Kurumsal Siteye Git

Otomatik İmzalı SMS

OtomatikİmzalıSMS servisi ücretli bir servis midir?
Active
Evet ücretli bir servis olup aboneler aylık 4TL (%18 KDV ve %25 ÖİV dahil) olarak ücretlendirilirler.
Otomatik İmzalı SMS servisi ne zaman kullanmaya başlanabilir?
Active

Otomatik İmzalı SMS servisine başvuru yapıldıktan sonra paketin aktif hale geldiğine dair bilgi mesajı gönderilir bu mesajdan sonra servisi kullanılmaya başlanabilir.
Üyelik süresince de devam eder.

Otomatik İmzalı SMS servisi varken diğer hangi SMS servisleri alınabilir?
Active
SMS Engelleme, SMS Yönlendirme, SMSArşivleme paketlerinden herhangi biri alınamaz. Ancak tüm bu servisleri içeren SMS+ servisine abone olunabilir. SMS+ servisine abone olunduğunda mevcutta ship olunan SMSArşivleme servisi dönem sonunda iptal olur.

Otomatik İmzalı SMS servisi iptal edildiği an kullanımı da sona erer mi?
Active

Otomatik İmzalı SMS Servisi için iptal talebi yapıldıktan sonra ilgili ayın sonuna kadar kullanımı geçerlidir. Ay sonunda servis iptal edilir.

Otomatik İmzalı SMS servisine başvurmak, serviste tanımlama değişikliği yapmak ya da durdurmak için gönderilen mesajlar ücretli midir?
Active
Otomatik İmzalı SMS servisinde yapacağınız tanımlamalarda 2222 numarasına gönderdiğiniz mesajlar ücretsizdir.

OtomatikİmzalıSMS servisindeki imza metni ne kadar uzun olabilir?
Active

SMSimza metni en fazla 40 karakter olabilir.

OtomatikİmzalıSMS servisindeki imza metni ile 2. Mesaja geçildiğinde ödeme yapmak gerekir mi?
Active

160 karakterlik bir mesaj tamamlandıktan sonra eklenen SMSİmza metni 2. mesaja geçilse de ücretlendirilmez.

OtomatikİmzalıSMS servisindeki imza metni değiştirilebilir mi?
Active

Evet değiştirilebilir. SMSIMZA yazıp yeni tanımlanmak istenen SMSIMZA metni eklenerek 2222’ye gönderilmesi yeterli.

OtomatikİmzalıSMS servisinde istenen metin tanımlanabilir mi?
Active

40 karakteri aşamayacak şekilde bir metin tanımlanabilir. Bu metin küfür ya da terör içerikli olamaz. SMSIMZA olarak tanımladıkları tüm içeriğin sorumluluğu abonenin kendisine aittir. SMSIMZA metninde Türkçe karakter kullanılmamaktadır. Abone Türkçe karakterlerle metin girmiş olsa da servis bu karakterleri otomatik olarak latin harflerine dönüştürecektir.

OtomatikİmzalıSMS servisi için belirlenen yeni metne karar verilmediğinde belirli bir zaman i.çin durdurmak mümkün mü?
Active

Aboneler diledikleri zaman bu yönlendirmeyi KAPA SMSIMZA yazıp 2222’ye göndererek; durdurabilir, diledikleri zaman AC SMSIMZA yazıp 2222’ye göndererek tekrar başlatabilirler. Geçici süre için durdurup başlatmayı turkcell.com.tr'de Dijital Operatör Uygulaması'na giriş yaparak ya da 532’yi arayarak da yapmam mümkün.

OtomatikİmzalıSMS servisi nasıl iptal edilebilir?
Active

Bu servis abone iptal etmediği sürece otomatik olarak yenilenen bir servistir. Ancak aboneler servisi iptal etmek için IPTAL SMSIMZA yazarak 2222’ye gönderebilirler. Dijital Operatör Uygulaması ya da ’yi arayarak da servis kapatılabilir.

Kapat
Yardım ister misiniz?