Kurumsal Siteye Git

Paket Kalan

Birden çok paketim varsa ayrı ayrı sorgulama yapmam mı gerekiyor?
Active

KALAN yazıp 2200'a gönderdiğinizde o anki paketlerinizin (uygulamalar hariç) tamamı ile ilgili sizi bilgilendiririz. Uygulamalarınıza özel kalan kullanımları öğrenmek için KALAN UYGULAMA yazıp 2200'a gönderebilirsiniz.

Konuşma, mesajlaşma, internet paketlerimin hepsi için tek sorgulama yeterli mi?
Active

Evet, tek bir sorgulama yapmanız yeterlidir.

Yurt dışında kullanmak için aldığım paketlerden ne kadar kaldığını da anında öğrenebilir miyim?
Active
  • Büyük kısmı için evet. Kullanımlarınızın paketinize yansıması için, “roaming” yaptığınız operatör tarafından bizim sistemlerimize aktarılması gerekmektedir. “CAMEL” anlaşması olan operatörler için bu bilgiler anında sistemlerimize aktarılmaktadır, dolayısı ile CAMEL anlaşması bulunan bir operatörden yaptığınız kullanımlarınız da anında paket kalan bilgilerinize yansır. Yurt dışı operatörlerin çok büyük bir kısmı CAMEL anlaşmasına dahildir.
  • Ancak yurt dışı operatör CAMEL anlaşmasına dahil değilse, kullanım bilgileriniz o operatör tarafından sistemlerimize anında iletilmeyebilir. Turkcell’den bağımsız olarak yurt dışı operatörle ilgili olan bu durumda, kullanım bilgileriniz ortalama bir gün içinde olmakla birlikte seçtiğiniz operatöre göre değişen bir sürede paket kalanınıza yansır.
Kapat
Yardım ister misiniz?