Telefonumu mobil ödeme kullanımına nasıl açabilirim?

Otomatik İmzalı SMS servisine başvuru yapıldıktan sonra paketin aktif hale geldiğine dair bilgi mesajı gönderilir bu mesajdan sonra servisi kullanılmaya başlanabilir.
Üyelik süresince de devam eder.
Otomatik İmzalı SMS Servisi için iptal talebi yapıldıktan sonra ilgili ayın sonuna kadar kullanımı geçerlidir. Ay sonunda servis iptal edilir.
SMSimza metni en fazla 40 karakter olabilir.
160 karakterlik bir mesaj tamamlandıktan sonra eklenen SMSİmza metni 2. mesaja geçilse de ücretlendirilmez.
Evet değiştirilebilir. SMSIMZA yazıp yeni tanımlanmak istenen SMSIMZA metni eklenerek 2222’ye gönderilmesi yeterli.
40 karakteri aşamayacak şekilde bir metin tanımlanabilir. Bu metin küfür ya da terör içerikli olamaz. SMSIMZA olarak tanımladıkları tüm içeriğin sorumluluğu abonenin kendisine aittir. SMSIMZA metninde Türkçe karakter kullanılmamaktadır. Abone Türkçe karakterlerle metin girmiş olsa da servis bu karakterleri otomatik olarak latin harflerine dönüştürecektir.
Aboneler diledikleri zaman bu yönlendirmeyi KAPA SMSIMZA yazıp 2222’ye göndererek; durdurabilir, diledikleri zaman AC SMSIMZA yazıp 2222’ye göndererek tekrar başlatabilirler. Geçici süre için durdurup başlatmayı turkcell.com.tr'de Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaparak ya da 532’yi arayarak da yapmam mümkün.
Bu servis abone iptal etmediği sürece otomatik olarak yenilenen bir servistir. Ancak aboneler servisi iptal etmek için IPTAL SMSIMZA yazarak 2222’ye gönderebilirler. Dijital Operatör Uygulaması ya da ’yi arayarak da servis kapatılabilir.