeneğini Wi-Fi/3G-4.5G, Wi-Fi ya da Kapalı olacak şekilde güncelleyebilirsiniz.
Data hatları ile MGB APN üzerinden yapılan kullanımlar mevcut tarifeniz üzerinden ücretlendirilir.
Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz.

Lifebox’ta yedeklediğim kontak bilgileri saklama alanı paketimden harcar mı?
Active

Hayır, lifebox’taki rehberiniz lifebox paketinin saklama alanından harcamaz.

Paketimin saklama alanı dolduğunda ne yapmalıyım?
Active

Uygulamayı indiren ve giriş yapan tüm abonelere 5 GB saklama alanı hediyemizdir. Saklama alanını büyütmek için:
Turkcell abonesiyseniz;

  • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 100GB Paket (100 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
Ayrıca lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden Paketler menüsünden saklama alanını büyütebilirsiniz.
Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden Paketler menüsünden saklama alanınızı büyütebilirsiniz.

Ne kadar Öderim?
Active

Hoş Geldin Paketi (5GB saklama alanı)Tüm operatör abonelerine ücretsiz
ÜCRETLİ PAKETLERSadece Turkcell aboneleri için*App Store Google Play
(Tüm operatör aboneleri için)(Tüm operatör aboneleri için)

50GB Paket (50 GB saklama alanı) 7,99 TL/ay (Turkcell) - 6,99 TL/ay (App Store Google Play)

100GB Paket (100 GB saklama alanı) 9,99 TL/ay (Turkcell) - 9,99 TL/ay (App Store Google Play)

250GB Paket (100 GB saklama alanı) 11,99 TL/ay (Turkcell) - 11,99 TL/ay (App Store Google Play)

500GB Paket (500 GB saklama alanı) 15,99 TL/ay (Turkcell) - 15,99 TL/ay (App Store Google Play)

2.5TB Paket (2,5TB saklama alanı) 59,99 TL/ay (Turkcell) - 59,99 TL/ay (App Store Google Play)

 lifebox Standart+ paketi 1,99 TL/ay (Turkcell)

 lifebox Premium paketi 3,99 TL/ay (Turkcell) - 3,99 TL/ay (App Store Google Play)                                                       

  • *Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vergiler hakkında detaylı bilgi için tıklayın.
  • lifebox'ı kullanarak 3G/4.5G üzerinden yükleme, indirme, paylaşma, senkronizasyon, indirme/izleme yapmanız durumunda mobil internet paketiniz varsa paketinizden, paketiniz yoksa tarifeniz üzerinden ücretlendirilirsiniz. VINN üzerinden kullanım sırasında oluşan trafik mevcut VINN tarifeniz üzerinden ücretlendirilir. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz.
Lifebox rehber yedekleme özelliğini nasıl kullanırım?
Active

Uygulama içinde ana menüden Telefon Rehberi’ni seçerek; lifebox’a güvenle yedeklemek için “lifebox’a yükle”yi, önceden yedeklediğiniz bilgileri telefonunuza aktarmak için “Telefonuma indir”i tıklamanız yeterlidir.

  • Rehber yedekleme özelliği en fazla 25000 kontak bilgisine destek vermektedir.
  • Eğer bir kontağın isim ve soy ismi yoksa ama sadece e-posta hesabı varsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
  • İsim ve soy ismi alanında 1000 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.
  • Numara alanında 255 karakter sınırı aşılırsa bu kontak yedeklemeye dahil edilmez.


Lifebox rehber yedekleme özelliği nedir?
Active

Lifebox rehber yedekleme özelliği ile rehberinizdeki tüm kontakları güvenle lifebox’ta yedekleyebilir, dilerseniz 'web'de kontaklarınızı görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca telefon ve tabletinize rehberinizi indirebilirsiniz.

Telefon rehberim lifebox’ta otomatik yedeklenir mi?
Active

Ayarlar altından otomatik kontak yedekleme'ye tıklanılarak otomatik yedekleme aktifleştirilebilir. Günlük, haftalık ve aylık otomatik yedekleme seçenekleri seçilebilir.

Lifebox’ta yedeklediğim kontak bilgilerini nasıl görüntüleyebilirim?
Active

Lifebox web portalden (www.mylifebox.com) giriş yaparak lifebox’a güvenle yedeklediğiniz rehber bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

lifebox Paketimi nasıl değiştiririm?
Active

lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com//'dan ilk kez giriş yaptığınızda Hoş Geldin (5GB saklama alanı) paketi otomatik olarak ücretsiz tanımlanır. Saklama alanını doldurdukça aşağıdaki paketlerden kendinize uygun olanı seçebilirsiniz. Bu durumda mevcut paket aboneliğinizin üstüne ek olarak seçtiğiniz paket aboneliğiniz de başlatılır.


Turkcell abonesiyseniz;

  • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 100GB Paket (50 GB saklama alanı) LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin. Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketine üye olmak için Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.

Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > Paketler menüsünden saklama alanını ve Ayarlar > lifebox Premium menüsünden Premium paket üyeliğini seçebilirsiniz. https://mylifebox.com// adresi üzerinden, Paketler menüsünden istediğiniz saklama alanını ve Ayarlar menüsünden Premium paketi seçebilirsiniz.

Lifebox Paketlerimi nasıl iptal ederim? İptal edince verilerime ne olur?
Active

Paket alımı Turkcell kanaldan yapıldıysa iptal de Turkcell kanalından yapılmalıdır. Uygulama içinden satın alınan paketler (App Store ve Google Play) sadece uygulama içinden iptal edilebilir
Eğer paketinizi Turkcell’den aldıysanız;

  • 50GB Paket (50 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 50GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 100GB Paket (100 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 100GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 500GB Paket (500 GB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 500GB yazıp 2200’a gönderin.
  • 2.5TB Paket (2,5 TB saklama alanı) IPTAL LIFEBOX 25TB yazıp 2200’a gönderin.
  • Saklama alanı paketlerine ek olarak lifebox Premium Paketini iptal etmek istiyorsanız Lifebox Premium İptal yazıp 2200'a gönderin.

lifebox Servisi iptal talebiniz alındığında, paketin bitiş tarihine kadar kalan dönem boyunca kullanıma devam edebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler sahip olduğunuz saklama alanından daha az yer kaplıyorsa ve kota aşımı yapmıyorsanız, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır. 

Hesabınızda bulunan içerikler sahip olduğunuz saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Eğer hesabınızda tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenizle hediye veya tekil paket),  yeni paket almadığınız veya içeriklerinizi sahip olduğunuz alana sığacak şekilde azaltmadığınız durumda 6 ay sonra tüm içerikleriniz silinecektir.

lifebox'ta sakladığım bilgilerim kaybolur mu?
Active

Hayır, lifebox paketinizi iptal etmediğiniz sürece bilgileriniz güvenle lifebox'ta saklanmaya devam eder.

lifebox'ta sakladığım bilgilerime üçüncü şahıslar erişebilir mi?
Active

Hayır, lifebox'a sadece kendi belirlediğiniz şifre ile giriş yapabilirsiniz. Üçüncü şahıslar erişemez.

lifebox'a yükleme nasıl yapılır?
Active

lifebox uygulamasına kolay ve hızlı yükleme yapılabilir. Fotoğraf, video, müzik ve dosyaları https://mylifebox.com// ana sayfasındaki “Dosya yükle” tıklayarak veya sağ üst alandaki “Yükle” ikonu tıklayarak veya lifebox uygulamasında “+” ikonuna basarak yükleme yapabilirsiniz.
lifebox uygulaması telefona kurulduktan sonra, otomatik yükleme açık konuma getirildiğinde telefonla çekilmiş fotoğraflar; Android ve Iphone cihazlarda otomatik olarak yüklenir. Video, müzik ve dosyalar da lifebox uygulaması veya https://mylifebox.com//'a yükleme yapılarak saklanır.

lifebox'tan indirme nasıl yapılır?
Active

lifebox uygulaması ve https://mylifebox.com//'da bulunan fotoğraf, video ve dosyalarına Android ya da iPhone/iPad cihazlarına kolayca indirebilirsiniz.
lifebox uygulamasında İndirmek istediğiniz içeriği seçtikten sonra, sağ üst köşede bulunan “…” ikonu tıklanarak açılan menüden “Telefona indir” seçilerek içerik cihaza indirilir.
https://mylifebox.com//‘dan bilgisayara indirme yapılacaksa, ilgili dosyanın önünde bulunan kutu tıklanarak dosya seçilir, seçim sonrasında üst tarafta açılan menüden “İndir” tıklanarak indirme yapılır.

lifebox'ta dosya boyutu limiti var mı?
Active

Fotoğraf, video, müzik ve dosyaların mobil uygulama ve https://mylifebox.com// üzerinden yüklenirken 4GB tekil dosya boyutu ile sınırlıdır.

lifebox'ta senkronizasyon nasıl yapılır?
Active

Otomatik yedekleme hizmeti açık olduğu sürece; lifebox'la akıllı telefon/tablet senkronize etmek için uygulama içerisinden Android cihazlarda ekranı aşağı çekerek veya alt menüde bulunan Yenile butonuna tıklanır, iOS cihazlarda ise ana ekran aşağı çekilir.

lifebox'ta paylaşım nasıl yapılır?
Active

Kolay ve hızlı şekilde sevdiklerin ve arkadaşların ile fotoğraf, video ve dosyalarını ister dosyanın orijinal halini kopya olarak sosyal ağlar üzerinden, ister bağlantıyı kopyalayarak link aracılığıyla, istersen de belirlediğin kişilerin E-posta veya GSM numarası aracılığıyla erişim yetkisi vererek paylaşabilirsin.
lifebox uygulaması içinden alt menüde bulunan paylaşım butonunu tıklayarak ya da “https://mylifebox.com/” adresinden paylaşım yapabilirsin.
Kişiyle paylaşım özelliği ile istediğin kişilerin E-posta ya da GSM numaralarına erişim yetkisi vererek ortak paylaşım oluşturabilirsin.

lifebox üzerinden paylaşım kuralları nelerdir?
Active

Kullanıcının servis üzerinden yaptığı paylaşımlar ile ilgili Turkcell sorumluluk kabul etmez. Müzik paylaşımı, telif hakları nedeniyle lifebox üzerinden yapılmamaktadır.
E-Posta, Facebook, Twitter, Instagram üzerinden yapılan paylaşımlar sırasında oluşan data trafiği, mobil internet paketiniz varsa paketinizden, yoksa mevcut tarifenizden ücretlendirilir.

lifebox'ta müzik ve videoları indirmeden dinleyebilir/izleyebilir miyim?
Active

Evet, telefonunuza yüklü lifebox uygulamasından ya da https://mylifebox.com// ’dan, desteklenen formatlardaki müzik ve videolarını indirmeden dinleyebilir/izleyebilirsiniz.

lifebox'ı yurt dışında kullanabilir miyim?
Active

Evet, kullanabilirsiniz. Yurt dışı kullanımında, bulunduğunuz ülkede seçtiğiniz operatörün yurt dışı mobil internet tarifesinden ücretlendirilirsiniz. Otomatik yükleme açık konumdayken lifebox servisi otomatik olarak yükleme yaptığınız için yurt dışına çıkarken yükleme seçeneklerinden sadece wifi seçimini yapmanızı öneririz.

Numara değişikliği ve hat ödeme tipi değişikliği yapıldığında lifebox aboneliği devam eder mi?
Active

Evet, lifebox aboneliğiniz devam eder ancak hesabınıza ulaşmak için kişisel e-mail adresinizin kayıtlı olması gerekmektedir. Numara değişikliği olduğunda güvenliğiniz için numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. E-posta ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.

Eğer lifebox'a kayıt olduğunuz numara Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz üyeliğinizi etkilemeyecektir.  Kayıtlı e-posta adresiniz / kayıt olduğunuz telefon numaranız ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.  

Hattımı başka bir operatöre taşımam durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Active

Numaranızı Turkcell'den başka bir operatöre taşıdığınız durumda, numaranızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paket varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilirsiniz. Hesabınıza ilk girişinizde otomatik olarak yeni bir numara eklemeniz istenecektir. Yeni numaranızı ekleyerek hesabınıza güvenle ulaşmaya devam edebiliriniz. 
Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dâhilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan dosyalar sahip olduğunuz saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Eğer hesabınızda tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenizle hediye veya tekil paket),  yeni paket almadığınız veya içeriklerinizi sahip olduğunuz alana sığacak şekilde azaltmadığınız durumda 6 ay sonra tüm içerikleriniz silinecektir.

Hattımı devretmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Active
lifebox'ta kayıtlı e-mail adresinizin olması durumunda, hattınızı devrettikten sonra ilk girişinizde e-mail adresiniz ve belirlediğiniz şifre ile uygulamaya giriş yapmalısınız. Giriş yaptıktan sonra yeni numara eklemeniz için karşınıza çıkan ekranda yeni telefon numaranızı girmeniz gerekmektedir.  Devamında hesabınıza erişebilirsiniz.
Hattımın abonelik tipini (bireyselden kurumsala, ya da kurumsaldan bireysele) değiştirmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Active

lifebox aboneliğiniz devam eder. Bu gibi durumlarda hesabınızı kurumsal e-mail ve telefon numarasına bağlamamanızı tavsiye ederiz. Olası değişikliklerde güvenliğiniz için numaranızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır. Hesabınıza ulaşabilmek için kayıtlı E-mailile giriş yapmanız gerekmektedir.  Kişisel e-mail adresiniz ile lifebox'a ilk girişinizde, yeni bir numara ekleyebilir, hesabınıza güvenle ulaşmaya devam edebilirsiniz. 

Hattımı iptal etmem durumunda lifebox'taki bilgilerime ne olur?
Active

Turkcell'deki hattınızı iptal etmeniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paket varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan dosyalar sahip olduğunuz saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Eğer hesabınızda tanımlı herhangi bir ek paket yoksa (tarifenizle hediye veya tekil paket),  yeni paket almadığınız veya içeriklerinizi sahip olduğunuz alana sığacak şekilde azaltmadığınız durumda 6 ay sonra tüm içerikleriniz silinecektir.

Turkcell'den farklı bir operatör ise numara değişikliğiniz ya da numaranızın iptali üyeliğinizi etkilemeyecektir.  Kayıtlı e-posta adresiniz ve şifreniz ile lifebox'a ulaşabilirsiniz. Hesabınızın güvenliği için hesabınıza girdikten sonra profilinizin altındaki telefon numarası alanından eski numaranızı, yeni numaranız ile değiştirmeniz gerekmektedir.

lifebox paketimi daha küçük saklama alanlı pakete nasıl geçirebilirim?
Active

Üye olduğunuz paketin saklama alanından daha küçük bir pakete geçmek için lifebox uygulaması üzerinden veya https://mylifebox.com// Paketler menüsünden değişikliği yapabilirsiniz. Değişikliği yaptığınız ay iki paket ücreti faturanıza yansıyacaktır.

Paketler arası (2.5TB saklama alanından 50gb saklama alanına) geçiş yapılabilir mi? Geçiş yapıldığında veriler silinir mi?
Active

Geciş yapabilir, uygulama üzerinden istenilen paketi seçebilirsiniz. Fakat tarifenizle birlikte verilen paketler ücretsizdir ve iptal edilemez. Dilerseniz uygulama içinden ek başka bir paket daha alabilirsiniz. 
Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha az alan kaplıyorsa ve kotanızı aşmıyorsanız, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan içerikler geçiş yaptığınız paketten daha fazla bir alan kaplıyorsa ve kotanızı aşıyorsanız;  hesabınıza yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz. Yeni içerikler yüklemek için ek paket alabilir veya mecvcut içeriklerinizi silebilirsiniz.  

Borç kapama (tüm kapama durumları), Abone isteği kapama gibi hat kapama durumlarında servis ne olur?
Active

Turkcell'deki hattınızı iptal ettiniz durumda, numarınızla hesabınız arasındaki bağınız koparılır ve üzerinizde ek paketi varsa iptal olur. E-mail ile giriş yaparak lifebox'ı kullanmaya devam edebilir, yeni bir numara ekleyebilirsiniz.
Hesabınızda bulunan içerikler ücretsiz saklama alanınız dahilindeyse, dosyalarınız saklanmaya devam edecek ve erişiminize açık olacaktır.
Hesabınızda bulunan dosyalar ücretsiz verilen saklama alanından fazla yer kaplıyorsa, yeni paket almadığınız durumda, yeni içerik ekleyemeyeceksiniz, sadece mevcut içeriklerinizi görüntüleyebilir veya cihazınıza indirebilirsiniz.

lifebox'a belli bir süre giriş yapmadığım taktirde verilerime ne olur?
Active

Ücretsiz bir hesaba sahip ve lifebox’a 9 (dokuz) ay boyunca login olmayan kullanıcılar, 3 ay boyunca bilgilendirilir. 12 ay sonunda hala giriş yapmazsa login olmadığı tarihten itibaren 12 ay sonra tüm içerikleri silinir. Fakat aynı login bilgileriyle hesabını kullanmaya devam edebilir.

lifebox premium özellikleri nelerdir?
Active

Premium Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını hiçbir kalite kaybı yaşamadan orjinal kalitede saklar.
Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur.

lifebox premium paketinden standart pakete geçersem fotoğrafların/videoların kalitesi değişir mi?
Active

Premium paketten standart pakete geçilmesi durumunda yüklenen içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.

lifebox premium paketimi iptal edersem yüz, nesne ve lokasyon tanıma özelliğini kullanabilir miyim?
Active

Premium paketin iptal edilmesi durumunda kullanıcılar yüz/nesne tanıma özelliğini kullanmaya devam edemeyecektir.

Premium paket üyeliğini iptal edince paketi ne kadar süre kullanabilirim?
Active

Premium üyeliğinizi iptal ettiğinizde bir sonraki fatura kesimine kadar premium özellikleri kullanmaya devam edebilirsiniz.

Nasıl Premium pakete üye olabilirim?
Active

Premium üye olmak için:
Turkcell abonesiyseniz;
Lifebox Premium yazıp 2200’a gönderin.
Ayrıca lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz.
Turkcell abonesi değilseniz; lifebox uygulaması içinden Ayarlar > lifebox Premium menüsünden ve https://mylifebox.com// üzerinden ayarlar menüsünden Premium üye olabilirsiniz.

lifebox Standart+ özellikleri nelerdir?
Active

Standart+ Paket üyeliğine sahip kullanıcılar, fotoğraflarını sıkıştırılmış olarak yüksek kalitede saklar. 
Yüz/nesne/yer tanıma ve gruplama özelliğini sınırsızca kullanabilir. Kullanıcının bu özelliği aktiflerse tüm albümü yüz/nesne/mekanına göre akıllı albümler içerisinde gruplandırılır.
Rehber yedekleme işleminde kontaklarını güvenle saklamanın yanı sıra, telefon rehberinde bulunan çoklu kayıtları silme özelliğini kullanabilir. PhotoPick özelliği için ek olarak +10 analiz hakkı mevcuttur.

Diğer özellikler (akıllı-güvenli giriş, otomatik hikayeler, kolay sosyal medya paylaşımları, fotoğraf düzenleme vb.) paket farkı gözetmeksizin tüm kullanıcılarımızın hizmetine sunulmuştur. 

lifebox Standart/Standart+ Pakete sahipsem içeriklerim hangi kalitede saklanacak?
Active

18 Ocak 2019 tarihinde yapılan değişiklikle, içeriklerin saklanma kalitesi standart/standart+ paket için Yüksek Kalite; Premium paket için Orijinal Kalitedir. 18 Ocak 2019 tarihinden önce oluşturulmuş hesaplarının 18 Nisan’a kadar yükledikleri içerikler orijinal kalitede saklanmaya devam edecek, bu tarihe kadar Premium olmayanların mevcut ve yeni yükleyeceği içerikler sıkıştırılarak yüksek kalitede saklanacaktır.
18 Ocak 2019 tarihinden sonra oluşturulmuş lifebox standart/standart+ hesapların içerikleri ise Yüksek Kalite’de sıkıştırılarak saklanmaktadır. Standart/standart+ paket kullanıcılarının içeriklerinde, çözünürlük kaybı olabilir. İçeriklerinin Orijinal Kalite’de (yüklediği dosyayla aynı kalitede) saklanmasını isteyen lifebox standart/standart+ pakete sahip kullanıcılar, Premium paketlere geçebilir. 

Eğer 18 Ocak 2019’dan sonra Premium paketten, standart pakete geçerseniz, yeni yükleyeceğiniz içerikler ve Premium paket özelliği olarak Lifebox hesabınızda Orijinal Kalite’de saklanmakta olan mevcut içerikler, Yüksek Kalite’de sıkıştırılacaktır. Bu nedenle içeriklerinizde çözünürlük kaybı olabilir.  

İçeriklerim sıkıştırıldığında hangi boyutta saklanacak?
Active

Eğer lifebox'ınıza yüklediğiniz fotoğraflar 16 MP’den büyükse içerikleriniz 16MP olacak şekilde sıkıştırılır. Eğer 16MP'den küçük içerikler yüklüyorsanız, bunlar mevcut kalitesiyle saklanmaya devam eder.

Bu boyuttaki fotoğraflarınızı rahatlıkla çıktı alıp kalitesinden ödün vermeden kullanabilirsiniz.

lifebox'a Turkcell numarası ile kaydoldum, numaramı uygulama içerisinden değiştirebilir miyim?
Active

Hayır, Turkcell numarası ile açılan lifebox hesaplarında numara değişimi olmamaktadır. 

Kapat
Yardım ister misiniz?