Kurumsal Siteye Git

Turkcell SMS+

SMS+ servisine başvurmak, serviste tanımlama değişikliği yapmak ya da durdurmak için gönderilen mesajlar ücretli midir?
Active
SMS+ servisinde yapacağınız tanımlamalarda 2222 numarasına gönderdiğiniz mesajlar ücretsizdir.

Tarife değişikliği, SIM kart değişikliği ve ödeme tipi değişikliğinde servisi kullanmaya devam edilebilir mi?
Active

Ödeme Tipi Değişikliğinde servis devam etmez, diğer durumlarda servis kullanımı devam eder.

SMS Engelleme'de izin listesi oluşturarak marka/firma'lardan gelen SMS'ler için ayar yapabilir miyim?
Active

Hayır, SMS Engelleme'de "Engelleme Listesi" oluşturup, sms almak istemediğiniz marka/firma isimlerini ekleyerek, bu marka/firmalardan gelen SMS'leri engelleyebilirsiniz.

Numara taşıma, hat devri ve geri verme durumlarında SMS+ Servisi kullanılmaya devam edilebilir mi?
Active

Bu durumlarda servis kullanımı devam etmez. Aboneler servisi kullanmak istediklerinde, SMSPLUS yazıp 2222'ye göndererek tekrar abone olmalıdır.

SMS Engelleme ile engelleyemeceğim isimler var mı?
Active

Evet, GNC, TURKCELL, EGM, POLIS, JANDARMA, PAKETKALAN, FATURABILGI, PLATINUM, BLACK, KIMARAMIS, CEPACIK, KIMEKSTRA, CEPEKSTRA alfanumeriklerinden gelen SMS'leri engelleyemezsiniz.

SMS+ servisi iptal edildiği an kullanımı da sona erer mi?
Active

SMS+ servisi için iptal talebi yapıldıktan sonra ilgili ayın sonuna kadar kullanımı geçerlidir.ay sonunda servis iptal edilir.

SMS+ servisini ne zaman kullanmaya başlanabilir?
Active
SMS+ servisine başvuru yapıldıktan sonra paketin aktif hale geldiğine dair bilgi mesajı gönderilir bu mesajdan sonra servisi kullanılmaya başlanabilir.
Üyelik süresince de devam eder.

Kapat
Yardım ister misiniz?