Kurumsal Siteye Git

SMS Yönlendirme Servisi

SMS Yönlendirme Servisi'ne abonelik nasıl yapılır?
Active
Gelen mesajlar “SMSYONLENDIR xxx@xxxxx.com yazıp 2222’ye göndererek e-posta adresine ya da SMSYONLENDIR 53XXXXXXXX yazıp 2222’ye göndererek başka bir Turkcell hattına yönlendirilebilir.
SMSYönlendirme servisi iptal edildiği an kullanımı da sona erer mi?
Active

SMS Yönlendirme Servisi için iptal talebi yapıldıktan sonra ilgili ayın sonuna kadar kullanımı geçerlidir. Ay sonunda servis iptal edilir.

SMSYönlendirme servisi varken hangi SMS servisleri kullanılabilir?
Active

Sms Engelleme, Sms Arşivleme, Sms Yönlendirme, Otomatik İmzalı Sms paketlerinden biri kullanılırken diğeri alınamaz, SMS+ servis paketi alınabilir. Mevcuttaki SMSYönlendirme servisi dönem sonunda iptal olur.

SMSYönlendirme servisine başvurmak, serviste tanımlama değişikliği yapmak ya da durdurmak için gönderilen mesajlar ücretli midir?
Active

SMSYönlendirme servisinde yapacağınız tanımlamalarda 2222 numarasına gönderdiğiniz mesajlar ücretsizdir.

Numara taşıma, hat devri ve geri verme durumlarında SMS Yönlendirme Servisi kullanılmaya devam edilebilir mi?
Active

Bu durumlarda servis kullanımı devam etmez. Aboneler servisi kullanmak istediklerinde SMSYonlendir yazıp yönlendirmek istedikleri Turkcell numarası ya da e-posta adresini ekleyerek 2222'ye göndermeli ve tekrar abone olmalıdır.

Tarife değişikliği, SIM kart değişikliği ve ödeme tipi değişikliğinde servisi kullanmaya devam edilebilir mi?
Active

Evet, bu durumlarda servis kullanımı devam eder.

SMSYönlendirme servisini ne zaman kullanmaya başlanabilir?
Active
SMSYönlendirme servisine başvuru yapıldıktan sonra paketin aktif hale geldiğine dair bilgi mesajı gönderilir bu mesajdan sonra servisi kullanılmaya başlanabilir.
Üyelik süresince de devam eder.

SMSYönlendirme servisi ücretli bir servis midir?
Active

Evet ücretli bir servistir. Aylık 4TL (KDV ve ÖİV dahil)

SMS Yönlendirme Servisi'ndeki numara ya da e-posta adresi değiştirilebilir mi?
Active

SMSYonlendir yazıp yeni tanımlamak istedikleri e-posta adresi ya da Turkcell numarasını ekleyerek 2222’ye göndererek mesajlarını yönlendirdikleri telefon numarasını ya da e-posta adresini değiştirebilirler.

SMSYönlendirme servisi istenilen numaraya yapılabilir mi?
Active

SMSYönlendirme sadece Turkcell hatlarına yapılabilir.

SMS Yönlendirme Servisi istenen e-posta adresine yapılabilir mi?
Active
Evet yapılabilir. Ancak mesajların yönlendirildiği e-posta adresi abonenin kendisine ait geçerli bir e-posta adresi olmalıdır.
SMSYönlendirme servisinde yapılan yönlendirmede değişiklik yapılabilir mi?
Active
Aboneler diledikleri zaman bu yönlendirmeyi KAPA SMSYonlendir yazıp 2222’ye göndererek; Dijital Operatör Uygulaması'ndan ya da ’yi arayarak durdurabilir, diledikleri zaman tekrar başlatabilirler. Başlatmak için AC SMSYONLENDIR yazıp 2222’ye göndermek yeyerlidir.
SMSYönlendirme servisi nasıl iptal edilebilir?
Active

Bu servis abonelik iptal etmediği sürece otomatik olarak yenilenen bir servistir. Servis Dijital Operatör'den, 532’yi arayarak ya da 2222’ye IPTAL SMSYONLENDIR yazarak kapatılabilir.

SMS Yönlendirme ile yönlendirmede SMS hem kendi hattıma hem de yönlendirdiğim yere mi gider?
Active

Size gönderilen mesajlar ya yönlendirme tanımladığınız Turkcell hattına ya da e-posta adresine iletilir. Sizin hattınıza gönderilmez.

Kurumlardan gönderilen şifre mesajları da yönlendirilir mi?
Active

Kurumlardan iletilen tek kullanımlık şifre statüsünde olan mesajlar, kurum ile abonemizin aynı operatör hizmetlerinden yararlanması kaydıyla yönlendirilmemektedir.

Kapat
Yardım ister misiniz?